bhbus.ba
November 25, 2024, 14:43:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301607 times)
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #645 on: June 10, 2014, 22:55:02 »

Evo prinova za Gras iz Istanbula, ovi žuti dolaze

http://www.ulasimturkiye.com/viewtopic.php?t=816&start=48&sid=5c659bd357b9b9e4844ead7f5bba5358
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #646 on: June 10, 2014, 23:02:40 »

I samo da se zna ko je prvi iskopao.

2 mjeseca sam intenzivno kopao po netu i gledao po turskim stranicama ima li šta, i kad sam iskopao skakao sam do plafona ko da mi je 5 godina.

Patnja sa gradskim prevozom je velika, pogotovo tamo gdje nema alternative u vidu tramvaja i trole i konačno će nas sunce ogrijati pa makar na neko vrijeme!
« Last Edit: June 10, 2014, 23:05:33 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #647 on: June 10, 2014, 23:04:15 »

Svaka čast...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #648 on: June 10, 2014, 23:13:59 »

Kakvi god bili poslužiće makar 5 godina, uostalom ovo je ja mislim prva tura, u drogoj dolazi još 15 tako je rečeno, ako ih dođe 30 na sadašnjih 40ak skoro bi smo popunili Red vožnje jer 83 busa trebaju za pun red vožnje radnim danom u špici.

Što se tiče centrolinera, okolo kalajli unutra belajli, ovim je navodno i remontovan motor.

vecina centrolinera je u veoma dobrom stanju tako da treba biti realan centrolineri su mnogo bolji od ovih koliko god ovi bili remontovani jer sam se uvjerio u "kvalitet" turskog remonta nekoliko puta....hvala Turcima ali ne vjerujem da su ih nešto posebno remontovali pogotovo jer se znalo da ce ih donirati, osim toga ne svidja mi se nacin kako su ofarbani, vidi se da to nije to ali eto....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #649 on: June 10, 2014, 23:24:16 »

Poklonjenom konju se ne gleda u zube. Poslužiće koliko toliko. Stanje je alarmantno broj SL222 u saobraćaju nedavno je postao jednocifren, tako da valjaće nam kakvi su god.

Kod Centrolinera je problem, jedan se grije, kod dvojice ne radi klima, četvrti je očigledno pravljen za prevoz osnovaca, al daleko su oni ispred ovih ali to nije bitno sad.
U stvari ima i kod ovog prednost, ako mu ne radi klima bar ima luftera, a u centrolinerima 913 i 689 možeš krepati jer klima ne radi a nemaju ni luftere.

man 464, zar nije bilo da su im NOVI motori ubačeni a ne remontovani?
« Last Edit: June 10, 2014, 23:27:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #650 on: June 10, 2014, 23:30:31 »

ma gras-ovci ce to razndati da su novi! pola njih ne zna kako se vozi autobus ne znaju bosanski pricati sreca pa su automatici..... nek se udaraju nogom u guzicu pa su i ovo dobili vecina njih ce vec 2 sedmice na rashod.... koja posada zaduzi ti ce i valjati a nereadnici samopokvariti... vise vole sjediti u zdravljaku i kafe piti...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #651 on: June 10, 2014, 23:33:26 »

e to da rashoduju za 2 sedmice treba biti dobar strucnjak..malo si pretjerao al ima takvih slucajeva
Logged

Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #652 on: June 10, 2014, 23:33:40 »

Sumnjam da je itko toliko lud da ubacuje u poklonjene autobuse stavlja nov motor ako se ne varam motor novi košta oko 30 000 eura x 30?? uu  Shocked Smiley

Vjerojatno reparacija. Wink
Logged
fakebus
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 263


Gras


« Reply #653 on: June 10, 2014, 23:36:08 »

ma manas sjeti se karosa jedna je na samom pocetku bila rashodovana i to nova ako se ne varam?
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #654 on: June 10, 2014, 23:36:56 »

Hej 1998 godište busevi , i kad je to do 2014 godine moglo vozit u svjetskoj metropoli Istanbulu , moze vala u onom malom Sarajevu posluzit bar 5-7 godina. Najvise je do mehaničara i vozaca kako ce odrzavat vozilo ...

A manite se više tih komentara u vezi prepucavanja na temu Grasa , nismo usli ovdje da stalno čitamo takve komentare Wink
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #655 on: June 10, 2014, 23:39:40 »

nije problem u vozacima, mehanicarima, mada ima i toga.. Problem je rukovodstvo, i okruzenje u kojem se vozi..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #656 on: June 10, 2014, 23:44:33 »

Ta se zapalila, a ko zna šta je bio uzrok. Zapali se i Citaro u Njemačkoj ponekad.

Inače kod ovih se treba dobro čuvati požara!
U Beogradu je nekoliko Conecta izgorjelo, u Splitu jedan O345G od 4-5 koliko su ih imali.

Inače moja prognoza je da će prosjek trajanja biti oko 3 godine. Znači prosjek, a neki mogu i mnogo duže potrajati, neki možda ni godinu, al kad se Japanci ovoliko godina vuku, može i većina mečki bar 3-4 godine.
« Last Edit: June 10, 2014, 23:59:24 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #657 on: June 11, 2014, 08:11:32 »

ma gras-ovci ce to razndati da su novi! pola njih ne zna kako se vozi autobus ne znaju bosanski pricati sreca pa su automatici..... nek se udaraju nogom u guzicu pa su i ovo dobili vecina njih ce vec 2 sedmice na rashod.... koja posada zaduzi ti ce i valjati a nereadnici samopokvariti... vise vole sjediti u zdravljaku i kafe piti...

Ovi što ne znaju bosanski su najgori jelde? Roll Eyes
Ali štaćeš,ovi što "znaju govoriti" nisu htjeli da rade,pa eto ima neko ko hoće da radi.
Ja evo predviđam da će se rashodovat prije nego izađe iz garaže.


nije problem u vozacima, mehanicarima, mada ima i toga.. Problem je rukovodstvo, i okruzenje u kojem se vozi..

Osobe koje rukuju sa vozilom su vozači i mehaničari ,a ne rukovodioci.
Tako da prvi oni koji uništavaju su vozači i mehaničari,pa svi ostali.
« Last Edit: June 11, 2014, 08:14:04 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #658 on: June 11, 2014, 09:27:56 »

Vjerovatno je do njih hoće li se vozilo više ili manje kvariti, ali ako kako mislite da vozilo starije od 10 godina radi u stanju kad se ne mogu nabaviti rezervni dijelovi i kad takva situacija traje nekoliko godina?

Ja se divim kako vozila 801, 806, 832, 464, 465 i drugi još rade, ali vjerovatno rade zahvaljujući "kanibalizaciji" tj. skidanju dijelova sa autobusa SL222 koji su krepali u zadnjih 3-4 godine.

Tako će biti i sa ovih autobusa. Neki će ranije krepati, pa će se koristiti za dijelove.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #659 on: June 11, 2014, 10:03:40 »

Nema veze rukovodilac sa tim kad ce se pokvariti niti moze uticati na to.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 22 queries.