E oovako da pojednostavimo stvari. Zna li ko koliko je CTS placao MAN ove NL 313. Ne vjerujem da su po komadu koštali više od 150 000 KM. Uzećemo da su koštali 200 000 KM. Znači za 20 autobusa ti je potrebno 4000000 KM. To je otprilike da 40 ak vozila GRASa dobiju po reklamu na čitav autobus. Mislim da se može "nagurati" toliko autobusa koji će bez problema raditi narednu godinu dana. (reklama za godinu dana je cca 10 000 KM). Nravno nebi trebalo izbjegavati ni IK206 niti Lions Classice a IK 201 svakako je potrebno farbanje. E tu bi vlada trebala odgirati ulogu tj firmama tipa Telecoma, electroprivrede, fabrike duhana, raznoraznih banaka, Osiguravajucih kuca sugerira da prednost pri zakupljivajnu reklamnog prostora imaju vozila GRASa. Tim potezom bi bili " i vuci siti i ovce na broju". Vozila svakako voze sa relamom ili bez reklame. Ove pomenute firme svakako ulazu u marketing, a vlada nebi imala nikakvih izdataka.
Zato ja kažem dajte osposobite 804 i 849 i 461 da zgrnete barem i sitniš. To je 15000+15000+17000 godišnje=
47.000 maraka opravak barem još 2-3 busa.
A što se tiče tramova i tu situacija nije bajna jest da ih ima u rezervi ali su u katastrofičnom stanju. A koliko vidim ovo su trodijelni i ovakvi bi nama trebali jer se u satre 2 i češke k2yu toliko raje nagura da ti ne možeš ni sanjat da ćeš ući u prvi tramvaj koji naiđe.
Također ne volim što smo kanta za evropske otpatke ali tramvaja sad vozni ima oko 60-65 a svaki dan na vožnju izlazi oko 50 a kad bude počela radit šestica to je oko 10 tramvaja svaki dan više znači knap.Iskreno i ja bih volio da dođu busevi ili minibusevi ili trole ali i ovo ako je
džaba bolje nego naši "ohrndani, zahrđali i odvartni" češki tramvaji Pogledajte samo 289,231,258,286 kako su odvratni...
Subjektivno: Ovi mi se sviđaju jer imaju neki staroevropski štihJa mislim da to nije baš tako kao što ti misliš, pa 804 je promjenio dvije reklame a da nije ni izašao u promet i ubrao je pare. Ako je produžena reklama za 849 to je onda bilo u decembru ili januaru, jer je tad istekla godina i ubrao je i on svoje pare. 461 mislim da ovih dana puni dvije godine sa Turkish Airlines reklamom, i ako su uplatili za narednu godinu, onda je možda i on ubrao pare, a nevjerujem da investitor razlikuje 461 i 464, i 804 od 816 i 844. Oni uberu pare jednom godišnje i to je to.
Što se tiče tramvaja ima ih ispravnih, ali koji trenutno ne izlaze, neki nisu još nikad vozili, vjerovatno će dio tih tramvaja biti uključen nakon renoviranja pruge. Inače broj tramvaja koji su u upotrebi godinama se održava na zadatom broju između 70-75.
Što se tiče donacije, nezna se još ništa, kao npr. ima li još kanditata za prijem donacije i koliko je tramvaja u igri, može biti 2, 5, 10, 15...