Troler
|
|
« Reply #900 on: September 02, 2014, 21:11:20 » |
|
Moglo bi vala i 10 polovnih Lion's Cityja 2005-2006 godište, ali mislim da će kupiti nešto za 40-50 hiljada po komadu, a ako šta para ostane ići će se na nabavku još nekoliko vozila.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #901 on: September 02, 2014, 21:14:14 » |
|
za te pare mogu uzet bas dobre i ocuvane MANove NL263 il Citara prve generacije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #902 on: September 02, 2014, 21:16:14 » |
|
aha, znači drugi nije još ni raspisan...
a jel ovo isključivo za polovne autobuse ili mogu stići ponude i novih autobusa?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #903 on: September 02, 2014, 21:17:56 » |
|
pa gdje ce za 800 hiljada uzet nove buseve... nebi ni 2 busa mogli uzet... moja pretpostavka ide za gore 2 navedena modela samo ako budu iz Njemacke bojim se da ce biti sa 2 vrata,jedino ako na tenderu nije navedeno da modeli budu iskljucivo sa 3 vrata
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #905 on: September 02, 2014, 21:34:00 » |
|
Jel u tenderu navedeno da mora biti dizel ili moze biti i plinas ? Wiener Linien je ove godine povukao svoje Grafove NG235 ili pak NG234/273, pa bi mozda ponudili te buseve po veoma niskoj cijeni iako nisu bas prilagodljivi nasem terenu a i imaju veliku kilometrazu... a ako dizel bude volio bi NG 313 GL verziju ^_^
|
|
« Last Edit: September 02, 2014, 21:37:06 by Manas »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #906 on: September 02, 2014, 21:36:23 » |
|
Pa najveća je šansa da dođu sa 3 vrata pošto se zglobni autobusi traže, jer imamo već 30 solo buseva koji trebaju doći. Ako budu iz Austrije ili neke druge države možda dođu sa 4 vrata.
Najvjerovatnije NG313, N4421, Citaro G...
Ti Grafovi su stari, što bi njih kupovali kad mogu za ove pare kupiti 4-5 godina mlađe, a i gdje da ih pune?
Znam da se planiraju u budućnosti plinska vozila, ali mislim da nije baš sad trenutak.
|
|
« Last Edit: September 02, 2014, 21:41:10 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #907 on: September 02, 2014, 21:44:01 » |
|
Volio bih vijdeti NG 313 ili Lions City G, a to da li će biti sa troja ili četvera vrata, HM? Nije da sad treba da cjepidlačimo, ali zglob sa troja je za prigrada, a ti zglobovi će sigurno biti i na 31e pa ne bi bilo loše da budu sa četvera, ali mi pričamo ovo, a ne znamo ni hoće li doći.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #908 on: September 02, 2014, 21:48:17 » |
|
Cudi me kako nije Sejari ponudio nesto..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #909 on: September 02, 2014, 21:49:23 » |
|
Poznata je veza Sejari-CTS, tako da imaš šipak od Sejarija za GRAS.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #910 on: September 02, 2014, 22:01:23 » |
|
Da, ali kad su pare u pitanju, to mjenja stvar.. Ako ce biti nabavke isti stvar za centru, samo je razlika u tome sto Sejari moze koju paru ubrati..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #911 on: September 02, 2014, 22:07:41 » |
|
Volio bih vijdeti NG 313 ili Lions City G, a to da li će biti sa troja ili četvera vrata, HM? Nije da sad treba da cjepidlačimo, ali zglob sa troja je za prigrada, a ti zglobovi će sigurno biti i na 31e pa ne bi bilo loše da budu sa četvera, ali mi pričamo ovo, a ne znamo ni hoće li doći.
Kad su mogli Fapovi voziti na komercijali može vala i zglob sa 3 vrata, a vozaču su manje šanse da mu promakne kakav pokušaj švercanja. Samo bih volio da dođu svi ili većina sa podjeljenim vjetrobranima iz praktičnih razloga, i zbog loših iskustava sa skupim velikim jednodjelnim staklima na Classicima, ali kako god bitno je da oni dođu. --- Samo se jedan ponuđač javio a trebaju mislim tri da bi tender uspio. Eh sad Sejari... ne znam. Oni su prodali GRAS-u 2012 10 novih minibusa, i dali jedan na probu. Njima je u interesu da prodaju i zarade, jer ako ne ponude oni ponudiće neko drugi, a Centrotrans će svejedno biti na istom gubitku... Evo sad kad sam htio poslati vidim da je u međuvremenu Setra 417 HDH napisao slično mišljenje.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #912 on: September 02, 2014, 22:18:19 » |
|
znači u suštini se ovaj tender svodi na preprodavače, a ne na proizvođače autobusa...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #913 on: September 03, 2014, 01:09:58 » |
|
Inače vrlo interesantno.
Prijavila se minimalna 3 ponuđača za tender za 15 polovnih zglobnih trolejbusa, čija je ponuda na mizerna, pogotovo za 20.000€ po komadu
S druge strane samo jedan dobavljač 10 autobusa procjenjenih na otprilike 40.000€ po komadu, i tender pada!
Imam svoje mišljenje o ovome, ali nebih da ga iznosim na ovom mjestu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #914 on: September 03, 2014, 20:22:33 » |
|
klasična sabotaza pa sta god mislili ostali.............
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|