Troler
|
|
« Reply #30 on: November 27, 2013, 23:51:30 » |
|
Taman da postam kad vidim novi odgovor. man 464 neoni su bili normalna stvar u svim trolama od 1984. Ove Škode su imale kombinaciju klasičnih sijalica i neona isto kao Škode i Sanosi
Nisu prototip, jer je on izašao ranije, a ove naše su sa samog početka serijske proizvodnje među prvih 6-7. Naravno za Škodu koja je do tada proizvodila jeftini socijalistički trolejbus 14tr, koji se održavao sa "čekićem, kliještima i malo žice" ovo je bila skroz nova tehnologija pa su imali dječijih bolesti kako kod nas tako i u drugim gradovima.
Te trole su 1997 godine bile stvarno impresivne: Niskopodnost, moderan dizajn, prva vozila sa flip-dot displejem, a unutra su imale crveni LED displej sa najavom stanica. Imale su i digitalni brzinomjer što je i danas rijetkost i u najmodernijim vozilima.
Redovno su radile negdje do 2005. Znam dobro jer su povučeni zadnji Sanosi i Den oudsteni u isto vrijeme kad i ove trole.
Zatim dižu ih na jesen 2008 i rade do kraja ljeta 2009. Godinu dana kasnije pokušali su podići 4302, koji je radio možda dan-dva.
Ne znam šta im je. Čuo sam da je 4302 bio u voznom stanju ali da mu je nešto falilo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #32 on: November 28, 2013, 17:48:04 » |
|
Pravim spisak škoda trolejbusa 200Tr pa bi molila pomoć,jer mi se neke informacije ne slažu.Sugestije su dobrodošle.
Dakle godina proizvodnje 200Tr je 1983. ili 1984.?
I to se odnosi na garažne brojeve 500-519.
Garažni broj 520 je 1982.godište?
Garažni broj 521 je 1985.godište?
Eh sad garažni broj 520 je dobio garažni broj 4106 i to 1997.?U tom slučaju bi 520 trebao biti rashodovan 1997. ili ranije? A 522 je rashodovan 1998. pod garažnim brojem 4106?
Dalje garažni brojevi 322,326,327,328,330,331 su svi 1987.?
|
|
« Last Edit: November 28, 2013, 17:56:17 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #33 on: November 28, 2013, 18:10:13 » |
|
Prije će biti da je 522 dobio garažni broj 4106 1997 kad su svi renumerisani, a 520 1998 nakon što je 522 izgorio.
ex Zlin 322 (4115) je 1986 godište a ostali su '87
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #36 on: November 28, 2013, 19:03:16 » |
|
Zar nije 322 najstariji koji je došao u Sarajevo?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #39 on: November 29, 2013, 01:07:06 » |
|
Ima grešaka, a najveća je za S-115 koji je 87 godište. 520 kao što rekoh 82 godište
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #41 on: November 29, 2013, 18:29:27 » |
|
Da 628 odnosno 4101 je prototip i jedini ikad proizvedeni S-115tr. Prvo je bio u Beogradu i tamo se kratko zadržao na testiranju. Kad je tačno došao kod nas ne znam. Valjda 1988
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #43 on: November 30, 2013, 21:58:01 » |
|
Novembar 1993 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ar65XVeti7Y[/youtube]
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|