bhbus.ba
November 23, 2024, 19:31:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 62664 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #30 on: November 27, 2013, 23:51:30 »

Taman da postam kad vidim novi odgovor. man 464 neoni su bili normalna stvar u svim trolama od 1984. Ove Škode su imale kombinaciju klasičnih sijalica i neona isto kao Škode i Sanosi

Nisu prototip, jer je on izašao ranije, a ove naše su sa samog početka serijske proizvodnje među prvih 6-7. Naravno za Škodu koja je do tada proizvodila jeftini socijalistički trolejbus 14tr, koji se održavao sa "čekićem, kliještima i malo žice" ovo je bila skroz nova tehnologija pa su imali dječijih bolesti kako kod nas tako i u drugim gradovima.

Te trole su 1997 godine bile stvarno impresivne: Niskopodnost, moderan dizajn, prva vozila sa flip-dot displejem, a unutra su imale crveni LED displej sa najavom stanica. Imale su i digitalni brzinomjer što je i danas rijetkost i u najmodernijim vozilima.

Redovno su radile negdje do 2005. Znam dobro jer su povučeni zadnji Sanosi i Den oudsteni u isto vrijeme kad i ove trole.

Zatim dižu ih na jesen 2008 i rade do kraja ljeta 2009. Godinu dana kasnije pokušali su podići 4302, koji je radio možda dan-dva.

Ne znam šta im je. Čuo sam da je 4302 bio u voznom stanju ali da mu je nešto falilo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #31 on: November 27, 2013, 23:58:56 »

Imale su kneeling sistem. : )
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #32 on: November 28, 2013, 17:48:04 »

Pravim spisak škoda trolejbusa 200Tr pa bi molila pomoć,jer mi se neke informacije ne slažu.Sugestije su dobrodošle.

Dakle godina proizvodnje 200Tr je 1983. ili 1984.?

I to se odnosi na garažne brojeve 500-519.

Garažni broj 520 je 1982.godište?

Garažni broj 521 je 1985.godište?

Eh sad garažni broj 520 je dobio garažni broj 4106 i to 1997.?U tom slučaju bi 520 trebao biti rashodovan 1997. ili ranije?
A 522 je rashodovan 1998. pod garažnim brojem 4106?

Dalje garažni brojevi 322,326,327,328,330,331 su svi 1987.?

« Last Edit: November 28, 2013, 17:56:17 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #33 on: November 28, 2013, 18:10:13 »

Prije će biti da je 522 dobio garažni broj 4106 1997 kad su svi renumerisani, a 520 1998 nakon što je 522 izgorio.

ex Zlin 322 (4115) je 1986 godište a ostali su '87
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #34 on: November 28, 2013, 18:10:59 »

Pa tako je i logično. Cheesy
Šta je onda sa 521 kad je rashodovan? Undecided
« Last Edit: November 28, 2013, 18:19:05 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #35 on: November 28, 2013, 18:37:18 »

U Zlinu je 317 po serijskom broju iz 1986.,a iza njega ide 322 koji je 1987.?
Probaću nešto završiti,ali eto otprilike vidjećete pa ispravljajte. Smiley
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #36 on: November 28, 2013, 19:03:16 »

Zar nije 322 najstariji koji je došao u Sarajevo?

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #37 on: November 29, 2013, 00:17:05 »

Pa ja ne znam,ako gledam serijske brojeve onih u Zlinu redoslijedom onda je 317 zadnji iz 1986.a prvi iz 1987. je 322.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #38 on: November 29, 2013, 00:56:44 »






Napomena:postoji mogućnost greške
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #39 on: November 29, 2013, 01:07:06 »

Ima grešaka, a najveća je za S-115 koji je 87 godište. 520 kao što rekoh 82 godište
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #40 on: November 29, 2013, 18:16:26 »

Da li je 628 prototip?
I kad je on završio u Beogradu?1987?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #41 on: November 29, 2013, 18:29:27 »

Da 628 odnosno 4101 je prototip i jedini ikad proizvedeni S-115tr. Prvo je bio u Beogradu i tamo se kratko zadržao na testiranju. Kad je tačno došao kod nas ne znam. Valjda 1988


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #42 on: November 29, 2013, 18:31:00 »

A zašto sam napisala da je iz 1982.upravo jer sam na Škodinoj stranici pročitala da je prototip iz te godine.
Tako mi je bio za orijentir.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #43 on: November 30, 2013, 21:58:01 »

Novembar 1993
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ar65XVeti7Y[/youtube]
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #44 on: December 03, 2013, 00:39:00 »

FB GRAS Sarajevo




ebay.com


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.065 seconds with 21 queries.