Manas
|
|
« Reply #435 on: April 22, 2014, 18:25:54 » |
|
GRAS je dobio dozvolu za uvoz vozila iz Turske kako pise u danasnjem broju Dnevnog Avaza
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #436 on: April 22, 2014, 22:02:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #437 on: April 22, 2014, 22:55:36 » |
|
ti su 2000 godiste i oni vjerovatno nece doci
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #438 on: April 22, 2014, 23:08:09 » |
|
Ma manje više to je to, isti je bus. Vjerovatno će više zelenih doći jer malo ih je prefarbano u žutu, osim ako ih ne prefarbaju u GRAS-ovu žutu sa plavom trakom.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #439 on: April 22, 2014, 23:48:58 » |
|
Biće: "Kak'i su im oFo zeLJeni aFtobusi" Taman da su 402 "pregrmili" bi smo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #440 on: April 23, 2014, 06:42:19 » |
|
Po onom koliko ja znam svi busevi su prefarbani u GRASovu zutu semu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #441 on: April 23, 2014, 11:15:47 » |
|
I zna li se konačno kad vozači kreću u Tursku, tj, jesu li već krenuli?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #442 on: April 23, 2014, 12:17:55 » |
|
Ima li na tom spisku koga od nekadašnjih vozača sa linija oko Dobrinje?
Ima li ovih vozača što su radili na 36 sa 610 do 673, i ima li ko sa 822?
imaju skoro pa sve Juge i Mirso i Edin i Enes....vidi se da je Hasan pravio spisak hhahhahah. Kada su u pitanju posade sa 610, 673, 816 ....od njih ide jedino Nazif Dacic (on je nekada vozio 610 hahhahahha)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #443 on: April 23, 2014, 14:49:01 » |
|
pa po meni sumirso i enes regularni ne znam kakvi su za firmu al ina kojoj su god liniji svi ih hvale jer su raja i ljubazni. za dacica jeprvjereno da je katastrofalan vozac iao sam se prilik voziti s njim u 315 a eto ad je i 323 pokvari vozeci zemljake u sandzak... pola tigh autobusa ce doci pokvareno kad sepogleda ko sve ide...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #444 on: April 23, 2014, 16:22:53 » |
|
Mirso je sto posto regularan dobar vozac, posten kolega dok se za starijeg mu brata to nebi moglo reci iako je i on dobar vozac uljudan zna se ponašati i sl Što se tiče Dacića njemu da nije bilo Nure koji ga je prvo povuko sa sobom na 808 pa onda i na 851 on bi i dan danas vozio 610...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #445 on: April 23, 2014, 17:28:33 » |
|
ma to ti kazem transformers juge narocito mirso gras predstavljaju u dobrom kontekstu i u turskoj 2011 kad smo bili vozio 319 svi ga hvalili narocito turci bas prava raja i posten je malo je reci dok za ostale prodaju 2 3 puta iste karte kupe po autobusu fujjjj...... i da je samo dacic samo koliko ih ima jos takvih za 610 a sad guraju turisticke zalosno..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #446 on: April 23, 2014, 19:03:54 » |
|
Mirso radi u GRASu od 86 godine. Vozio je turističke autobuse prije 98/99 znači čovjek je regularan, ne petlja se ni u kakve gluposti, nedavno je imao porodičnu tragediju supruga mu je "preselila" vrlo mlada tako da je i to čovjeka s***alo pravo....A što se tiče ovih "avanturista" što se guraju medju "turiste"....kakav kanton takva firma, kakva firma takvi uposlenici.........Uslov da voziš medjunarodne i vanredne prekogranične linije je bio da imaš V stepen srednje saobracajne skole u smjeru "vozac autobusa u medjunarodnom saobracaju" pa onda test inteligencije, pozeljan jedan strani jezik, elokvencija itd itd itd Ali da ne idemo u off topic jer sam "frisak" od banovanja .......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #447 on: April 23, 2014, 22:03:18 » |
|
Prošle sedmice sam dobio studiju o modernizaciji i razvoju javnog saobraćaja u Sarajevu koju je napravila davne 2005. godine češka firma SUDOP. Evo jednog PDF fajla sa planom postojećih i predloženih linija tramvaja i trolejbusa te sa opcijom izgradnje kolosijeka Alipašin most (remiza) - željeznička pruga za uvođenje "vozotramvaja" o kojem se razmišljalo u horizontu narednih decenija. https://www.dropbox.com/s/mncqte3bw7cdiiy/B-2%20Situacija%20okoline%20Sarajeva.pdf
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #448 on: April 24, 2014, 00:09:14 » |
|
Vidim da su Cesi bili vrlo "objektivni" kada je rijec o trolejbusu Ali se vecim dijelom slazem sa njima, a pogotovo bi bilo lijepo vidjeti dvozglobni Eurotrolley na liniji prema Rajlovcu Sta su iz Sudopa rekli za autobuske terminale? To su u Systri proglasili najvecim uzrokom problema. Vidim da su Cesi ostavili Stup, izgleda otvorili terminal Otoka ali i zadrzali Sutjesku, za koju je Systra rekla da je totalno pogresan terminal?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #449 on: April 24, 2014, 00:43:24 » |
|
Po meni linije sa Sutjeske, Doma armije i Parka treba premjestiti na željezničku stanicu, čak mislim da je tamo nekad i planiran glavni gradski terminal, nešto poput Ilidžanskog terminala.
Ne znam koliko je isplativo da se provlači trolejbuska linija preko gradske zaobilaznice, a vidim predlažu i dionicu Koševo-Danijela Ozme.
Na shemi nema tramvajske pruge za Bare koja je projektovana u sklopu I transverzale.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|