bhbus.ba
November 25, 2024, 06:58:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301386 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #870 on: August 12, 2014, 12:52:43 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/nostalgija-na-ulicama-sarajeva-putovanje-kroz-vrijeme-tramvajem-iz-1895/140812043#3

Quote
Šinsko vozilo domaće proizvodnje sa 16 sjedećih mjesta i desetak mjesta za stajanje predstavlja novu turističku ponudu za koju su se pobrinuli Ambasada Mađarske u našoj zemlji i Gradsko javno komunalno preduzeće (GRAS).

Tramvaj "Nostalgija" vozi dugogodišnji radnik GRAS-a Salih Mašnić koji je za tu priliku odjeven u narodnu nošnju.

Nostalgija prema nekadašnjem vremenu


Da Sarajevo zauzima posebno mjesto u poretku evropskih gradova posvjedočio je ambasador József Pandur istakavši da Mađarska podržava ulazak BiH u Evropsku uniju i izrazivši nadu da će uz podršku njegove zemlje to uskoro i dogoditi.

"Ovaj naziv smo izabrali jer se nadamo da Sarajlije gaje nostalgiju prema tom periodu", poručio je ambasador Mađarske.

Avdo Vatrić, v. d. direktor GRAS-a je rekao da mu je zadovoljstvo što će ovaj tramvaj kružiti Sarajevom, te je uvjeren da će na taj način obogatiti turističku ponudu podsjetnikom na vremena kada smo živjeli u zajedničkoj državi.

U planu muzej tramvaja


Ovo je replika prvog električnog tramvaja koji je 1895. godine izrađen u Austro-Ugarskoj, a u Sarajevu je urađena probna vožnja.

"Pošto nismo imali originalne dokumentacije tramvaj smo uradili na osnovu priča naših uposlenika i drugih podataka koje smo mogli pronaći. Mislim da smo napravili zanimljiv muzejski eksponat za našu firmu", kazao je za Klix.ba rukovodilac sektora tramvajskog saobraćaja u GRAS-u Esad Mujagić

Urađena je namjenska konstrukcija i upravljanje je prilagođeno našim uslovima.

Čas historije u toku vožnje


Otkrio je da je u budućnosti u planu otvaranje muzeja tramvaja.

"Već imamo spremno nekoliko tramvaja, te se nadamo da ćemo za nekoliko godina napraviti i muzej u našem gradu. Mislim da to Sarajevo zaslužuje. Sljedeće godine je 130 godina od prvog električnog tramvaja", dodao je.

U narednih mjesec dana tramvaj će na liniji 1 saobraćati svakodnevno od 10 do 12 sati i od 18 do 20 sati. Cijena karte i za ovaj tramvaj košta 1,60 KM.

Putnici za vrijeme vožnje imaju mogućnost da pogledaju jedinstvene fotografije Sarajeva, Budimpešte, Praga i Beča sa početka stoljeća, ali i da poslušaju audio turistički vodič na našem i engleskom jeziku.




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #871 on: August 12, 2014, 13:08:09 »

Za konjski tramvaj postoji kompletan crtež u Arhivu BiH koji sam otkrio slučajno prošle godine. Mogla bi se izraditi tačna replika, zbog različitog kolosijeka današnjeg tramvaja bi se moglo napraviti pomoćno dodatno postolje tako da bi vagon mogao proći ulicama laganom vožnjom i nebi bilo kao što se kaže na češkom "kao šakom na oko". Sto posto nebi bilo dobro staviti točkove normalnog kolosijeka na repliku jer bi izgledalo ružno.

Za električni tramvaj nisam dosad ništa pronašao mada ima šanse da bi se još nešto pronašlo (dio građe u Arhivu BiH je loše katalogiziran ili uopće nije katalogiziran). Pokušaću raspitati u Arhivu firme Siemens ima li nešto jer jedan čovjek odatle je sarađivao na našoj "sarajevskoj" knjizi.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #872 on: August 12, 2014, 13:49:56 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/muminovic-vlada-ks-duzna-280-miliona-za-subvencije
Quote

Iako godinama traže izmjenu tarifnog sistema
Muminović: Vlada KS dužna 280 miliona za subvencije


Radnici i Uprava GRAS-a godinama traže od Ministarstva, Vlade i Skupštine KS da se izmijeni sistem naplate karata. Tačnije, subvencioniranje povlaštenih kategorija, zbog kojih je preduzeće u milionskom gubitku.

Nudili rješenja

Prema riječima ministra Jusufa Bubice (BPS), opravdan je zahtjev za izmjenu sistema subvencioniranja, ali njegovo ministarstvo nije nadležno za to.

Predlagali sanacione mjere
Sindikat je predložio Vladi način da se smanji gubitak povećanjem subvencija za pet KM, smanjenjem plaće i toplog obroka radnicima, rješavanjem pitanja penzionisanja radnika koji su stekli uvjete. Međutim, osnivač nije realizirao niti jednu od ovih mjera.

 

- Vlada je dužna da izmijeni ovakav sistem. Da li su postavljene pravilno ili nisu, reći ću da nisu. Ali, kao ministar moram poštivati odluke - kaže Bubica.

Nerealno je da pravo na subvencioniranu kartu imaju penzioneri čija penzija iznosi više od 2.000 KM, navodi Bubica.

- Kompletna subvencionirana kategorija treba na reviziju. Da se još jednom utvrde osnovi po kojim su dobili to. Od kada je donesena odluka promijenili su se uvjeti života, rada, privređivanja. Vrijeme je da se subvencioniranje počne primjenjivati na novi i kvalitetniji način - smatra Bubica.

Prema riječima Amira Muminovića, zamjenika predsjednika Sindikata komunalne privrede GRAS-a, oni godinama pokušavaju izmijeniti tarifni sistem.

- Čak 80 posto putnika su subvencionirana kategorija. Neko im je dozvolio da se voze po takvim cijenama. Taj ko je dozvolio ne plaća razliku, i došli smo u situaciju da propadamo. Ključ opstanka je u rukama Vlade KS - smatra Muminović.

Razlika cijene

Preduzeće je po raznim osnovama u gubitku oko 130 miliona, kako kaže Muminović. Nezavisna komisija utvrdila je da je Vlada dužna preduzeću 280 miliona za subvencije, jer nije plaćala razliku.

- Prema izjavama generalnog direktora Avde Vatrića, firma je tužila Vladu KS. Nadležni čekaju izbore, a septembar je naša posljednja šansa - kaže Muminović.

Nedopustivo je da i oni s 2.000 penzije plaćaju kartu 14 maraka!

Iz Saveza Udruženja penzionera KS navode da se čini velika nepravda radnicima.

- Nedopustivo je da penzioneri, koji imaju penziju od 600 do 2.000 KM, plaćaju GRAS-ovu kartu 14 KM! Imate penzionere koji uzimaju karte, iako se ne voze, jer je besplatna. Predlagali smo Vladi da se to izmijeni, da se taj novac iskoristi za socijalne kategorije - kažu u Udruženju.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #873 on: August 14, 2014, 20:03:52 »

 Grin Grin Grin Grin Grin Ma tooooo....  Grin
http://www.klix.ba/vijesti/bih/iz-saobracaja-iskljuceni-centrotransovi-autobusi-prema-hrasnici-i-sokolovicima/140814102

Quote
Iz saobraćaja isključeni Centrotransovi autobusi prema Hrasnici i Sokolovićima

Uprava za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo danas je privremeno isključila iz saobraćaja autobuse Centrotrans Eurolinesa koji su obavljali prevoz na gradskim linijama Ilidža - Hrasnica i Ilidža - Sokolovići.


"Te linije Centrotrans je uveo nakon brojnih peticija građana nastanjenih u MZ Sokolovići, i Hrasnica I i II, Općine Ilidža i zaključka Općinskog vijeća Ilidža, zbog kontinuirano neurednog održavanja prevoza od KJKP Gras. U tim zahtjevima se tražilo uvođenje Centrotransa na obavljanju javnog gradskog prevoza", saopćeno je iz Centrotrans Eurolinesa.

Javni linijski prijevoz putnika na području Kantona Sarajevo, kako se dodaje u saopćenju, već dvadeset godina održava se suprotno svim zakonskim propisima, "a dominantna uloga u kršenju Zakona pripada KJKP Grasu d.o.o. Sarajevo i Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo, što sve to vrlo dobro pokriva Kantonalna uprava za inspekcijske poslove".

"Sve dok je KJKP Gras bio jedini prijevoznik putnika na području Kantona i u tom periodu nezakonitog monopola držao građane grada Sarajeva kao taoce, samovoljno ukidajući ili smanjujući broj polazaka i povrataka na pojedinim linijama do potpune obustave saobraćaja, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove je sve mirno posmatrala i nije poduzimala ništa na kontroli primjene Zakona, što je prema svojoj funkciji bila dužna", navodi se u saopćenju.

Centrotrans Eurolines navodi da je bezbroj puta tražio od Kantonalne Uprave za inspekcijske poslove i od aktuelnog direktora da se zaustavi nezakonit rad Grasa, a posebno na linijama koje paralelno vozi sa Centrotransom bez registrovanog reda vožnje, čime se stvara haos u javnom prevozu na području KS i čini Centrotransu direktna materijalna šteta.

"Međutim na sve te legitimne zahtjeve, bazirane na Zakonu, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove nije ništa poduzela. Suprotno tome, na zahtjev KJKP Grasa da se izvrši inspekcijska kontrola Centrotransa direktor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove je selektivno dao precizne instrukcije kantonalnom inspektoru saobraćaja da poduzme kaznene mjere protiv samo jednog prevoznika - Centrotransa. Na taj način direktor Kantonalne uprave za inspekcijske poslove je povrijedio pravo ravnopravnosti privrednih subjekata u pružanju usluga na slobodnom tržištu što je kažnjivo prema odredbama Krivičnog zakona FBiH", kaže se u saopćenju.

Centrotrans Eurolines naglašava da se u kontinuitetu zalaže za zakonitost u oblasti javnog prevoza putnika u KS.

"Zakonitim putem kroz višegodišnju borbu, koristeći pravne mehanizme uspjeli smo da dokažemo nezakonit rad Ministarstva saobraćaja i KJKP Gras Sarajevo, što je potvrđeno kroz brojne sudske presude i rješenja Konkurencijskog vijeća Bosne i Hercegovine. Bez obzira na harangu koju određeni politički lobiji putem Kantonalne uprave za inspekcijske poslove vrše prema Centrotransu, mi ostajemo dosljedni da ćemo istrajati u pružanju kvalitetnih usluga javnog prevoza prema potrebama građana", poručuju iz Centrotrans Eurolinesa.
« Last Edit: August 14, 2014, 20:07:09 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #874 on: August 14, 2014, 21:25:54 »

Čuj GRAS 20 godina radi nelegalno, ja šuplje. Centrotrans priča o zakonu, a nisu u stanju da ispune ni onaj najjednostavniji propis iz člana 27 da vozilo mora imati istaknut garažni broj, a to je minut posla po vozilu.
Oni bi selektivno primjenjivanje zakona.

Inače nebi me iznenadilo da su ovo režirali jer im je sigurno pao promet na Hrasničkoj komercijali, od kad je tramvaj proradio, a i onda je bio slab promet, osim možda ujutru kad ljudi gledaju da stignu na posao, a s presjedanjem je teško išlo. Veći dio dana im je bila slaba popunjenost.

A opet druga mogućnost je da su se prepali štrajka radnika GRAS-a pred izbore pa ih uklonili sa nelegalnih linija, pritom sačekavši da se uspostavi normalan tramvajski saobraćaj.

Što se tiče njihove šuplje o 20-godišnjem neredovnom održavanju od strane GRAS-a, pa eto do prije 4-5 godina GRAS je vozio redovno i za najveću wolff*ckovinu u kantonu, i sve po redu vožnje, stim da iskoči nekad ali se nalazilo rezervno vozilo ako se šta pokvari, i tako je bilo dokle je god gras imao dovoljno ispravnih vozila!

Što se tiče Centrotransa, prvi primjer je linija 200e za Aerodrom. Čim su vidjeli da se ne isplati gudbaj čarli, povukli su se skoro odmah bez najave. S druge strane GRAS je vozio dok je imao minibus za tu liniju.

Samo na račun te linije ni GRAS ni Centrotrans nebi mogli legalno dobiti ni jednu liniju na tenderu u Kantonu Sarajevo a drugi prevoznici ne ispunjavaju uslove. Vjerovatno zbog toga ovoliko traje ova agonija sa gradskim prevozom u kantonu. Inače postupak se pokreće nakon 8 dana preskakanja reda vožnje ili neodržavanja linije! Na tender se nemože prijaviti prevoznik koji ranije nije redovno održavao tu liniju, ali ni prevoznik koji ne odžava trenutno registrovanu liniju!

Zbog boldovanog se vjerovatno već 4 godine oteže tender za famoznih 12 spornih linija. Novi zakon je tu trebao da riješi problem u korist Centrotransa, a GRAS se nebi mogao ni prijaviti na tender koji bi bio raspisan za sve linije i onda bi GRAS-u ostalo samo da autobuse i kombije koristi ako dođe do problema u trolejbuskom i tramvajskom saobraćaju i za ugovoreni prevoz

Dalje kad su dobili GRAS-ove linije, liniju 31 Nedžarići-Dobrinja nisu htjeli da održavaju, tj. održavali su je po nekoliko dana u Aprilu i Maju 2013 (to je vrijeme kada je Bubica tu liniju bio registrovao na Centrotrans a brisao GRAS) s prekidima dok je nisu definitivno napustili. Još su vozili nepravilnom trasom.
Linija 29 Sutjeska, isto na njih privremeno registrovana a GRAS brisan, ali njima se ne isplati. Pa dobrodošli u pravi gradski prevoz, jer to su i rentabilne i nerentabilne linije, makar i one gdje ima 10 putnika u špici!
« Last Edit: August 14, 2014, 21:29:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #875 on: August 15, 2014, 22:56:27 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/grad-konya-donira-20-tramvaja-sarajevu

Quote
Grad Konya donira 20 tramvaja Sarajevu
Gradonačelnik Sarajeva Ivo Komšić primio je danas u nastupnu posjetu ambasadora Republike Turske u BiH, Cihada Erginaya te mu tom prilikom poželio uspješan mandatni period.
„Grad Sarajevo ima veoma dobre odnose sa najvećim i najrazvijenijim gradovima Republike Turske, i to: Bursom, Ankarom, Istanbulom i Konyom u oblastima kulture, obrazovanja, privrede, turizma, sporta, kao i na području zaštite kulturno-historijskog naslijeđa. Namjera nam je takve odnose njegovati i razvijati", istakao je Komšić.

Ovom prilikom, gradonačelnik Komšić i ambasador Erginay razgovarali su o realizaciji donacije gradova Istanbula i Konye Gradu Sarajevu.

"Grad Istanbul planira donirati 30 autobusa, a Grad Konya 20 tramvaja visokog standarda i kvalitete, koje će potom Grad Sarajevo predati na korištenje Grasu. Vrijedi istaknuti da je Grad Konya izrazio želju za izgradnjom 50 kuća uništenih klizištem u ZDK-u, a ova donacija će se također realizirati posredstvom Grada Sarajeva", kazao je Komšić, te istakao da će navedene aktivnosti otpočeti nakon što općine Zenica i Žepče ustupe nove lokacije za građenje, prenosi Fena.

Ambasador Erginay je naglasio da je Turska intenzivno uključena u pomoć Bosni i Hercegovini nakon katastrofalnih klizišta i poplava.

Na kraju, gradonačelnik Komšić ambasadora je upoznao sa projektom Svjetski forum urbanizma koji se svake dvije godine održava u Sarajevu a u čijem fokusu će ove godine biti grad Istanbul sa svojim značajnim urbanim projektima.

Tim povodom jednoj od ulica grada Sarajeva dodijeljen je privremeni naziv „Istanbul". Gradonačelnik je ovom prilikom pozvao ambasadora da naredne sedmice prošetaju upravo ovom ulicom i u sklopu svoje šetnje posjete gradsku Vijećnicu, koju ambasador Erginay do sada nije imao priliku vidjeti.

Duewag GT8

Prema pisanju ove su ponudili
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #876 on: August 15, 2014, 23:10:16 »

Ma nema koji drugi, samo ti su 1963-1965 godište, a GRAS i Kanton su već jednom odbili i mlađe tramvaje istog tipa oko 1971, ne znam iz kojeg grada, čini mi se Graz.

Jes da je poklon, ali 50 godina je previše. Isplati se jedino ako i transport bude donacija.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #877 on: August 15, 2014, 23:53:36 »

Moraš biti pravi mazohista da se prihvatiš upravljača ovog tramvaja.
Mislim stvarno hvala na srdačnoj predizbornoj kampanji,ali ne treba nam.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #878 on: August 15, 2014, 23:58:36 »

Lohneri ih željno iščekuju, biće rezervnih dijelova, već vidim vozače sa Lohnera kako ovo voze.  Grin Grin Grin

Al da su stari, baš jesu....
Logged
boxer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 330



« Reply #879 on: August 16, 2014, 21:49:28 »

Sta je ovo sad?
http://poskok.info/wp/?p=105039
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #880 on: August 16, 2014, 22:12:59 »

Istanbulski su ovi Mercedesi što su im otegli dolazak a spremni su već 3-4 mjeseca, a ovi tramvaji su ovi gore Divazi GT8
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #881 on: August 19, 2014, 18:59:43 »

Pošto smo jučer pravili pauzu poslije podne radi servisiranja,danas opet vozimo:




« Last Edit: August 19, 2014, 19:02:53 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #882 on: August 20, 2014, 17:47:19 »

CTS od ponedjeljka vozi na liniji Otoka-Briješće, ide ulicom Safeta Zajke.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #883 on: August 20, 2014, 21:06:21 »

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/nakon-sto-su-iz-saobracaja-privremeno-iskljucena-vozila-centrotrans-se-zalio-upravi-za-inspekcijske-poslove

Quote
Nakon što su iz saobraćaja privremeno isključena vozila:
 Centrotrans se žalio Upravi za inspekcijske poslove


Nakon što je Uprava za inspekcijske poslove Kantona Sarajevo privremeno isključila iz saobraćaja autobuse Centrotrans Eurolinesa koji su obavljali prevoz na gradskim linijama Ilidža - Hrasnica i Ilidža - Sokolovići, ovo preduzeće se žalilo na izdata rješenja, a uputili su i pisma Ministarstvu saobraćaj KS-a i Poreznoj upravi u kojem je navedeno da postojeći prevoznik preduzeće Gras uopće ne posjeduje licencu za obavljanje javnog prevoza, ne ispunjava nijedan uslov, te da gotovo nijedno vozilo Grasa nema licencu za obavljanje prevoza u gradsko-prigradskom saobraćaju.
Redovi vožnje

- Prema izvještaju Grasa, preko 40 posto linija se propušta u toku dana, što bi po zakonu automatski trebalo značiti brisanje tog prevoznika sa reda vožnje. Gras održava linije za koje nemaju ovjerene redove vožnje i izdata rješenja Ministarstva saobraćaja KS-a i sve to govori o tome da privredni subjekti nisu u ravnopravnom položaju. Inspekcija djeluje selektivno i poduzima mjere protiv prevoznika koji zadovoljava interese građana, objašnjava Safudin Čengić, direktor Centrotransa, i dodaje kako je Centrotrans preuzeo linije nakon niza peticija i molbi građana  općine Ilidža.

Građani duže vremena nisu imali redovan i siguran prevoz. Konstantna su bila kašnjenja i više niko, pa čak ni dispečeri Grasa nisu znali kada bi autobus trebao krenuti ili doći. Zato je Centrotrans, nakon brojnih peticija građana nastanjenih u MZ Sokolovići i Hrasnica I i II, Općine Ilidža i zaključka Općinskog vijeća Ilidža, uveo dvije nove linije. Međutim, Uprava za inspekcijske poslove KS-a je reagovala i zadovoljstvo stanovnika Ilidže nije dugo trajalo.

Nema kapaciteta


Sa druge strane, ista Uprava za inspekcijske poslove KS-a nijednom nije reagovala na propuštenu vožnju.

- Tužno je čemu su sve izloženi naši građani. Oni su žrtve jednog kantonalnog preduzeća koje nema kapacitete da obavlja svoj posao. I sami priznaju da propuštaju, odnosno ne rade svoj posao i svi šutke posmatraju takvo stanje na terenu. Očito da građane niko ni za šta ne pita. Zaista se divim strpljenju Sarajlija, naglasio je Čengić. Centrotrans će sedam dana čekati na odgovore nadležnih institucija, a tek nakon toga, u zavisnosti od odgovora, odredit će dalje korake.

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #884 on: August 20, 2014, 22:16:25 »


Nek oni ne održavaju liniju 29 za koju su se laktali, nije im bilo rentabilno... A smajli ti je  Grin
Logged
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 22 queries.