bhbus.ba
November 25, 2024, 06:20:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 51   Go Down
  Print  
Author Topic: GPS Sarajevo - Vozila na linijama  (Read 147494 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #345 on: April 08, 2014, 20:14:01 »

08.04.2014.

GRAS
15-823,840 (823 trenutno sam, ide na cijelo, i zadnji krug će u 23:20.)
15b-/
18-Nikako da upratim šta radi, 850 je oko 17 sati profurao brzom cestom kraj A.Stanice prema garaži.
23-832,416 (416 u 06:10 samo.)
23a-419,410 (419 odradio rv 107, u drugu smjenu na rv 214 se uključio 410 i nastavio evo i u treću, milina se voziti, ali grijeh veliki. Rahmanović konačno na dobrom vozilu, i vozi fantastično, ni jednu rupu nije zakačio, klizi 70 drinskom, unutra je čist, ima na par mjesta potpis, ali super je.)
23c-807
31e-405,418,416. (418 se cakli izvana, stvarno ga čuvaju, još da se fino "prione" unutra da se svi potpisi uklone bio bi izvanredan.)
41-852
41a-/

853 je na Domu, vjerovatno 16b.
Zna li neko kako su nam raspoređeni classici, bilo je govora da 854 stoji kraj pumpe da u kvaru? Trebalo bi 16b-853, 17-851, 18-850, 41-852, a 854? 14? Vjerovatno ne radi?

66-6
67-6
72-5
74-11

1-715,710 (Ali 710 na dugačkom redu, a 715 se isključio po rasporedu u 17:24 sa stanice.)
2-502,217,263,277
3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,501,503,505,507,509,511,231,237,292
4-504,275,268 (504 je bio i na probi, ali onda su ga ubacili na dvokratni red 43.)
5-510,212,289,244,266,276,271,261
6-506,248,240,255,257,291,260,209,238
« Last Edit: April 08, 2014, 20:23:27 by man 464 » Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #346 on: April 08, 2014, 20:25:32 »

kakvo je stanje na 21 ? jel jos 2 busa rade
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #347 on: April 08, 2014, 20:28:20 »

Trebalo bi da su gore 409,407,406,425 i valjda se 419 uključio kad je završio sa 23a?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #348 on: April 09, 2014, 17:04:30 »

09.04.2014.

GRAS
14-850
15-840,823
15b-/
16-/
16b-853
17-851
17b-/
18-854
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-/
22-406,425
22a-415
23-832,416
23a-410,823 (Evo sad je završni krug reda 214 umjesto 410 odradio 823.)
23c-807
31e-405,416,418
41-852
41a-/

66-6
67-6

1-715,710
4-231,277,258
I bile su dvije satre na 5 506 i 507, ostalo da ne pišem, sve je slično.
« Last Edit: April 09, 2014, 17:12:42 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #349 on: April 10, 2014, 16:43:29 »

Havarija na Ž. Stanici. Oko 08:15 ujutro je 410 bio iz Reljeva po rasporedu, radio zajedno sa 465, eh 465 ispao oko 8 sati 840 jutros već oko 7 ispao, 410 eto bio na Buća potoku probno, tako da je od 9 sati sve do sad sam 823 na Reljevu dok na Buća potoku od oko 9 do 13 nije bilo apsolutno ništa, evo sad su na stanici 3 auta 840,823,465, ja stvarno ne znam šta se dešava sa 410, koji mu je vrag. Ostalo je uobičajeno. Stvarno katastrofa od 9 do 13 sržati samo 823 na stanici, pa mislim to nema ni u Tanzaniji. Još sam dobro prošao, nisam dugo čekao.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #350 on: April 11, 2014, 17:56:58 »

11.04.2014.

GRAS

14-850
15-840,823
15b-/
16-/
16b-853
17-851
17b-/
18-854
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-/
22-406,425
22a-415
23-832,416 (416 uobičajeno.)
23a-410 (Iskočio je ture u 12:50 i 14:15, razlog ne znam, evo sad je u 15:30 i 16:50 odradio. Izvukao se bez znatnijih oštečenja i škrabotina, samo je neko napisao svoje ime na staklu predzadnjem u prikolici   Angry Angry Angry , ostalo je OK. Danas ljudi baš komentarišu kako nam je autobus lijep   Grin Grin Grin , da nam je "Bogdom" takva i linja.)
23c-807 (Mislim da nema pouzdanije linije u gradu, prošlih mjesec dana ako je 5 tura promašio dajem ruku u vatru, stvarno je redovan.)
31-826 (Naprijed sav lego, danas sam ga zagledao, ne smijem reć' da je gori od 813, ali tu je negdje, samo šta je sve 813 pregurao.)
31e-405,416,418 (416 miriše ko parfimerija, unutra neki lijepi osvježivač zraka naprskan, samo malo još stakla da se saperu i odlično.  Cheesy .)
36-/
37-/
39-/
41-852 (Očišćen još bolje, ništa ne zaostaje za 853, al 853 je 853.  Grin )
41a-/
47-321

51-8
52-3
53-7X (Dorteller)
55-14
58-2
59-95
65-/
66-6
67-6
68-69
69-9
72-5
73-4
74-11

1-715,710
2-266,277,286,291
3-302,303,304,601,602,603,801,802,811,812,815,502,503,504,505,506,507,508,509,511,275
4-263,231,292
5-300,510,244,268,212,257,260,237
6-501,206,238,255,258,261,271,276,235
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #351 on: April 12, 2014, 22:21:54 »

Danas

850 na Rajlovcu u Prvoj smjeni radio čitavu smjenu. i 832
U trećoj 401 i 832 na Rajlovcu

Buća potok Turkiš i Čipsi, Čipsi 840 tek u III.

16b-853
17-851
18-854
41-852
31e-405,410,416,418 (Oko 18 su bila sva četiri.)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #352 on: April 13, 2014, 13:49:00 »

Nedjelja
Na 23 je 840 sam, i 807 je iz pravca Stupske petlje naisao oko 13 sati, ali nije na 23. Na 23c ne vidjeh sta je.

Send from bus No 464 using Tapatalk
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #353 on: April 13, 2014, 18:25:15 »

Molim da se spoji

850 na 23c
410 i 405 na 31e
još i 401 i 465 na 23
« Last Edit: April 13, 2014, 18:33:33 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #354 on: April 14, 2014, 21:16:12 »

14.04.2014.

GRAS

15-840,823,403 (većinom jedan, ujutro bili planirani 840 i 823, radio samo 823, popodne trebali 403 i 823 ,403 ispao, u trećoj sam 823.)
15b-/
23-832,418 (418 samo krug ujutro.)
23a-410,465 (410 ispao u 10 sati tu vožnju obavio 465, iza toga je bio 410 redovan, i sad radi. Da ne komentarišem dalje za 410  :roll: )
23c-807
31e-405,416,418
41-852
41a-/
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #355 on: April 15, 2014, 19:35:32 »

15.04.2014. Jes' bio "zaklepetao" snijeg, mislio sam zatrpa nas.

GRAS
14-852 (Ali naravno leteći je pa je tako danas bio na 15 dva ili 3 kruga, i nakon toga kad je 823 vraćen otišao na 29, oko 17:30 se vratio iz Kamenice i došao na Ž.stanicu, nalog pokupio i odfurao na Podhrastove.)
15-823,840,852 (840 i 823 su upisani, ali 840 nije nikako radio, zašto, ne znam, i jučer su isto trebali 823 i 840, ali 840 nije bio, 823 će završiti ko Barni, čitav dan radi sam, već kod maršalke ostaje raja, sramota.)
15b-/
16-/
16b-850
17-853
17b-/
18-851 (Čim nema Nure, odmah 851 na 18.)
20-/
20b-/
21-409,419,407
21b-/
22-406,425 (Kombinuju gore svi ovi busevi.)
22a-415
23-832,418
23a-410 (Prvi dan da radi, da nije iskočio ni jedan krug. Ujutro smo se zamalo havarisali, jer bio snijeg, i vozač da prikoči, nas 200 duša u busu, samo prokliza na sred ceste, zamal' se nije prelomio, prednjim točkom udario i trotoar sa druge strane ceste, suprotna traka, a prikolica se savila isto prema drugoj traci, napravio slovo "V" na cesti, da je bilo šta u susret bio bi strašan sudar, ljetne gume a ovaj snijeg, još Bog zna kakve su.)
23c-807
31e-405,418,416
41-854
41a-/

66-6
67-6
72-5
74-11

1-715,710
2-500,257,266,289 (Proradio nam je 500 poslije skoro mjesec dana, bio je i jučer.)
3-300,302,303,601,602,603,801,802,811,815,501,502,503,504,505,506,507,509,510,261,291
4-231,263,292
5-304,237,275,238,240,244,271,235
6-511,201,206,217,255,276,277,260,248
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #356 on: April 15, 2014, 20:42:57 »

de molim te mucni tom glavicom kad odlučiš da šta napišeš....kakve ba ljetne gume kod 410 kad su na vecini vozila protekt gume....znam ja da ti to ne znaš i da se baš i ne razumiješ u te stvari ali bolje prešuti nego da pišeš gluposti....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #357 on: April 16, 2014, 17:54:59 »

16.04.2014.

GRAS
14-852/-
15-823,840,832 (823 je čitav dan sam, kad je ispao, dva kruga je bacio 832 i nakon toga je 823 došao nazad i 832 sa prebacio na 23, 840 opet upisan, ali opet nije radio, stvarno bezveze, 823 se prolama koliko je natovaren.)
15b-/
16-/
16b-850/852 (Ovi na Domu se se bili pobrkali, ali vidjeh neki bijeli classic ide Alipašinom, znači samo može bit 16b jer je iz pravca Ciglana. Možda 852 upao.)
17-853
17b-/
18-851
20-/
20b-/
23-832,418
23a-410
23c-807
31e-405,416,418
35-315
41-854
41a-/

66-6
67-6
72-5
74-11

1-710,201
2-715,257,263,292
3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,500,501,502,503,505,507,509,510,511,238
4-231,258,240
5-504,212,206,276,277,271,286,292
6-506,217,248,255,266,260,261,235,237
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #358 on: April 17, 2014, 20:10:24 »

840 i 813 na 15, Najljepši i najružniji sl222.
832 i 410 na 23a, maloumna stoka se dokačila 410-ke pa je tako 5-6 sjedala i jedna špera išarana sve isti potpisi, stoka zaostala. Tačno nam ni civare ne trebaju, brzo ga treba maknuti sa 23a, ubaciti nam 417 kako spada, a 410 vratiti kao četvrta kola na 31e.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #359 on: April 18, 2014, 19:22:51 »

18.04.2014.

Sve po starom u gradu
850-Koševsko brdo
851-Pofalići
852-Podhrastovi/Kamenica/Podhrastovi
853-Breka
854-Gornji Velešići
840 i 813-Buća potok
832 i 410-Rajlovac/Reljevo dom (Uz 418 u jutarnjim satima.)
807-Boljakov potok
405 i 410 i 418-Komercijala
Logged
Pages: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 51   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.025 seconds with 21 queries.