man 464
|
|
« Reply #1290 on: November 10, 2011, 22:05:30 » |
|
Imaš istu situaciju i na otoci. Lin 23c i 15b idu u intervlu od 40 min van špice i 20 min u špici. Međutim kako dvokratnog nema ovi u kopirnici nakucali taj red vožnje bez dvokratnog i izdaju njega a na dispečerskoj kućici pišu vozni redovi sa dvokratnim.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1291 on: November 10, 2011, 22:16:58 » |
|
Ja mislim da je to korektan potez a ne prevara kako dotična gospođa sa Koš.Brda kaže.
|
|
« Last Edit: November 10, 2011, 22:19:34 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1292 on: November 11, 2011, 10:05:19 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #1293 on: November 11, 2011, 11:42:52 » |
|
na 14 neki dan oko 15 nije sat i po bilo autobusa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #1294 on: November 11, 2011, 11:57:07 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #1295 on: November 11, 2011, 15:11:53 » |
|
na 31e rozi Jetliner...gbr.317 mislim,nažalost nisam uslikao...al Jetliner
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1296 on: November 11, 2011, 16:20:49 » |
|
na 31e rozi Jetliner...gbr.317 mislim,nažalost nisam uslikao...al Jetliner Ovo je za temu busevi na linijama Nije na 31e nego na 31 Nedžarići-Dobrinja, vozio sam se u njemu. Dok sam plaćao kartu vozač me pita imam li mjesečnu, da nisam možda zbunjen. Rekoh nisam zbunjen, znam sve. Inače na 31 čitavu sedmicu nije ništa vozilo, jedino sam preksinoć vidio 801.
|
|
« Last Edit: November 11, 2011, 16:24:16 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1297 on: November 11, 2011, 17:29:58 » |
|
FIŠO: KOMISIJA JE PO NEČIJEM NALOGU POČINILA KRIMINAL
Iako je izabran direktor GRAS-a koji već uveliko obavlja tu funkciju, jedan od kandidata na konkursu bio je i Aziz Fišo, koji tvrdi da je on trebao zauzeti mjesto prvog čovjeka u preduzeću.
Kako je za "Avaz" ustvrdio Fišo, on je magistar saobraćaja s dugogodišnjim iskustvom i imao je najbolje uvjete da bude izabran za generalnog direktora GRAS-a.
Najbolji kandidat
- Kada je objavljen konkurs, uredno sam poslao sve potrebne papire. Nakon toga članovi komisije za izbor direktora Amila Hošo, Emir Smajić i Muhamed Bahtanović pozvali su me na razgovor. Kazali su da ispunjavam uvjete i da su me zato i pozvali na intervju. Došao sam, ali sve vrijeme bilo mi je čudno jer su me požurivali, kao da nije bitno ono što sam pričao kako ću voditi firmu ako me izaberu. I pored toga, očekivao sam da će za direktora biti izabran najbolji kandidat - kazao je Fišo.
Međutim, kako nam je rekao, iz medija je saznao da nije izabran pa je od GRAS-a tražio komisijski zapisnik.
Podlegli pritisku
- U tom dokumentu članovi su naveli velike laži, odnosno to da nisam dostavio potrebnu dokumentaciju. Međutim, zaboravili su da su me zvali na intervju, a da su u konkursu napisali da će pozvati samo one koji budu ispunjavali uvjete!? Očito je komisija po nečijem nalogu učinila kriminalnu radnju te da je podlegla pritisku nekoga kome odgovaraju kriminal i krađe u preduzeću - istaknuo je Fišo.
Predsjednik NO Izet Horman kazao nam je da su do sada imali samo konstituirajuću sjednicu. Sekretar je naglasio da je došla Fišina žalba, ali da će se razmatrati na narednoj sjednici.
Tužit će komisiju
- Sve ove navode uputio sam u prigovoru Nadzornom odboru. Bez obzira na sve, tužit ću komisiju i ostale odgovorne pri imenovanju direktora i tražiti da mi nadoknade svu štetu - kazao je Fišo.
Imao loše vizije
U izjavi za naš list član komisije Bahtanović jučer nam je kazao da su s Fišom regularno obavili intervju kao i sa svim prijavljenim kandidatima.
- Aziz Fišo nije imao potrebnu i urednu dokumentaciju. Zato nije mogao ući u uži izbor. Mi smo obavili razgovor na osnovu programa rada koji su kandidati izložili. Fišo nije zadovoljio komisiju svojim vizijama o GRAS-u. Osim toga, direktora ne imenuje komisija, nego Nadzorni odbor i Vlada KS - rekao nam je Bahtanović.
AVAZ I jedan interesantan komentar, koji će vjerovatno biti obrisan. Bravo urednistvo.... Ja cu ponovo napisati a vi budite frajeri pa ponovo obrisite. Aziz Fiso je clan uzeg rukovodstva SBBBIH i preofirno je ovo sto radite ovakvim tekstovima kao i mnogim drugim sa istim nacinom i istom svrhom.Direktno kao medij uticete i pravite pritisak okusavajuci instalirati svoje ljude na odredjena mjesta.Ovako slicno ste pisali i gospodinu Prohicu Mirsad iz Ilijasa od kojeg ste se naknadno ogradjivali i javno ga izbacili iz clanstva stranke. Izgleda vise Aziz ne radi tehnicke preglede za pola kantona kao sto je radio a da auto nikad i ne vidi Hadzica ni stanice za tehnicki pregled ciji je Aziz vlasnik. Uvelo se malo reda u to i sad Aziz trazi na drugom mjestu nafake...Nemojte misliti da je narod glup i da ne zna nista te da olako gubi pamcenje.....
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1298 on: November 11, 2011, 20:41:55 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m3ZwTjlfPyE&feature=player_embedded[/youtube] da se malo i nasmijemo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1299 on: November 11, 2011, 23:23:16 » |
|
E ovako ima istine u ovom komentaru da koji ce vjerovatno biti brisan ali nema veze. Naime za one koji ne znaju Aziz Fišo nije član SBB nego je član BPS.a (ako je u medjuvremenu promjenio dres što je za političare svojstveno to ne znam) i kao član BPS odnosno BPNS je bio kandidat za načelnika općine Hadzici. Naravno nije prošao jer ne slovi kao osoba od povjerenja građana Hadzica iako su kruzile price da je navodno placao svoje glasove. Fišo je prodao tehnički pregled "Amarin Trade" ima više od 6 mjeseci. Da se razumijemo ne branim Fišu i ne mislim da su Fišine intelekutalne pa i moralne sposobnosti dostigle nivo da bi bio direktor GRASa ili bilo koje druge firme u Kantonu Sarajevo osim njegove privatne. Ovaj svoj magisterij može okačiti "mačku o rep". Što se tiče Mirsada Prohica bivšeg vozača CTSa samo njemu je poznat razlog odlaska u SBB BiH, vjeroatno mu je Fahro obecao pokoji tender koji je pod kontrolom Avaza. S obzirom da je mister Miprogradnja bio intimus sive eminencije SDA Muhameda Šaćiragića Šaćka doživotnog formalnog i neformalnog direktora CTS Eurolines to je još jedan razlog da meni lično a ni ostalima ne bude jasna uloga Mirsada Prohica u krugovima bliskim Avazu...sa ovom zadnjom rečenicom se slažem u potpunosti ali se istodobno nadam da će narod "proraditi" ranije nego prije kako bi nam svima bilo bolje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1300 on: November 12, 2011, 19:55:00 » |
|
Stanovnici Aerodromskog Naselja, Nedžarića i Dobrinje već duže vrijeme imaju velikih problema. Naime, kako su nam kazali, u ova naselja rijetko dolaze GRAS-ovi autobusi.
Mještanka Aerodromskog Naselja Ismeta Hodžić rekla nam je da zbog izostanka autobusa mora pješačiti, iako je kupila mjesečnu kartu za korištenje gradskog saobraćaja.
Bili neredovni
- Već 20 dana ovamo nikako ne dolaze autobusi. I prije su bili neredovni, ali smo barem znali da će nekad doći. Kada sam zvala GRAS da pitam zašto autobusa nema, rekli su mi da je to zbog kružnog toka na Dobrinji. Nije mi jasno kako, jer autobus za Aerodromsko Naselje ne prolazi kroz Dobrinju, nego ide preko Stupa - rekla nam je Hodžić.
Ništa bolje nije ni Ružici Malenici, koja stanuje na Dobrinji. Ona nam je rekla da na stanici na Lukavičkoj cesti već danima ne staje autobus.
- To je autobus broj 31 koji saobraća ujutro. Bio je još jedan, broj 39, on ne dolazi već tri mjeseca. Razumijem da je zbog izgradnje kružnog toka morao biti obustavljen gradski saobraćaj, ali radovi su završeni, zašto ih sada nema - pita se Malenica.
Naša ekipa posjetila je ove lokacije, gdje smo se i uvjerili da autobusa nikako nema. Najveći problem javlja se u vrijeme špice jer građani moraju pješačiti i po tri stanice, a i kad uspiju ući u neki od rijetkih autobusa, vlada nesnosna gužva.
Nedostaje vozila
U GRAS-u su nam rekli da rade svim raspoloživim kapacitetima, ali nemaju dovoljno vozila da pokriju sve lokacije.
- Zbog obustave trolejbuskog saobraćaja na mjestu izgradnje kružnog toka na Dobrinji morali smo preusmjeriti autobuske linije na koje se građani žale na ovu lokaciju da bi mještani Dobrinje mogli komunicirati s gradom. Ovo je samo privremeno rješenje dok se ne normalizira trolejbuski saobraćaj - rekla nam je Samira Kadić, portparol ovog preduzeća.
Potrebno 20 novih minibusa i autobusa
- S obzirom na potrebe Kantona Sarajevo za gradskim prijevozom, neophodno je osigurati veći broj minibusa i autobusa. U toku je sanacija vozila kako bismo povećali njihov broj u saobraćaju, mada je pravo rješenje nabavka najmanje 20 novih minibusa i autobusa - istaknula je Kadić.
Riječ građana
Ekrem Račić:
- Moram hodati iz Nedžarića do Dobrinje da uđem u autobus, to su tri stanice. Ukinuli su čitavu jednu liniju bez ikakvog obavještenja. I kad, konačno, stignem, nesnosna je gužva, svi se guraju da uđu jer je upitno kad će i hoće li uopće doći sljedeći autobus.
Dženita Gabula:
- Inače ovamo slabo dolaze GRAS-ovi autobusi, a čujem da propuste i po nekoliko vožnji. Sad ih nema nikako pa me suprug vozi. Problem je onima koji ovise o javnom prijevozu. Mislim da je ovaj potez GRAS-a o ukidanju čitave linije za svaku osudu. Trebalo bi im uvesti konkurenciju pa se ne bi tako bahato ponašali.
DNEVNI AVAZ
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1302 on: November 13, 2011, 15:43:51 » |
|
Kako je ovo samo nakradno urađeno fuj! Zar nema barem komadić stakla da se stavi umjesto plastike. Nemam riječi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1304 on: November 13, 2011, 17:15:12 » |
|
Jesu ti dobri smajliji. Idealno opisuju ovaj članak...... Hahahahahahahahahahaaaaaa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|