man 464
|
|
« Reply #375 on: April 24, 2014, 18:05:02 » |
|
24.04.2014.
GRAS 14-854 15-823 15b-/ 16-/ 16b-852 17-851 17b-/ 18-850 20-/ 20b-/ 21-407,409,417 21b-/ 22-406,425 22a-415 23-832 23a-419 23c-807 31e-405,416,418 35-315 41-840 41a-/ 47-408
51-14 52-8 55-3 58-2 59-95 65-/ 66-6 67-6 68-9 69-69 72-5 73-4 74-11
1-715,710 2-237,244,257,257 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,501,502,503,504,506,507,509,510,266,291 4-500,289,231 5-511,258,275,201,263,277,276,238 6-505,209,217,248,235,240,286,292,206
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #376 on: April 25, 2014, 18:51:02 » |
|
25.04.2014.
GRAS 14-854/---/854 15-823/854/823 15b-/ 16-/ 16b-852 17-851 17b-/ 18-850 20-/ 20b-/ 21-409,417,407 21b-715 ? (Jutros mu vidjeh tu tablu) 22-406,425 22a-415 23-832 23a-419 23c-807 29-854 31e-405,410,416,418 35-315 41-840 41a-/
1-715,710 4-209,201,231
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #377 on: April 26, 2014, 17:47:40 » |
|
26.04.2014.
GRAS 14-854/---/854 15-823 15b-/ 16-/ 16b-852 17-851 17b-/ 18-850 20-/ 21-407,409 21b-/ 22-406,419 22a-415 23-417,832/854/801 23c-807 31e-405,410... 41-801/? 41a-/
66-6 67-6 68-73 69-9
1-231 3-501,503,504,505,506,507,509,510,511,201,206,209,217,235,248,258,263,275,286,291 4-500,260
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #378 on: April 27, 2014, 14:19:51 » |
|
27.04.2014.
GRAS 23-417,465 23c-807
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #379 on: April 27, 2014, 14:37:58 » |
|
Nedjelja 31 - 826/823/826
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #380 on: April 28, 2014, 16:04:13 » |
|
Ponedjeljak
31 - standardni 826 31e GRAS - 416... 31e CTS - '981, '913, '688... 47 - 321
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #381 on: April 28, 2014, 21:34:09 » |
|
28.04.2014.
GRAS 14-850 (?) 15-823 15b-/ 16-/ 16b-854 17-851 17b-/ 18-852 (?) 23-801,832 23a-417,416 23c-807 31e-405,410,416,418? Valjda? 41-840 41a-/
Shodno tome da je 854 na 16b i 851 na 17, pravilom rotacije 852 bi trebao biti na 18, a 850 na 14 (Leteći.). Ali budemo vijdeli.
1-715,710 4-275,209,248
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #382 on: April 29, 2014, 20:09:00 » |
|
29.04.2014.
GRAS
14-850(?) 15-823 15b-/ 16-/ 16b-854 17-851 17b-/ 18-852 20-/ 20b-/ 21-409,419,407 21b-715(?) 22-406,425 22a-415 23-832,416 23a-417 23c-807 29-715 31e-405,410,416,418(?) 41-840 41a-/
65-/ 66-6 67-6 68-73 69-9 72-5 74-11
1-715,710 2-500,275,291,201 3-300,302,303,304,601,602,603,801,802,811,815,501,502,503,505,506,509,510,511,231,235 4-209,212,248 5-504,206,257,260,261,266,276,292 6-507,217,237,240,258,263,271,277,286
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #383 on: April 30, 2014, 13:55:17 » |
|
30.04.2014. Srijeda
31 - ---/826 (826 ujutru bio prekomandovan na drugu liniju, Ilidža, Stup, eventualno Aerodromsko ili Rajlovac. Vidio sam ga kad je u Nedžarićima skrenuo za garažu, te se nakon 15-tak minuta vratio na 31) 31e - 405, (410) 416, 418 (oko 11:45 410 i 416 bili u garaži, ubrzo su se uključili, s tim da nisam siguran jeli se 410 uključio na komercijalu) 33 - 426... (vidjeh ga na putu za garažu)
Centrotrans 31e - 981, 988, 977, 913, 914, 688. Siguran sam da ih je bilo još. 977, 981, 988 i 688 su bili istovremeno na okretnici, kad je krenuo 688 na Dobrinji se mimoišao sa 913 znači 5 u jednom trenutko na Dobrinji, i kad sam izašao iz 688 kod remize iz grada je naišao 914. Siguran sam da su bar još 1 ili 2 autobusa bila u gradu. Nema šanse da je u jednom trenutku u Novom gradu 6 autobusa a da na potezu Otoka-Vijećnica-Otoka nema ni jedan.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #384 on: April 30, 2014, 15:09:10 » |
|
Centrotrans 31e - 981, 988, 977, 913, 914, 688. Siguran sam da ih je bilo još. 977, 981, 988 i 688 su bili istovremeno na okretnici, kad je krenuo 688 na Dobrinji se mimoišao sa 913 znači 5 u jednom trenutko na Dobrinji, i kad sam izašao iz 688 kod remize iz grada je naišao 914. Siguran sam da su bar još 1 ili 2 autobusa bila u gradu. Nema šanse da je u jednom trenutku u Novom gradu 6 autobusa a da na potezu Otoka-Vijećnica-Otoka nema ni jedan.
Vjeruj mi da ima šanse, tako se znaju po 3 nabiti na Vijećnici, ili po 4 na DBR...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #385 on: April 30, 2014, 15:37:32 » |
|
Ma siguran sam da je tu i 689 ili još jedan MAN
Znam ja kako se oni znaju naredati, ali da svih 6 vozila bude u jednom trenutku na teritoriji Novog grada, a da između 688 i 914 koji se mimoilaze kod remize nema ništa ne bih baš rekao. Između nije bilo ni GRAS-ovih vozila, jer su 410 i 416 u tom momentu bili u garaži, a 405 i 418 su bili prošli prema Dobrinji, skoro pa se sustigli, jer ja sam se vozio u 688 koji je krenuo u 11:30 kod doma zdravlja na vojničkom nam je došao u susret 405, a u Nedžarićima 418. Moguće da je negdje zagužvalo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #386 on: April 30, 2014, 18:13:45 » |
|
26 - 826 (jedini radi do Dobrosevica..kaze jaran jedva ide,pola putnika ostalo na stanicama) 41 - 850
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #387 on: April 30, 2014, 18:26:07 » |
|
826 je jutros tamo radio u prvoj smjeni. Nakon završetka smjene vratio se na 31
Moguće da je tamo otišao 410, vidio sam ga kad je izlazio iz garaže al nisam vidio displej. Možda 20 minuta nakon što sav vidio 410, vidio sam i 826 u Nedžarićima kako dolazi iz pravca Stupa i skreće za garažu, samo daleko mi je bio pa ne pročitah šta piše na displeju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #388 on: April 30, 2014, 20:46:41 » |
|
826, pa normalno da jedva ide, raspada se kao i 801,813,... itd... Još kad ga natovare do vrha sa 150 putnika... On inače nikad nije pre-pretovaren... Danas 15-823 i fantastično pojačanje u 06:00 sati sa Deponije g.b. 841. 18-852 23-832,417 i poječanje 416 u 06:10 23c-807 31e-418,416,405, 410 nisam vidio, biće da su ga šibnuli na 26, a kako vidimo 850 na 41, možda su 840 kasnije dali na 26?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #389 on: May 01, 2014, 09:09:07 » |
|
422 i 850 na Rajlovcu, Duuuuugo dugo nije vozio Neoplan, dok smo 850 imali priliku vidjeti, u pojedinačnim uletima kad zatreba.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|