bhbus.ba
November 21, 2024, 19:40:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 146607 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #540 on: July 08, 2014, 17:41:14 »

08.07.2014.

GRAS
15-832
15b-/
23-409 i ujutro bi jutarnji krug trebao 405 ako sam dobro sračunao.
23a-464
23c-807
31e-405,410,416,418
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #541 on: July 09, 2014, 21:15:36 »

31 - 806/409
31e - 405, 410, 416, 418
47 - 840

Što se tiče Centrotransa na 31e su 688, 314, 976, 981, 922, 923

Novi su zamjenili starije Centrolinere čije rege završavaju na 913 i 977, pored njih tu su MAN-ovi i zglobni Centroliner kojem je na forumima prognoziran odlazak sa komercijale, ali eto ostao je bar ove hefte.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #542 on: July 14, 2014, 11:26:23 »

CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj!  Shocked
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #543 on: July 14, 2014, 12:20:21 »

Kakanjci se (na njihovu žalost) već 4 godine voze do Sarajeva pretežno u čistokrvnim gradskim autobusima.

Što se tiče linije 31 protekle sedmice je ponovo uspostavljena i tu je sad 806 i prvi put od kad je 826 ispao linija je bila u funkciji čitavu sedmicu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #544 on: July 14, 2014, 12:58:00 »

CTS nastavlja sa svojim nebulozama: novi Centroline 4516 je u subotu vozio Sarajevo - Kakanj!  Shocked
U njihovom stilu, dok su 363 ide na liniji za Vogošću i na Komercijali. Aplauz.  Roll Eyes

14.07.2014.

GRAS

14-/
15-832,840
15b-/
16-/
16b-854 (853 je trebao na 16b, a 854 na 14, shodno rotacionom pravilu. Ali pošto je 16b preče, onda je 854 rotirao za dva mjesta i došao na 16b.)
17-851 (LC Waikiki, nova reklama, biće slika.)
17b-/
18-852
20-/
20b-/
21-409,415,419
21b-/
22-406,425
22a-417
23-407,410 (Biće slika.)
23a-464
23c-807
31e-405,410,416,418 (416 katastrofa, još se nije prašina nahvataa, ali pozadi i bočno sastrugan lak, užas, po mojem kriteriju, a vi to znate šta znači, nadam se da će bilo šta uraditi uskoro. Reklama ili farbanje.)
41-850
41a-/

65-/
66-6
67-6
68-69
69-9
72-5
74-11

101-4430
102-4417,4406
103-4158,4144,4153
107-4148,44XX (Novi sa LC waikiki reklamom, zadnja tri broja rega su 528 ili 529, nešto slično, nije imao odštampan g.b.)
108-44XX

1-715,271
3-601,602,603,501,502,503,504,505,506,507,509,510,511,811,201,237,248,255,258,291,292
4-277,257
6-500,206,209,227,263,276,286
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #545 on: July 14, 2014, 14:56:16 »

CTS uporno ignorise katastrofalnu situaciju na prigradskom saobracaju, i obnavlja vozni park na turistickom.

Vec prije 3-4 godine je bila potreba za obnavljanjem autobusa, a sada je situacija vec kriticna sa ovim Steyerima ili Translinerima.

Njima pod hitno trebaju Lion's Regio ili MAN NU ili SU...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #546 on: July 14, 2014, 15:08:53 »

Turisticki sektor ima vise posla i donosi vise zarade pa se tu najvise ulaze..al njima u svakom sektoru fali buseva, prigradski ce biti najgori kad pocnu crkavat Stajeri,Grafovi i Neoplani
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #547 on: July 14, 2014, 17:43:51 »

GRAS

31 - 806
31e - 410, 416, 418, a 405 je popodne ispao.
37 - 325
47 - 321

Centrotrans
31e - '850, '922, '923, '314, '976...
86 - '120
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ikarbus IK206
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 46


.


« Reply #548 on: July 14, 2014, 18:12:43 »

14:7:2014
GRAS
3-237-505-217-258-507-276-501-510-268
4-227-257
6-286-500-255-266-275
27-401-422
28-412-413
32-808
33-424-411-408
43-465
46-499-829
49-841
75-60-717
85-91
Ct
27a-799
27-114,kasnije 306
28-227
Logged

GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #549 on: July 17, 2014, 07:37:55 »

Od jutros opet u funkciji linija Grbavica - Lukavica - Ilidza. Odrzava je ni manje ni vise nego MAN 325.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #550 on: July 17, 2014, 09:32:54 »

Ja mislim da radi od ponedjeljka. Vidio sam 325 u garaži s papirom Grbavica-Lukavica-Ilidža. Samo mislim da on odradi samo jednu turu, pošto ga onda vidjeh u garaži u 16 sati

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #551 on: July 17, 2014, 09:35:57 »

Koja glupost, umjesto da se 325 stavi dvokratno na komercijalu, a da se neki zglob preusmjeri na liniju gdje je potreban.Al eto koja god linija da proradi dobro je.

Send from bus No 464 using tapatalk
« Last Edit: July 17, 2014, 09:47:42 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #552 on: July 17, 2014, 10:34:57 »

Vala preskup je MAN Lion's Star i za komercijale i za Lukavice. I gorivo a pogotovo održavanje. Ako mu nešto ode ko će kupovati dijelove za njega?

Mogla je linija 37 sačekati da dođu vozila jer ljudi su se već navikli da nema autobusa, a 319, 324, 325 i 326 bi najbolje bilo prodati, i kupiti nekoliko prigradskih autobusa tipa MAN SUxx3 i sl.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #553 on: July 17, 2014, 10:40:57 »

Ako bi se prodavalo, bolje je utrapiti sve fapove i 315 i 317 i ako se može išta paradobiti za 318 i 323...

A 319,324,325,326 je grijeh prodati, ipak su to visokoturistički autobusi, trenutno su samo na ionako skolioznoj kičmi firme, ali ipak nisam za podaju.

Što se tiče potrošnje slažem se...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #554 on: July 17, 2014, 11:09:13 »

Upitaj se zašto neki zapadnjaci prodaju autobuse kad navše 10, a u nekim slučajevima i 7-8 godina, a ta bi ih vozila mogla još toliko služiti? Pa jednostavno zato što su im se ta vozila već isplatila a sa 10 godina još mogu postići neku vrijednost.

Od 319, 323, 324, 325, 326 bi se mogla izvući još neka vrijednost, a od vozila starih 22-23 godine može se izvući kita.

Faponje su klasa ispod, mogu oni na linije tipa Trnovo, Dejčići... a isto i 315, 317...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.