Almir
|
|
« Reply #645 on: June 10, 2014, 22:55:02 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #646 on: June 10, 2014, 23:02:40 » |
|
I samo da se zna ko je prvi iskopao.
2 mjeseca sam intenzivno kopao po netu i gledao po turskim stranicama ima li šta, i kad sam iskopao skakao sam do plafona ko da mi je 5 godina.
Patnja sa gradskim prevozom je velika, pogotovo tamo gdje nema alternative u vidu tramvaja i trole i konačno će nas sunce ogrijati pa makar na neko vrijeme!
|
|
« Last Edit: June 10, 2014, 23:05:33 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #647 on: June 10, 2014, 23:04:15 » |
|
Svaka čast...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #648 on: June 10, 2014, 23:13:59 » |
|
Kakvi god bili poslužiće makar 5 godina, uostalom ovo je ja mislim prva tura, u drogoj dolazi još 15 tako je rečeno, ako ih dođe 30 na sadašnjih 40ak skoro bi smo popunili Red vožnje jer 83 busa trebaju za pun red vožnje radnim danom u špici.
Što se tiče centrolinera, okolo kalajli unutra belajli, ovim je navodno i remontovan motor.
vecina centrolinera je u veoma dobrom stanju tako da treba biti realan centrolineri su mnogo bolji od ovih koliko god ovi bili remontovani jer sam se uvjerio u "kvalitet" turskog remonta nekoliko puta....hvala Turcima ali ne vjerujem da su ih nešto posebno remontovali pogotovo jer se znalo da ce ih donirati, osim toga ne svidja mi se nacin kako su ofarbani, vidi se da to nije to ali eto....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #649 on: June 10, 2014, 23:24:16 » |
|
Poklonjenom konju se ne gleda u zube. Poslužiće koliko toliko. Stanje je alarmantno broj SL222 u saobraćaju nedavno je postao jednocifren, tako da valjaće nam kakvi su god.
Kod Centrolinera je problem, jedan se grije, kod dvojice ne radi klima, četvrti je očigledno pravljen za prevoz osnovaca, al daleko su oni ispred ovih ali to nije bitno sad. U stvari ima i kod ovog prednost, ako mu ne radi klima bar ima luftera, a u centrolinerima 913 i 689 možeš krepati jer klima ne radi a nemaju ni luftere.
man 464, zar nije bilo da su im NOVI motori ubačeni a ne remontovani?
|
|
« Last Edit: June 10, 2014, 23:27:17 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #650 on: June 10, 2014, 23:30:31 » |
|
ma gras-ovci ce to razndati da su novi! pola njih ne zna kako se vozi autobus ne znaju bosanski pricati sreca pa su automatici..... nek se udaraju nogom u guzicu pa su i ovo dobili vecina njih ce vec 2 sedmice na rashod.... koja posada zaduzi ti ce i valjati a nereadnici samopokvariti... vise vole sjediti u zdravljaku i kafe piti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #651 on: June 10, 2014, 23:33:26 » |
|
e to da rashoduju za 2 sedmice treba biti dobar strucnjak..malo si pretjerao al ima takvih slucajeva
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #653 on: June 10, 2014, 23:36:08 » |
|
ma manas sjeti se karosa jedna je na samom pocetku bila rashodovana i to nova ako se ne varam?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #654 on: June 10, 2014, 23:36:56 » |
|
Hej 1998 godište busevi , i kad je to do 2014 godine moglo vozit u svjetskoj metropoli Istanbulu , moze vala u onom malom Sarajevu posluzit bar 5-7 godina. Najvise je do mehaničara i vozaca kako ce odrzavat vozilo ... A manite se više tih komentara u vezi prepucavanja na temu Grasa , nismo usli ovdje da stalno čitamo takve komentare
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #655 on: June 10, 2014, 23:39:40 » |
|
nije problem u vozacima, mehanicarima, mada ima i toga.. Problem je rukovodstvo, i okruzenje u kojem se vozi..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #656 on: June 10, 2014, 23:44:33 » |
|
Ta se zapalila, a ko zna šta je bio uzrok. Zapali se i Citaro u Njemačkoj ponekad.
Inače kod ovih se treba dobro čuvati požara! U Beogradu je nekoliko Conecta izgorjelo, u Splitu jedan O345G od 4-5 koliko su ih imali.
Inače moja prognoza je da će prosjek trajanja biti oko 3 godine. Znači prosjek, a neki mogu i mnogo duže potrajati, neki možda ni godinu, al kad se Japanci ovoliko godina vuku, može i većina mečki bar 3-4 godine.
|
|
« Last Edit: June 10, 2014, 23:59:24 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #657 on: June 11, 2014, 08:11:32 » |
|
ma gras-ovci ce to razndati da su novi! pola njih ne zna kako se vozi autobus ne znaju bosanski pricati sreca pa su automatici..... nek se udaraju nogom u guzicu pa su i ovo dobili vecina njih ce vec 2 sedmice na rashod.... koja posada zaduzi ti ce i valjati a nereadnici samopokvariti... vise vole sjediti u zdravljaku i kafe piti...
Ovi što ne znaju bosanski su najgori jelde? Ali štaćeš,ovi što "znaju govoriti" nisu htjeli da rade,pa eto ima neko ko hoće da radi. Ja evo predviđam da će se rashodovat prije nego izađe iz garaže. nije problem u vozacima, mehanicarima, mada ima i toga.. Problem je rukovodstvo, i okruzenje u kojem se vozi..
Osobe koje rukuju sa vozilom su vozači i mehaničari ,a ne rukovodioci. Tako da prvi oni koji uništavaju su vozači i mehaničari,pa svi ostali.
|
|
« Last Edit: June 11, 2014, 08:14:04 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #658 on: June 11, 2014, 09:27:56 » |
|
Vjerovatno je do njih hoće li se vozilo više ili manje kvariti, ali ako kako mislite da vozilo starije od 10 godina radi u stanju kad se ne mogu nabaviti rezervni dijelovi i kad takva situacija traje nekoliko godina?
Ja se divim kako vozila 801, 806, 832, 464, 465 i drugi još rade, ali vjerovatno rade zahvaljujući "kanibalizaciji" tj. skidanju dijelova sa autobusa SL222 koji su krepali u zadnjih 3-4 godine.
Tako će biti i sa ovih autobusa. Neki će ranije krepati, pa će se koristiti za dijelove.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|