man 464
|
|
« Reply #540 on: July 08, 2014, 17:41:14 » |
|
08.07.2014.
GRAS 15-832 15b-/ 23-409 i ujutro bi jutarnji krug trebao 405 ako sam dobro sračunao. 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,418
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #541 on: July 09, 2014, 21:15:36 » |
|
31 - 806/409 31e - 405, 410, 416, 418 47 - 840
Što se tiče Centrotransa na 31e su 688, 314, 976, 981, 922, 923
Novi su zamjenili starije Centrolinere čije rege završavaju na 913 i 977, pored njih tu su MAN-ovi i zglobni Centroliner kojem je na forumima prognoziran odlazak sa komercijale, ali eto ostao je bar ove hefte.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #542 on: July 14, 2014, 11:26:23 » |
|
CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #543 on: July 14, 2014, 12:20:21 » |
|
Kakanjci se (na njihovu žalost) već 4 godine voze do Sarajeva pretežno u čistokrvnim gradskim autobusima.
Što se tiče linije 31 protekle sedmice je ponovo uspostavljena i tu je sad 806 i prvi put od kad je 826 ispao linija je bila u funkciji čitavu sedmicu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #544 on: July 14, 2014, 12:58:00 » |
|
CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj! U njihovom stilu, dok su 363 ide na liniji za Vogošću i na Komercijali. Aplauz. 14.07.2014. GRAS 14-/ 15-832,840 15b-/ 16-/ 16b-854 (853 je trebao na 16b, a 854 na 14, shodno rotacionom pravilu. Ali pošto je 16b preče, onda je 854 rotirao za dva mjesta i došao na 16b.) 17-851 (LC Waikiki, nova reklama, biće slika.) 17b-/ 18-852 20-/ 20b-/ 21-409,415,419 21b-/ 22-406,425 22a-417 23-407,410 (Biće slika.) 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,418 (416 katastrofa, još se nije prašina nahvataa, ali pozadi i bočno sastrugan lak, užas, po mojem kriteriju, a vi to znate šta znači, nadam se da će bilo šta uraditi uskoro. Reklama ili farbanje.) 41-850 41a-/ 65-/ 66-6 67-6 68-69 69-9 72-5 74-11 101-4430 102-4417,4406 103-4158,4144,4153 107-4148,44XX (Novi sa LC waikiki reklamom, zadnja tri broja rega su 528 ili 529, nešto slično, nije imao odštampan g.b.) 108-44XX 1-715,271 3-601,602,603,501,502,503,504,505,506,507,509,510,511,811,201,237,248,255,258,291,292 4-277,257 6-500,206,209,227,263,276,286
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #545 on: July 14, 2014, 14:56:16 » |
|
CTS uporno ignorise katastrofalnu situaciju na prigradskom saobracaju, i obnavlja vozni park na turistickom.
Vec prije 3-4 godine je bila potreba za obnavljanjem autobusa, a sada je situacija vec kriticna sa ovim Steyerima ili Translinerima.
Njima pod hitno trebaju Lion's Regio ili MAN NU ili SU...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #546 on: July 14, 2014, 15:08:53 » |
|
Turisticki sektor ima vise posla i donosi vise zarade pa se tu najvise ulaze..al njima u svakom sektoru fali buseva, prigradski ce biti najgori kad pocnu crkavat Stajeri,Grafovi i Neoplani
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #547 on: July 14, 2014, 17:43:51 » |
|
GRAS
31 - 806 31e - 410, 416, 418, a 405 je popodne ispao. 37 - 325 47 - 321
Centrotrans 31e - '850, '922, '923, '314, '976... 86 - '120
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ikarbus IK206
Pješak
Offline
Posts: 46
.
|
|
« Reply #548 on: July 14, 2014, 18:12:43 » |
|
14:7:2014 GRAS 3-237-505-217-258-507-276-501-510-268 4-227-257 6-286-500-255-266-275 27-401-422 28-412-413 32-808 33-424-411-408 43-465 46-499-829 49-841 75-60-717 85-91 Ct 27a-799 27-114,kasnije 306 28-227
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #549 on: July 17, 2014, 07:37:55 » |
|
Od jutros opet u funkciji linija Grbavica - Lukavica - Ilidza. Odrzava je ni manje ni vise nego MAN 325.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #550 on: July 17, 2014, 09:32:54 » |
|
Ja mislim da radi od ponedjeljka. Vidio sam 325 u garaži s papirom Grbavica-Lukavica-Ilidža. Samo mislim da on odradi samo jednu turu, pošto ga onda vidjeh u garaži u 16 sati
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #551 on: July 17, 2014, 09:35:57 » |
|
Koja glupost, umjesto da se 325 stavi dvokratno na komercijalu, a da se neki zglob preusmjeri na liniju gdje je potreban.Al eto koja god linija da proradi dobro je.
Send from bus No 464 using tapatalk
|
|
« Last Edit: July 17, 2014, 09:47:42 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #552 on: July 17, 2014, 10:34:57 » |
|
Vala preskup je MAN Lion's Star i za komercijale i za Lukavice. I gorivo a pogotovo održavanje. Ako mu nešto ode ko će kupovati dijelove za njega?
Mogla je linija 37 sačekati da dođu vozila jer ljudi su se već navikli da nema autobusa, a 319, 324, 325 i 326 bi najbolje bilo prodati, i kupiti nekoliko prigradskih autobusa tipa MAN SUxx3 i sl.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #553 on: July 17, 2014, 10:40:57 » |
|
Ako bi se prodavalo, bolje je utrapiti sve fapove i 315 i 317 i ako se može išta paradobiti za 318 i 323...
A 319,324,325,326 je grijeh prodati, ipak su to visokoturistički autobusi, trenutno su samo na ionako skolioznoj kičmi firme, ali ipak nisam za podaju.
Što se tiče potrošnje slažem se...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #554 on: July 17, 2014, 11:09:13 » |
|
Upitaj se zašto neki zapadnjaci prodaju autobuse kad navše 10, a u nekim slučajevima i 7-8 godina, a ta bi ih vozila mogla još toliko služiti? Pa jednostavno zato što su im se ta vozila već isplatila a sa 10 godina još mogu postići neku vrijednost.
Od 319, 323, 324, 325, 326 bi se mogla izvući još neka vrijednost, a od vozila starih 22-23 godine može se izvući kita.
Faponje su klasa ispod, mogu oni na linije tipa Trnovo, Dejčići... a isto i 315, 317...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|