Troler
|
|
« Reply #1140 on: September 28, 2011, 23:05:31 » |
|
U ova dva dana radnici su pokazali da se nije s njima zezati i trebali bi dati neki razuman rok da se nabave novi autobusi i minibusi inače opet štrajk!
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1143 on: September 28, 2011, 23:38:13 » |
|
VlOda neJma pOra...
E sad me taj naglasak sa Tuzlanskog Kantona podsjeti na Banoviće (nadam se da se neće naljutiti,jer njihovo A nama Sarajlijama zvuči kao nešto između A i O). Banovićani se voze u niskopodnom Neoplanu (model sličan onom od Sarajevogasa), a mi u glavnom gradu vozamo se u kantama bez kočnica.
|
|
« Last Edit: September 28, 2011, 23:44:21 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1146 on: September 30, 2011, 23:20:36 » |
|
Možda u ovoj teškoj situaciji ima i jedna lijepa vijest Haris Lulić je spomenuo da se vode neki pregovori oko (ako bog da) donacije tramvaja iz Graza. Ako ćemo po logici da idu najstariji, onda bi to vjerovatno bili tramvaji Duewag GT8 iz 1971 www.transphoto.ruPo mojim saznanjima imaju oko 17 takvih tramvaja i dobro su očuvani. Inače ovi tramvaji su se pokazali kao jako dobri, i dan danas ih ima dosta širom Evrope, a recimo u Bazelu tvrde da su pouzdaniji od novih Siemensa Combino. Mislim da mogu služiti još 8-10 godina i dobro bi došli da zamjene Bečke tramvaje (koji su rađeni po licenci Duewaga GT6), koji iduće godine pune 50 godina i već se polako izbacuju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1147 on: October 01, 2011, 00:03:16 » |
|
Ma kome mažu oči.....pa GRAS ima viška tramvaja, GRASu trebaju autobusi minibusi pa i trolejbusi i neka gospodin ministar svoje aktivnosti usmjeri u tom pravcu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1148 on: October 01, 2011, 00:31:31 » |
|
Ma kome mažu oči.....pa GRAS ima viška tramvaja, GRASu trebaju autobusi minibusi pa i trolejbusi i neka gospodin ministar svoje aktivnosti usmjeri u tom pravcu...
Slažem se,nisam sve od priče ni pohvatala. Ma ne znam ni šta da kažem više,treba pitati Harisa imal ko da donira kombije i buseve. Ko da nam više trebaju muzejski primjerci i da budemo korpa za otpad.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #1149 on: October 01, 2011, 00:41:56 » |
|
Ma kome mažu oči.....pa GRAS ima viška tramvaja, GRASu trebaju autobusi minibusi pa i trolejbusi i neka gospodin ministar svoje aktivnosti usmjeri u tom pravcu...
Slažem se,nisam sve od priče ni pohvatala. Ma ne znam ni šta da kažem više,treba pitati Harisa imal ko da donira kombije i buseve. Ko da nam više trebaju muzejski primjerci i da budemo korpa za otpad. Također se slažem u potpunosti... Samo mažu oči sa tim donacijama tramvaja, ionako ih već sada ima više nego dovoljno... Trebaju nam busevi i minibusevi i to podhitno !!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1151 on: October 01, 2011, 01:05:30 » |
|
Ma kome mažu oči.....pa GRAS ima viška tramvaja, GRASu trebaju autobusi minibusi pa i trolejbusi i neka gospodin ministar svoje aktivnosti usmjeri u tom pravcu...
Naravno, samo sam to zaboravio napisati. Ima ih čak i u rezervi koji se nekoriste, pogotovo Amsterdamaca (Valjda ih nekoriste jer ih pruga u ovom stanju loše podnosi zbog velikog osovinskog opterećenja) ali ako nam se ponudila prilika zašto je odbiti? Mislim da donacija nemože utjecati na nabavku autobusa i minibusa, i to dvoje netreba porediti. U svakom slučaju nebi ih odbio ako su nam ponuđeni za dž, mada bi više volio da su umjesto tramvaja trole. Nema šanse da neko donira E3 autobus star 10 godina, a da nemamo ograničenje možda bi došao koji O405, ili NL202 (u stvari mogli bi ih kupiti po cijeni šajbe za lions classica), ali to bi bilo vrlo kratkoročno riješenje. A minibusi i autobusi nesmiju više čekati i to će vlada morati riješiti po svaku cijenu do proljeća, jer inače...
|
|
« Last Edit: October 01, 2011, 01:07:58 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1152 on: October 01, 2011, 08:26:52 » |
|
E oovako da pojednostavimo stvari. Zna li ko koliko je CTS placao MAN ove NL 313. Ne vjerujem da su po komadu koštali više od 150 000 KM. Uzećemo da su koštali 200 000 KM. Znači za 20 autobusa ti je potrebno 4000000 KM. To je otprilike da 40 ak vozila GRASa dobiju po reklamu na čitav autobus. Mislim da se može "nagurati" toliko autobusa koji će bez problema raditi narednu godinu dana. (reklama za godinu dana je cca 10 000 KM). Nravno nebi trebalo izbjegavati ni IK206 niti Lions Classice a IK 201 svakako je potrebno farbanje. E tu bi vlada trebala odgirati ulogu tj firmama tipa Telecoma, electroprivrede, fabrike duhana, raznoraznih banaka, Osiguravajucih kuca sugerira da prednost pri zakupljivajnu reklamnog prostora imaju vozila GRASa. Tim potezom bi bili " i vuci siti i ovce na broju". Vozila svakako voze sa relamom ili bez reklame. Ove pomenute firme svakako ulazu u marketing, a vlada nebi imala nikakvih izdataka.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1153 on: October 01, 2011, 08:36:12 » |
|
Al mi ne bi bili mi, kad bi uradili nesto jednostavno, MOra komplikovano i već standardno - čekat da se neko smiluje i da nam krše stariji od ministra Lulića... plus, moraju oni i da kroz te pare operu koju hiljadu sebi... Al plan je svakako moguć i izvodiv
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1154 on: October 01, 2011, 17:25:55 » |
|
E oovako da pojednostavimo stvari. Zna li ko koliko je CTS placao MAN ove NL 313. Ne vjerujem da su po komadu koštali više od 150 000 KM. Uzećemo da su koštali 200 000 KM. Znači za 20 autobusa ti je potrebno 4000000 KM. To je otprilike da 40 ak vozila GRASa dobiju po reklamu na čitav autobus. Mislim da se može "nagurati" toliko autobusa koji će bez problema raditi narednu godinu dana. (reklama za godinu dana je cca 10 000 KM). Nravno nebi trebalo izbjegavati ni IK206 niti Lions Classice a IK 201 svakako je potrebno farbanje. E tu bi vlada trebala odgirati ulogu tj firmama tipa Telecoma, electroprivrede, fabrike duhana, raznoraznih banaka, Osiguravajucih kuca sugerira da prednost pri zakupljivajnu reklamnog prostora imaju vozila GRASa. Tim potezom bi bili " i vuci siti i ovce na broju". Vozila svakako voze sa relamom ili bez reklame. Ove pomenute firme svakako ulazu u marketing, a vlada nebi imala nikakvih izdataka.
Zato ja kažem dajte osposobite 804 i 849 i 461 da zgrnete barem i sitniš. To je 15000+15000+17000 godišnje= 47.000 maraka opravak barem još 2-3 busa.
A što se tiče tramova i tu situacija nije bajna jest da ih ima u rezervi ali su u katastrofičnom stanju. A koliko vidim ovo su trodijelni i ovakvi bi nama trebali jer se u satre 2 i češke k2yu toliko raje nagura da ti ne možeš ni sanjat da ćeš ući u prvi tramvaj koji naiđe. Također ne volim što smo kanta za evropske otpatke ali tramvaja sad vozni ima oko 60-65 a svaki dan na vožnju izlazi oko 50 a kad bude počela radit šestica to je oko 10 tramvaja svaki dan više znači knap.Iskreno i ja bih volio da dođu busevi ili minibusevi ili trole ali i ovo ako je džaba bolje nego naši "ohrndani, zahrđali i odvartni" češki tramvaji Pogledajte samo 289,231,258,286 kako su odvratni... Subjektivno: Ovi mi se sviđaju jer imaju neki staroevropski štih
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|