transformers
|
|
« Reply #195 on: February 20, 2014, 08:18:32 » |
|
transformers, pazi na pisanje! Postoje i bolji načini da se izraziš.
Postoje u pravu si ali ako ti neko tri puta postavlja jedno te isto pitanje a dobio odgovor već možda ne toliko direktan iz svega mozes izvuci dva zakljucka....ili zajebava ili je glup
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #196 on: February 20, 2014, 11:14:05 » |
|
U tom slučaju pokaži da si veći gospodin, koji ima veće životno iskustvo, koji je fino vaspitan i koji bi zahvaljujući navedenom trebao znati pedagoški reagovati.
A ne kao klošar sa ulice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #197 on: February 20, 2014, 13:31:41 » |
|
uhh zacrvenih se ...teška srca ti moram priznati da si u pravu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #198 on: February 21, 2014, 10:12:32 » |
|
Onda su vjerovatno nešto "dogovorili" jer prema zakonu ne smiju se uvesti vozila starija od 10 godina. Jedino da nisu mislili na "novi" conecto, a ne na ove stare kao kod cts. Novi conecto je vrlo sličan po izgledu citaru... Al budemo vidjeli. Ma kakav Conecto, ako šta dođe to će biti Citaro 2006-2008 99% Ovi podaci idu u prilog mojim špekulacijama od prije par mjeseci, jer spominjao se iETT, a mislim da nemaju autobusa starijih od Citara da zadovoljavaju EURO 3 Svakako i Conecto bi me jako obradovao, ali mislim da Conecte tih godišta imaju samo Istanbulski privatnici.
Šta misliš troleru hoće li nam dati ove? Sad će neko reć pa ovo je citaro, nije, ovo je novi conecto, koje su oni godište Milcho?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #199 on: February 21, 2014, 10:54:10 » |
|
Ti su 2012. Kod iETT-a garažni broj uključuje i godinu proizvodnje, tako da je lako skontati. Jedino ako dođe od privatnika može biti Conecto star oko 6 godina. U to opet ne vjerujem. Ja i dalje mislim da je Citaro dok ne dobijemo konkretnije informacije.
Po zakonu se ne mogu uvoziti autobusi koji ne ispunjavaju euro 3 normu, i kad je stupio na snagu taj zakon ukinuto je ograničenje od 10 godina. Milsim da iETT nema autobusa starijih od Citara da zadovoljavaju euro 3.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #200 on: February 21, 2014, 11:03:32 » |
|
Ni ne potražih gruge slike pa nisam skontao da je po tom sistemu gb... Uf ništa to 2012... to je luksuz čak i za njih... Također nadam se citarima.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #201 on: February 21, 2014, 11:53:19 » |
|
Kada bi dosli ti Mercedesi , to znaci da ce vecina SL222 otici u rashod ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #202 on: February 21, 2014, 12:04:49 » |
|
Nadamo se da neće jer se time ništa ne postiže, zamisli dođe 20 autobusa mi 20 rashodujemo, "đe smo bili šta smo radili" ništa. Na broj od 40 autobusa sada ne bi se smjelo ništa rashodovati jer i sa ovih 20 ako dođe imamo opet samo 60, a oko 90 treba da se pokrije rv radnog dana ne računajući rezerve. Nipošto ne treba rashodovati vozila koja su koliko-toliko ispravna. I dizati ako išta bude para vozila tipa 400,402,419... pa možda i 464,465,818,844...
Sa 60 vozila mislim da ne bi bila ni jedna linija da se ne održava, svaka linija bi imala barem po jedna kola, a na ovim bitnijim linijama 2-3 pa možda i 4.
|
|
« Last Edit: February 21, 2014, 12:07:33 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #203 on: February 21, 2014, 12:08:25 » |
|
Ja sam krenuo pisati ali si me pretekao SL-ovi će raditi vjerovatno dok ne krepaju sami od sebe.
|
|
« Last Edit: February 21, 2014, 12:10:11 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #204 on: February 21, 2014, 12:09:58 » |
|
SL-ovi će raditi vjerovatno dok ne krepaju sami od sebe.
Moram citirat Otprilike, ima još dobrih sl222... Tipa 807... i slično...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #205 on: February 21, 2014, 12:14:35 » |
|
Kada bi dosli ti Mercedesi , to znaci da ce vecina SL222 otici u rashod ?
Tvrdim da su SL 222 najbolja vozila koja je GRAS imao ikada. Konstrukcijski jako dobra, nemaju puno elektronike lagana za održavanje tako da uz dobar generalni remont kako šasije tako i motora ta vozila još mogu poslužiti do "boljih" dana. Tu prvenstveno mislim na 807, 808, 815, 826, 829, 832,840....npr 810 nije u voznom stanju a odrađena mu je šasija, konstrukcija , odarban...u dobrom stanju je bio i 805, 833 i 834 isto...vecini tih vozila nedostaju motori ostalo bi se i moglo nekako skrpiti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #207 on: February 21, 2014, 16:37:48 » |
|
GRAS nije kontaktirao FAMOS jer u GRASu postoje krtice koje nastoje razvaliti što je moguće više a postoje i oni koji gledaju samo svoj vlastiti interes i ne zanima ih stanje vozila u GRAsU. Jedan od razloga je i nemogucnost postizanja dogovora oko "talova" a trenutno najveći problem je novac jer niko više neće da radi "mobe" pogotovo ne za firme kao GRAS
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #208 on: February 24, 2014, 19:02:18 » |
|
Centrotrans uveo redovnu liniju Sokolović Kolonija - Ilidža
Na zahtjev građana Sokolović Kolonije kompanija Centrotrans Eurolines je danas počela sa redovnim održavanjem linije Sokolović Kolonija - Ilidža.
Naime, nakon više zahtjeva građana Mjesne zajednice Sokolović Kolonija za pokretanjem ove linije i to zbog neodržavanja linije od KJKP GRAS-a prethodnih šest mjeseci, Uprava Centrotrans Eurolines je donijela odluku o njenom pokretanju.
"Međutim, već iza 12 sati GRAS je nakon višemjesečne obustave počeo sa obavljanjem ove linije, što je dokaz da se ovo preduzeće aktivira samo na linijama gdje se uključuje Centrotrans Eurolines. Šest mjeseci građani Sokolović Kolonije nisu imali uredan prijevoz niti su imali bilo kakve informacije iz GRAS-a. Nasuprot tome GRAS se nezakonito uključuje i održava redove vožnje za koje Centrotrans ima propisanu registraciju i održava te redove vožnje.
Ova činjenica samo je dokaz da Uprava za inspekcijske poslove i Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo ne postupaju prema zakonu koji jasno kaže da se prijevoznik koji ne održava liniju duže od pet dana briše iz registrovanog reda vožnje i da ovi organi samo štite monopol GRAS-a u javnom gradskom prijevozu u KS", navodi se u saopćenju iz Centrotrans-eurolinesa. http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-uveo-redovnu-liniju-sokolovic-kolonija-ilidza/140224121
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #209 on: February 24, 2014, 19:07:30 » |
|
Ovo je laž da je vozilo GRAS-a uključeno iza 12 sati jer od 4. Februara na toj liniji radi vozilo 840. Jedino ga možda skinu kad zafali vozilo na liniji za Hrasnicu ili negdje drugo oko Ilidže.
840 je i jutros radio.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|