bhbus.ba
November 25, 2024, 23:35:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 301828 times)
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #465 on: May 04, 2014, 01:15:18 »

Sta je razlog da CTS pokusava uci na ovim linijama za Brijesce i Velesice, a ne tamo gdje bi (barem kako se meni cini) trebala biti veca lova u igri  tipa Rajlovac ili Buca potok?

Na temu novih vozila, vidio sam da je na HR forumu onaj momak iz CH najavio da ce njegov grad u 2016 prodavati Hess niskopodne zglobne trolejbuse iz 1997., e to bi bio pun pogodak za Sarajevo!

Ove http://www.bus-bild.de/1024/naw-trolleybus-mit-betriebsnummer-84-92291.jpg
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #466 on: May 04, 2014, 09:50:18 »

Linija za Brijesce je bila odrzavana od strane grasa tri mjeseca kao probna linija (Ali ne Nedzarici-Brijesce, vec Otoka-Brijesce) nakon toga trebalo je odluciti da li je nastaviti odrzavati ili ne.  Nije bilo rentabilno i nije bilo dovoljno putnika, a i gras nije imao dovoljno vozila. I tako je opet sada cts dobio probni rok,

A sto se tice donjih velesica, eh oni se vazda zale na sva usta, i pisu peticije, iako autobus za gornje velesice radi. A razlika izmedju okretista nije velika, ali eto hoce i ta linija da radi, pa su tu peticiju slali cts-u i cts se nelegalno ukljucio na liniju bez odgovarajuceg odobrenja. Takodjer cts vozi prazan i za Hrasnicu i Sokolovice sa 2-3 putnika. Dok za Vogoscu imaju putnika, pa i za Ilijas.

Sto se tice tih trola to bi bila fantazija, ako su dzaba, ali imaj na umu da je Ministar u reprogramiranom stecaju i dalje aktivan i pokusava sve uraditi da se gras ugasi, pa Lobi nikad nije dozvolio trolu za vogoscu, a razlog evo vidimo sada...

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #467 on: May 04, 2014, 11:00:26 »

Što se tiče linije za Briješće jedini navedeni razlog je stanje u kojem se GRAS nalazi, dakle nedovoljan broj vozila. Odvojili su jedno vozilo 3 mjeseca da snime situaciju i ćao.
Nema smisla nastavlati rad na novoj liniji, kad često zafali i linija 56 koja je važna linija, i jedna 6 kombi linija koje su radile u ratu (51, 56, 73, 74, a kombiji su radili i na 18 i 31e)

Centrotrans je dobio bolju rutu, jer logično je da će putnicima koji u špici idu iz Briješća do grada najviše da odgovara presjedanje u Nedžarićima, a do Otoke će možda ostati par putnika.

Što se tiče Donjih Velešića, tamo problem prevoza postoji već dvije godine, pa je čudno da se ovi  odlučuju na saobraćanje na ovoj liniji sad kad je pitanje dana kada će doći autobusi koji bi trebali to da pokriju.

Što se tiče trola do 2016 ima još vremena, a do tad bi se moglo desiti da GRAS spadne na 10-tak trola, ili da se GRAS skroz ugasi. Najvjerovatnije će se prodavati a GRAS evo ne može da kupi ni onih 13 prastarih solo trolejbusa iz Solingena.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #468 on: May 04, 2014, 11:49:11 »

Sta je razlog da CTS pokusava uci na ovim linijama za Brijesce i Velesice, a ne tamo gdje bi (barem kako se meni cini) trebala biti veca lova u igri  tipa Rajlovac ili Buca potok?
Zaboravio sam da dopišem za Rajlovac i Buća potok, prvo CTS neće linije u brdu da ne bi raubovali vozila, druga stvar naplata na Rajlovcu je slaba, pretežno ljudi imaju kupone (recimo dvije trećine putnika da imaju kupone), a ova jedna trećina što nema kupone, oko polovine kupi kartu, a pola se švera... mada kad su bile one pojačane kontrole nije bilo ni jendog putnika bez karte... Ali tu nema neka zarade i CTS neće voziti. Na Buća potoku naplata je minimalna, ono što ima kupona to je to, ostalo većina ne plaća kartu, što nije OK, ali ako vidimo da radi samo jedno vozilo od 7 predviđenih ka Buća potoku, to je logičan slijed situacije, uostalom imaju divlji prevoznici koji za marku voze za Buća potok.

CTS je zainteresovan samo za linije sa profitom, ne računajući Sokoloviće koji mi nikad nisu bili jasni, zašto baš oni (vjerovatno da bi imali monopol prema Hrasnici ako bi dobili i liniju za Hrasnicu). Također i kada su držali svih spornih 12 linija, nisu vozili 31 (par dana jesu) i nakon toga su ukinuli jer su svi koristili GRAS-ova vozila, jer svi imaju te kupone. 
« Last Edit: May 04, 2014, 11:58:05 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #469 on: May 04, 2014, 14:05:11 »

Što se tiče Buća Potoka to bi mogla biti itekako rentabilna linija jer ima veći broj putnika. Uz dobru kontrolu naplate bila bi im isplativa.
Rajlovac isto. Mada dokle god tamo vozi makar jedan GRAS-ov autobus svi će gledati da se uvale u to GRAS-ovo vozilo.

Što se tiče Sokolovića ne znam zašto su tamo upali u vrijeme 20 dana nakon što je GRAS ponovo uspostavio tu liniju. Možda nisu imali informaciju da tamo GRAS ponovo radi.
Radili su ljetos na toj liniji, imali su podatke kakva je linija i koliko putnika ima. Nije ni meni baš jasno. Moguće da rade tamo zbog stranke. Sad GRAS više ne radi na toj liniji pa im je sad možda i isplativije, ali opet slabo jer po podacima iz onog izvještaja na toj liniji se proda prosječno oko 100 karata, a karta im je tamo 1KM na 27 i 27a
Znači mislim da tamo voze iz političkih/stranačkih razloga, jer mislim da su čak i u minusu na toj liniji.

Što se tiče linije Nedžarići-Dobrinja 31 ili 31e onom ko će platiti pojedinačnu kartu apsolutno je svejedno ide jeli 31 ili 31e, čak šta više 31e je češća, a ovi nisu očigledno nisu željeli da voze putnike s GRAS-ovim kuponima na ovoj relaciji jer im mogu naplaćivati komercijalu, što im se najviše isplatilo kad je u aprilu i maju 826 imao problema, tako da 31 nije radila i po nekoliko dana.

Što se tiče brda Novocitije i Sprintere su kupili za brdske linije ali je (možda na njihovu radost) propao dogovor po kojem su trebali da voze sa Latinske ćuprije i da za uzvrat dobiju pola spornih linija. Voze oni i po selendrama oko Ilijaša, Srednjeg, Olova, Visokog, al vjerovatno sa po 2-4 polaska i povratka, tako da im se možda to i isplati.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #470 on: May 04, 2014, 14:12:58 »

Sto se tiče linije za Buca potok bilo bi pametnije privremeno ukinuti liniju 15 a uspostaviti linijiu 15b koju bi po potrebi moglo pojačati sa jednim kombi vozilom najidealnije Dortellerom, smanjili bi interval čekanja, nebi se stvarale tolike guzve a onaj ko dodje do Zeljeznicke ili Pofalica doci ce i do Otoke....
Isti slucaj je i s linijom za Boljakov, s tim vozilom bolje bi bilo pojačati ili liniju za Buca potok ili Rajlovac jer dio Boljakova koji je u ravnici moze koristiti rajlovacki bus dok dio boljakova koji je u brdu moze koristiti liniju 15 (sto su radili godinama) , za par minuta spuste se niz brdo i eto ih na odredistu....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #471 on: May 04, 2014, 14:30:04 »

Ma nema potrebe sad tako raditi pošto eto treba da dođu autobusi. Valjda će ih biti dovoljno da se 15 pojača sa jednim vozilom i da se jedno ubaci na 15b.

Valjda će sutra ili prekosutra konačno krenuti ti autobusi put Sarajeva.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #472 on: May 04, 2014, 16:00:27 »

dva autobusa na 15 i jedan autobus na 15b nisu ni 40% pokrivenosti kapaciteta od prije 10 godina a naselje je vjerovatno vece samim tim i potrebe prevoza su veće...u ovakvoj situaciji dobro rjesenje bi bilo dva zgloba i jedan solaš na 15 i jedno vozilo na 15b ili jedan zglob i dva solo vozila .... Ako barem malo ozbiljnije razmislimo vidjecemo da je tih 15 vozila (ako  dodju ali previše je prljavih igara u posljednje vrijeme tako da ja lično ne vjerujem ništa dok ih ne vidim u krugu) kap vode u moru ako planiramo ozbiljno raditi, ako cemo raditi ovako kao do sad tj krpljenje onda ce nam ta vozila posluziti  nekoliko mjeseci i od njih nece biti nista
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #473 on: May 04, 2014, 16:38:36 »

100% se slažem, bez tri bilo kakva vozila (solo ili zglob) na 15 i 23/23a nema se šta radit, jer to je neki minimum, interval na 15 20-25 minuta i na 23 25-30 minuta... + po jedno vozilo na 15b i 23c da ova naselja pokrivaju po 4 vozila....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #474 on: May 04, 2014, 16:47:28 »

Pa ako dođu 2 ture vozila (30-35) onda mislim da će i biti gore tako. 3 vozila na 15 i 1 na 15b, Na stranu sad što je izvjesno da ćemo se vremenom vratiti ponovo na ovu situaciju ako se šta ne uradi, al valja se boriti koliko je moguće.

man 464, ako dođu vozila tebi ide jedan iz prve i jedan nakon druge ture, pa će ti vjerovatno 4 komada raditi, dok se ponovo vozni park ne sroza.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #475 on: May 04, 2014, 16:56:22 »

ako dodje 30-35 vozila onda bi se i mogli nadati nekom znatnom poboljšanju definitivno. Ali nemojte zaboraviti činjenicu da su to skoro pa "punoljetna" vozila koja su prošla barem milion i po. Bio sam u Turskoj u ovom poslijeratnom periodu barem 20 puta i dobro mi je poznata i turska voznja i tursko odrzavanje vozila i kvalitet turskih dijelova. Pu u CTSu mudro šute o tome a zna se da je LC EEV (dvoosovinci) vec radjen motor , nekim i po dva puta a za ove starije Top LC i LC da i ne govorimo.....
Iskreno volio bi da grijesim ali kada su u pitanju ta vozila veliki sam pesimista. Za Sarajevo vozila ispod 260 KS ne znace bas puno i to je tako....vidjecemo sta ce biti. Ipak ja bi vise volio polovnjake iz Njemacke ili idealno bi bilo Holandije jer je zemlja ravna i vozila se ne forsiraju ali eto kad je džaba i čemer je sladak
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #476 on: May 04, 2014, 18:01:44 »

Što se snage tiče najvjerovatnije su u pitanju motori od 250KS
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #477 on: May 04, 2014, 18:14:43 »

Jest da sam laik i to potpuno laik sto se tiče gradskog prevoza, znanje mi je na minimalncu sto se tiče gradskog prevoza i gradskih linija, ali nemojte mi se smijati,  kako bi bilo poslati te nove turke na linije gdje nema puno tereta, odnosno velikih guzva i strana!? Dok ova malo bolja vozila slati na zahtjevnije linije!?
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #478 on: May 04, 2014, 18:27:32 »

Koja bolja vozila? 5 MAN-ova Lion's Classic solo koji svakako rade u brdu. MAN-ovi SL222 su na izdisaju.

Zglobne ne računaj jer oni zbog konfiguracije terena ne mogu pokriti linije 14, 16, 16b, 17, 17b, 18, 20b, 26a, 41 itd...
« Last Edit: May 04, 2014, 18:36:13 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #479 on: May 04, 2014, 18:36:26 »

Ma nece ti se buraz niko smijati ali nama su ta vozila beznačajna na linijama gdje nema velikog broja putnika ....ja bi na liniju 31 stavio minibus jer nema potrebe da radi autobus cak ni u "špici".... isto tako linija za aerodromsko moze minibus tokom čitavog dana. Čak i linija za Jagomir moze minibus u vecem dijelu dana. Isto tako trebalo bi uvesti liniju Dobrosevici Ahatovici gde bi radio minibus jer vandalizam je slati autobus na onakvu liniju....
Logged
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 22 queries.