fakebus
Putnik
Offline
Posts: 263
Gras
|
|
« Reply #405 on: April 18, 2014, 14:58:53 » |
|
ma narode poklonu se ne gleda u zube nek traje koliko traje!!! svaki drugi treci dan je sve manje vozila! ko se voza u autu moze birati a ne zna koja j guzva na hrasnici reljevu rajlovcu itd... i pola nekih linije koje uopste ne saobracaju! nek stignu a da nije sabotera u samom grasu i da nije pola radnika unistilo gras i gras-ova vozila bili bi bolji od centrtransa.... al kad lopovi i kreteni ne dozvoljavaju napredak!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #406 on: April 18, 2014, 15:26:35 » |
|
Slažem se fakebus, nek traje koliko traje, nemamo šta izgubiti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #407 on: April 20, 2014, 13:34:44 » |
|
Politika ponovo petlja prste. Neki ministarski balegar ne zeli da potpise saglasnost za uvoz vozila. Jedni govore da je to Damir Hazic jer na celo GRASa nije dosao kadar iz SDPa ,a drugi kazu da je to Bubica koji pod svaku cijenu zeli da komplet GRASove autobuske linije prepusti centrotransu... Turci daju autobuse, platice troskove transporta, avionske karte, putarinu a naši govnari nastoje da sve to razjebu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #408 on: April 20, 2014, 13:49:13 » |
|
Znači ostaje nam da čekamo koja će naredna linija biti ukinuta, i tako dok se i zadnja ne ukine.
Vidim ja juče Vatrić gostovao u Info topu na Pinku, ništa nije spomenuo ove autobuse. Pitali su ga hoće li biti šta, a on je rekao nešto ako kanton bude imao volje mogli bi povoljnim kreditima evropske banke obnoviti vozni park.
|
|
« Last Edit: April 20, 2014, 13:53:33 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #409 on: April 20, 2014, 13:53:17 » |
|
koliko ta vozila imaju na tahografima ,ako imaju preko 1.500.000 Km ja mislim da je to previse ,i jos na tu kilometrazu treba dodati 2000 Km dok dodju iz Tr do BIH
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #410 on: April 20, 2014, 14:03:46 » |
|
Vjerovatno imaju oko milion, ili manje ako su radili dvosmjenski. 1.500.000 ako su svaki dan radili od 4-24.
Ma koga danas u Sarajevu boli briga koliko ta vozila imaju kilometara, kad na Domu armije od 11 vozila rade 2-3, kad na Željezničkoj stanici od 11 vozila rade 2-4, a nekidan bilo samo jedno. Za Sokoloviće čas radi čas ne radi, a odavno nema autobusa ni za Bare, Jagomir, Šip, Ahatovće, Lukavicu, Breku 2, Dobrinju 4, Donje Velešiće, Buća Potok sa Otoke...
Druge linije rade na 20-50% kapaciteta.
|
|
« Last Edit: April 20, 2014, 14:06:08 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #411 on: April 20, 2014, 14:13:07 » |
|
ja neznam kolko je to uopste pouzdan potez ,tako stara vozila nabavljat ( sto jie dzaba dobro dodze ) mada sve u svemu to su prestara vozila , nije sve u vanjskom izgledu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #412 on: April 20, 2014, 14:32:31 » |
|
Da stara su vozila i ne očekuje se puno od njih, možda da rade 3-5 godina, ali ima li neko pametnije rješenje? Trenutno nema! Turci su ponudili donaciju i to je trenutno jedina prilika da dođu neki autobusi u GRAS!
Jel treba možda čekati da i preostali "Japanci" pokrepaju a one novije autoubuse odnese porezna pa da nam autobuski vozni park lijepo spadne na 5-10 autobusa!
Ne boljeg riješenja trenutno nema!
Ko je spomenuo vanjski izgled, koga u ovoj situaciji boli briga za isti!
Jesam se iznervirao, taman se ponadao, kad ono šipak.
|
|
« Last Edit: April 20, 2014, 14:37:03 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #413 on: April 20, 2014, 14:48:08 » |
|
i sta nakon tih 3 - 5 godina , opet trazit nekoga da donira vozila , ne nije to rijesenje , da nije stanje kakvo jeste al nazalost jeste takvo kakvo jest , zar se nebi nekolko starih autobusa prodat u staro zeljezo i kolko tolko uzeti za njih
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #414 on: April 20, 2014, 14:55:38 » |
|
Znaš kako se kaže, ne da se us*anom do potoka, e tako i nama, da li je rješenje ili nije, to neka drugi sude, nama vozila trebaju, nek imaju i milion na satu, mogu poslužiti 5 godina, to jeste kratkoročno rješenje ali makar bi se nešto popravilo, pa bi se za dalje vidjelo. Para nema, jedino donacija dolazi u obzir, ljudi se ponudili, a vamo naše nabiguzice od političara ufatili s*ati, smiješno, ne bi me začudilo da sve ovo propadne, ali hvataće se za glavu kad ukopčaju da privatnik neće vozit gdje mora, nego samo ondje gdje ima profit...
GRAS u kakvoj je situaciji, jedino pametno je da se vozila nabave, a kakva su, o tome kasnije razmišljat, jer druge nema, takvo je stanje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #415 on: April 20, 2014, 15:00:51 » |
|
to bez daljnjeg da su vam vozila vise nego potrebna , neznakm dal je vama u interesu da se raspitam ovdje u Rheinbahnu u Dizeldorfu mislim da imaju oni Rashodovanih Vozila
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #416 on: April 20, 2014, 15:52:02 » |
|
i sta nakon tih 3 - 5 godina , opet trazit nekoga da donira vozila , ne nije to rijesenje , da nije stanje kakvo jeste al nazalost jeste takvo kakvo jest , zar se nebi nekolko starih autobusa prodat u staro zeljezo i kolko tolko uzeti za njih
Šta nakon 3-5 godina? Sad je to manje bitno, a rješenja treba konstantno tražiti. Nemamo šta izgubiti. Šta i da se prodaju stari autobusi i trolejbusi u staro željezo pitanje je bili od toga mogli nabaviti i 5 autobusa, a iz Istanbula treba da nam dođe 30-50 vozila! Šta tek za trolejbuse? Došli su pred izumiranje, a nema sredstava ni za trole od 25 godina koje su trenutno jedina opcija! Ti damire ne moraš "bacati grah" da vidiš hoće li ti doći autobus, ili hoćeš li moći ući u isti ako dođe, i ako ti pobjegne da ćeš ga čekati sat i po ili dva.
|
|
« Last Edit: April 20, 2014, 15:53:47 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #417 on: April 20, 2014, 16:29:20 » |
|
to bez daljnjeg da su vam vozila vise nego potrebna , neznakm dal je vama u interesu da se raspitam ovdje u Rheinbahnu u Dizeldorfu mislim da imaju oni Rashodovanih Vozila
za takvo nešto obrati se kod cigana Dzanga iz Visokog što otkupljuje sekundarne sirovine..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #418 on: April 20, 2014, 17:25:01 » |
|
Ja se samo nadam da će se desiti "čudo" jer stvarno se bilo približilo ostvarenju donacije, jer garaža je pospremljena, sve sklonjeno, više nego ikad sve upućuje da će se možda nešto desiti. Ostaje nam da se nadamo, ako "Mini-star u reprogramiranom stečaju" opet ne za**be .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #419 on: April 20, 2014, 17:30:05 » |
|
Znači sve je djelovalo kao "gotova stvar". Stvarno ako je ovo istina onda sindikat treba organizovati proteste, pa koliko toliko izvršiti pritisak na njih. U pitanju je javni interes svih građana kantona Sarajevo koji koriste javni prevoz!
Iskreno, prije 7 dana sam očekivao da će nam danas ili sutra man 464 javiti da su vozila stigla na carinu, al trt.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|