bhbus.ba
November 23, 2024, 20:21:27 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Razno/Diskusije  (Read 300722 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #75 on: January 27, 2014, 17:36:40 »

7 miliona maraka za 2 kilometara JEDNOKOLOSIJEČNE tramvajske pruge - čisti kriminal!
S obzirom na to da su samo skinuli asfalt u pojasu tramvajske pruge, promijenili šine, simbolično popravili armiranu ploču i opet stavili beton te asfalt. U češkom Pilsenu su nedavno rekonstruirali 1 kilometar dvokolosiječne pruge za preračunato 12 miliona KM pri čemu su kompletno zamijenili podlogu isto kao šine, koristili solidne izolacije i antivibracijske elemente, stavili novu drenažu, položili novi asfalt na prijelazima, nove ivičnjake, napravili nova stajališta... OMG.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #76 on: January 27, 2014, 17:39:02 »

Tako to u Ministarstvu saobraćaja biraju izvođača radova i peru pare.Ništa novo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #77 on: January 27, 2014, 21:57:06 »

Danas sam uradio malo poredjenje.

Linija 31E, popularna komercijala.

Vožnja 1: Vrijeme 7:30, relacija Nedžarići - Elektroprivreda. Prevoznik: CENTROTRANS.
Vožnja 2: Vrijeme 16:15, relacija Malta - Dobrinja. Prevoznik: GRAS.

Poredio sam sljedeće stavke:

1. Stanje vozila
2. Ljubaznost osoblja
3. Efikasnost vožnje
4. Ugođaj u vožnji.

1. Stanje vozila: Ujutru sam otišao sa Centrotransom. Neoplan, pun ko sibica. Odmah mi je za oko zapela instrument tabla sa crvenim upozorenjem "STOP" i pokvaren displej na kojem su samo linije i upaljen simbol pregrijavanja motora. Bus cist, usminkan, ali po simbolima na instrument tabli nije bas sasvim ispravan. Grijanje super, sjedista "djecija", ali moze proci. Kad sam izlazio, novo razocarenje, ne radi sistem za signaliziranje da ima putnika koji izlaze na sljedecoj stanici, pa stvari funkcionisu po starom dobrom "Majstore ima izac!"...

Popodne sam se vracao sa isto tako punim Ikarom sa Deichmann reklamom. I ne, nisam pristrasan ovaj put, ali meni je Ikar izgledao bolje ocuvan od Centrinog Neoplana. Neoplan jeste usminkaniji, ali Ikar mi djeluje ocuvaniji. Iako je realno sve to isto i kod jednih i kod drugih.... 1:1

2. Ljubaznost osoblja: Namjerno sam u oba pravca stajao tik uz kabinu vozaca da bih pratio desavanja.

Na prvu, oba vozaca su uljudna i kulturna, pri ulasku u Centru dobijes "Dobar dan, izvolite", u GRAS-u je to "Poštovanje, izvolite".

Medjutim, na drugu, ni jedan ni drugi prijevoznik nemaju bas srecna rjesenja sto se tice uljudnosti.

Centro je pokusavajuci preprijeciti GRAS-u put (GRAS-ov Deichmann je bio odmah iza nas jutros) prosao stanicu kog GRAS-a iako je jedna zena cekala i zurio ka Otoci. Ali kad je iz pozadine autobusa zena zagalamila "Ima izac" nagazio je kocnicu i promrmljao "A idi u picku materinu"...

GRAS-ovac sa druge strane koristi onu standardnu "ajmo malo nazad, ajmo malo gore, ajmo gospođo jel ti vidiš da ima mjesta nazad..." On nije s gospođom ovce čuvao pa da joj govori "TI"...

Oba prevoznika moraju poraditi na kulturi osoblja.

Sto se tice izgleda osoblja, Centro je bolji. Novija odijela, i vidno okacena akreditacija dovoljni su za prednost nad GRAS-om. 1:0 za Centru.

3. Efikasnost vožnje: Na ovom polju GRAS je pet kopalja ispred Centrotransa. Iako je autobus duplo veći, duplo brže se probija kroz gužvu, brže prima putnike, okretniji je nekako i vozač i vozilo. Kod Centre sve nekako usporeno, dok se pokrene sa stanice cijela vječnost prođe. Definitivno bodovi za GRAS. 0:1 za GRAS.

4. Ugodnost vožnje: Oba vozila su relativno čista. GRAS za pet kopalja udobniji, sjedišta su normalne veličine, dok su kod Centre ona mala uska sjedišta na koja jedva staneš.

U oba busa se voziš ko sardina, ljudi nagurani jedni na druge, katastrofa.

U GRASu sam vidio samo jedan osvježivač zraka, kod vozača.

U Centri je bilo par jelkica razmještenih po vozilu.

U GRAS-u nije bilo muzike, u Centri je svirala muzika, Radio Antena Sarajevo.

Grijanje odlično u oba busa.

Centro ima info pult na početku vozila.

Centrin autobus opremljen je klimom, naravno nije radila ali nema razloga da se sumnja u ispravnost iste.

Generalna udobnost vozila (ovjes) je daleko na strani GRAS-a, kao da ploviš, Neoplan je nekako krući.

Zaista ne znam kome prednost da dam. Klima i muzika znače mnogo, ali džaba i klima i muzika kad je ono osnovno- sjedišta, kriminalno. Ne znam o čemu su Neoplanovi inžinjeri razmišljali kada su dizajnirali sjedišta, ali ono nije ni za traktora, a kamoli za busa. Zato i ovdje 1:1.


ZAKLJUČAK: Rezultat pokazuje 3:3. I najrealniji je, sve je to u pet deka. U nečem je gRAS bolji, u nečem Centrotrans, ali... Centro je ustvari malo ušminkanija varijanta GRAS-a i uopšte nije toliko "moderniji, evropskiji i sigurniji" od GRAS-a kako se predstavljaju javnosti. Silne lampice popaljene na tabli vozača govor nam da je taj bus GROBINA koja je samo lijepo ušminkana Tako da mislim da oba prevoznika moraju mnooooogo pure pojesti da bi se zvali "modernim, evropskim gradskim prevoznikom."
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #78 on: January 27, 2014, 22:06:10 »

Nisu ti prostrli crveni tepih uz prigodne fanfare? Huh?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #79 on: January 27, 2014, 22:10:24 »

Ili ste stajali, ili ste sjedili ?? odlučite se za jedno... Sto se tiče lampica dovoljno je autobus prikljuciti na kompjuter i sve ih mozes ponistiti Wink Lampice ne znace nuzno neki kvar..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #80 on: January 27, 2014, 22:25:52 »

jedino   crvene  lampice  su  opasnost , a  ove  zute , ili  ti ga  narandzaste da se moze jos  vozit al  sa oprezom  tj kada je  vozilo slobodno po mogucnosti u  servis otici
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #81 on: January 27, 2014, 22:28:31 »

po  meni je  najbolje  vozilo GRASA  je onaj  zuti Zglobni MAN cini mi se GB  410 il tako nesto
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #82 on: January 27, 2014, 22:33:17 »

Evo   kopiracu  stranicu  gdje  se  nalazi


http://photostream.bhbus.net/up/6ed0347ee97e51365fedd4dc6c2315f5.jpg
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #83 on: January 27, 2014, 22:40:22 »

GRAS@ Bolje reci u sta je Centro gledo kad je kupovo bus... Taj bus je vidno namjenjen da prevoz djece...
Logged

damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #84 on: January 27, 2014, 22:48:54 »

ta plasticna  sjedista  se  pretezno ubacuju u Gradske Autobuse , ja   cu bas  gledat da  uslikam kakva  su  ovamo  sjedista
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #85 on: January 27, 2014, 23:35:00 »

@GRAS koji je Neoplan bio,  jeli midi sa naračastim displejem ili standardni sa jednokrilnim ili dvokrilnim vratima?

Neoplane su kupovali od različitih firmi, neki su im kanturine. MAN-ovi su dobri

Inače niskopodna vozila su neudobnija.

@damire
Stara je ta slika od 408 4 godine, nemoj po njoj suditi. Bus je bio skoro nov.
Solo MAN-ovi 850-854 su najbolji i najočuvaniji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #86 on: January 27, 2014, 23:38:34 »

ne Trolel ove  god sam  ga uzivo  vidio na Ilidzi ima  dobar  zvuk motora  ne   cadi ko  ovi ikarusi il  manovi
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #87 on: January 27, 2014, 23:40:12 »

u pravu je Troler. Gradski autobusi i nisu predviđeni za duža putovanja, pa samim tim i imaju manji broj sjedišta i neudobnija sjedišta.
Logged


GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #88 on: January 27, 2014, 23:50:54 »

Neoplan je bio onaj sa zutim vratima, prednja jednokrilna zadnja dvokrilna... kad sam izasao trazio sam GB skroz smetnuo s uma da oni nemaju GB i ne zapisah broj registracije
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #89 on: January 28, 2014, 00:15:52 »

z.br.reg. 913
On ima prigradska sjedišta ko u prigradskog translinera ali niskopodni su neudobniji. Sjedišta tjesnije raspoređena.
Klimu u njemu zaboravi, ljetos nije radila. Kad su bile najveće vrućine vozio je sa otvorenim vratima.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.026 seconds with 23 queries.