bhbus.ba
November 27, 2024, 23:02:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 302302 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #195 on: February 20, 2014, 08:18:32 »

transformers, pazi na pisanje! Postoje i bolji načini da se izraziš.

Postoje u pravu si ali ako ti neko tri puta postavlja jedno te isto pitanje a dobio odgovor već možda ne toliko direktan iz svega mozes izvuci dva zakljucka....ili zajebava ili je glup
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #196 on: February 20, 2014, 11:14:05 »

U tom slučaju pokaži da si veći gospodin, koji ima veće životno iskustvo, koji je fino vaspitan i koji bi zahvaljujući navedenom trebao znati pedagoški reagovati.

A ne kao klošar sa ulice.
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #197 on: February 20, 2014, 13:31:41 »

uhh zacrvenih se ...teška srca ti moram priznati da si u pravu
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #198 on: February 21, 2014, 10:12:32 »

Onda su vjerovatno nešto "dogovorili" jer prema zakonu ne smiju se uvesti vozila starija od 10 godina.  Jedino da nisu mislili na "novi" conecto, a ne na ove stare kao kod cts. Novi conecto je vrlo sličan po izgledu citaru... Al budemo vidjeli.
Ma kakav Conecto, ako šta dođe to će biti Citaro 2006-2008 99%
Ovi podaci idu u prilog mojim špekulacijama od prije par mjeseci, jer spominjao se iETT, a mislim da nemaju autobusa starijih od Citara da zadovoljavaju EURO 3
Svakako i Conecto bi me jako obradovao, ali mislim da Conecte tih godišta imaju samo Istanbulski privatnici.
Šta misliš troleru hoće li nam dati ove? Sad će neko reć pa ovo je citaro, nije, ovo je novi conecto, koje su oni godište Milcho?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #199 on: February 21, 2014, 10:54:10 »

Ti su 2012. Kod iETT-a garažni broj uključuje i godinu proizvodnje, tako da je lako skontati.
Jedino ako dođe od privatnika može biti Conecto star oko 6 godina. U to opet ne vjerujem.
Ja i dalje mislim da je Citaro dok ne dobijemo konkretnije informacije.

Po zakonu se ne mogu uvoziti autobusi koji ne ispunjavaju euro 3 normu, i kad je stupio na snagu taj zakon ukinuto je ograničenje od 10 godina.
Milsim da iETT nema autobusa starijih od Citara da zadovoljavaju euro 3.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #200 on: February 21, 2014, 11:03:32 »

Ni ne potražih gruge slike pa nisam skontao da je po tom sistemu gb...
Uf ništa to 2012... to je luksuz čak i za njih... Također nadam se citarima.  Cheesy
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #201 on: February 21, 2014, 11:53:19 »

Kada bi dosli ti Mercedesi , to znaci da ce vecina SL222 otici u rashod ?
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #202 on: February 21, 2014, 12:04:49 »

Nadamo se da neće jer se time ništa ne postiže, zamisli dođe 20 autobusa mi 20 rashodujemo, "đe smo bili šta smo radili" ništa. Na broj od 40 autobusa sada ne bi se smjelo ništa rashodovati jer i sa ovih 20 ako dođe imamo opet samo 60, a oko 90 treba da se pokrije rv radnog dana ne računajući rezerve. Nipošto ne treba rashodovati vozila koja su koliko-toliko ispravna. I dizati ako išta bude para vozila tipa 400,402,419... pa možda i 464,465,818,844...

Sa 60 vozila mislim da ne bi bila ni jedna linija da se ne održava, svaka linija bi imala barem po jedna kola, a na ovim bitnijim linijama 2-3 pa možda i 4.
« Last Edit: February 21, 2014, 12:07:33 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #203 on: February 21, 2014, 12:08:25 »

Ja sam krenuo pisati ali si me pretekao  Grin

SL-ovi će raditi vjerovatno dok ne krepaju sami od sebe.
« Last Edit: February 21, 2014, 12:10:11 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #204 on: February 21, 2014, 12:09:58 »

SL-ovi će raditi vjerovatno dok ne krepaju sami od sebe.
Moram citirat  Grin
Otprilike, ima još dobrih sl222... Tipa 807... i slično...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #205 on: February 21, 2014, 12:14:35 »

Kada bi dosli ti Mercedesi , to znaci da ce vecina SL222 otici u rashod ?
Tvrdim da su SL 222 najbolja vozila koja je GRAS imao ikada. Konstrukcijski jako dobra, nemaju puno elektronike lagana za održavanje tako da uz dobar generalni remont kako šasije tako i motora ta vozila još mogu poslužiti do "boljih" dana. Tu prvenstveno mislim na 807, 808, 815, 826, 829, 832,840....npr 810 nije u voznom stanju a odrađena mu je šasija, konstrukcija , odarban...u dobrom stanju je bio i 805, 833 i 834 isto...vecini tih vozila nedostaju motori ostalo bi se i moglo nekako skrpiti...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #206 on: February 21, 2014, 14:45:28 »

Jesu dobri,jer samo pogledaj većina kakva je između ostalog unutra.To su prava čvrsta vozila za naš teren i raubovanje.
Samo mi nikad neće biti jasno što GRAS nije kontaktirao FAMOS i raspitao se za nabavku motora i remonta,jer ukoliko bi se moglo tehnički realizovati,to je puno bolja varijanta nego kupovina pohabanih motora.
Veliki broj vozila bi se mogao spasiti i srediti da budu ko novi.
« Last Edit: February 21, 2014, 14:47:03 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #207 on: February 21, 2014, 16:37:48 »

GRAS nije kontaktirao FAMOS jer u GRASu postoje krtice koje nastoje razvaliti što je moguće više a postoje i oni koji gledaju samo svoj vlastiti interes i ne zanima ih stanje vozila u GRAsU. Jedan od razloga je i nemogucnost postizanja dogovora oko "talova" a trenutno najveći problem je novac jer niko više neće da radi "mobe" pogotovo ne za firme kao GRAS
Logged
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #208 on: February 24, 2014, 19:02:18 »

Quote
Centrotrans uveo redovnu liniju Sokolović Kolonija - Ilidža

Na zahtjev građana Sokolović Kolonije kompanija Centrotrans Eurolines je danas počela sa redovnim održavanjem linije Sokolović Kolonija - Ilidža.

Naime, nakon više zahtjeva građana Mjesne zajednice Sokolović Kolonija za pokretanjem ove linije i to zbog neodržavanja linije od KJKP GRAS-a prethodnih šest mjeseci, Uprava Centrotrans Eurolines je donijela odluku o njenom pokretanju.

"Međutim, već iza 12 sati GRAS je nakon višemjesečne obustave počeo sa obavljanjem ove linije, što je dokaz da se ovo preduzeće aktivira samo na linijama gdje se uključuje Centrotrans Eurolines. Šest mjeseci građani Sokolović Kolonije nisu imali uredan prijevoz niti su imali bilo kakve informacije iz GRAS-a. Nasuprot tome GRAS se nezakonito uključuje i održava redove vožnje za koje Centrotrans ima propisanu registraciju i održava te redove vožnje.

Ova činjenica samo je dokaz da Uprava za inspekcijske poslove i Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo ne postupaju prema zakonu koji jasno kaže da se prijevoznik koji ne održava liniju duže od pet dana briše iz registrovanog reda vožnje i da ovi organi samo štite monopol GRAS-a u javnom gradskom prijevozu u KS", navodi se u saopćenju iz Centrotrans-eurolinesa.
http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-uveo-redovnu-liniju-sokolovic-kolonija-ilidza/140224121
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #209 on: February 24, 2014, 19:07:30 »

Ovo je laž da je vozilo GRAS-a uključeno iza 12 sati jer od 4. Februara na toj liniji radi vozilo 840. Jedino ga možda skinu kad zafali vozilo na liniji za Hrasnicu ili negdje drugo oko Ilidže.

840 je i jutros radio.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 23 queries.