bhbus.ba
November 28, 2024, 13:41:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima (2)  (Read 115288 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #90 on: October 22, 2013, 20:42:56 »

Kod 4416 kod zadnjih vrata pukla skroz ona najniza stepenica...neko ce nastradat ako ono ostane onako
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #91 on: October 22, 2013, 20:45:20 »

669 mijenja 818, evo sad prođe.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #92 on: October 22, 2013, 21:28:28 »

pa man 464 sta si mislio koliko ce vozila raditi sa zeljeznicke,prosle godine u ovo doba na 15 su radila 2 vozila-solo i zglob i na 15b jedno vozilo i tad sam govorio da je to odlicno u odnosu na situaciju u firmi,sad kad radi jedno vozilo i to je super,bar znas da ide svako 60-70 minuta. vjeruj mi da cemo brzo i bez ovog ostati. nema vozila i to je to,nosim kupon u dzepu a idem na posao biciklom. i malo si cudan,nemoj zamjeriti al imam utisak da se vise volis voziti u grobovima poput 818 nego npr u 850,nek ih rasporedjuju gdje hoce,konzerva ono,konzerva ovo,sta je bolji onaj čovjek na kosevskom od tebe i mene,znaci oni su ljudi a mi majmuni!
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #93 on: October 22, 2013, 22:45:53 »

Ma jok... volim se ja vozit u novom...  Grin

Ali kad već ima gdje na finu liniju neka ih gore... Ovamo je bolje grobove, nego novo pa dqa i novo postane grob... Kontam ja tebe, bus ko bus, ali eto... Ako ćemo gledat strukturu stanovništva, moraš biti realan, ima nas finih stvarno, nemam ja šta, ali brate ima onoh srednjoškolaca ko ublehe, ma ono lupa psuje, krši... A na Koševskom su ti penzioneri skoro sve.... i dom globalno, ali opet kažem ti ja bih najsretniji bio da nam voze sve classici i ik 206 , ali stanje na terenu je sad takvo, i prije su nam vazda grobove slali, kad je bilo preko 150 vozila grobovi su nam vozili...

Ja u grobovima, ja znam maksuz čekat 18-ku, ne idem na tramvaj nego classicom u grad. Grin
« Last Edit: October 22, 2013, 22:47:48 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #94 on: October 22, 2013, 22:52:28 »

bice nekad bolje,valjda cemo docekati
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #95 on: October 22, 2013, 22:56:47 »

Nadat se...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #96 on: October 22, 2013, 22:58:04 »

Ima da budemo sretni ako nam u ponedjeljak bude radio tramvaj i trolejbus i ako nam se ne bude ponavljao 30 septembar svaki mjesec. Što se tiče autobusa vjerovatno je sad super kako će biti za godinu, ako se nešto ne promjeni.
To za Classice se slažem sa Ikarom. Ne treba praviti tragediju što je npr. 851 prošlu sedmicu odradio na Osjeku. Neće autobus postati grob ako se neki srednjoškolac potpiše u njemu, nego će postati grob zbog neodržavanja i manjka dijelova.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #97 on: October 23, 2013, 09:56:59 »

cak mu je na Osijeku lakse raditi nego na 17-ravnica.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #98 on: October 23, 2013, 10:06:41 »

I to što kažeš...uostalom nije mu ništa bilo unutra.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #99 on: October 23, 2013, 10:18:47 »

hajmo uporediti trasu kojom vozi 412 i trasu kod 416,razlika drasticna,kod 416 strogo gradska voznja podji-stani nema gore voznje za vozilo od loko voznje. 412 ima 1-2 semafora i stajanja samo na stanicama i 412 ce sigurno biti dugovjecniji od ovog drugog jedino ako ga ljudski faktor ne ...be.
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #100 on: October 23, 2013, 16:58:20 »

Danas idem prema Hrasnici iza Ikara 403. Ono je strahota koliko se bus naginje u krivinama, na kruznom u Koloniji desna ivica poda ispod vrata od asfalta udaljena uvrh glave 5-6 cm... samo dok se jednom ne prevrne... a interesantno, na pravcu je savrseno ravan, ne naginje ni u jednu stranu...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #101 on: October 23, 2013, 17:34:18 »

tom autu su slabi regulatori jastuka posebno na prikolici.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #102 on: October 23, 2013, 18:44:18 »

I 401 je ista takva.Smetlje ko smetlje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #103 on: October 23, 2013, 19:05:47 »

zali boze onih motora i mjenjaca u ik 201
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #104 on: October 23, 2013, 19:17:56 »

hajmo uporediti trasu kojom vozi 412 i trasu kod 416,razlika drasticna,kod 416 strogo gradska voznja podji-stani nema gore voznje za vozilo od loko voznje. 412 ima 1-2 semafora i stajanja samo na stanicama i 412 ce sigurno biti dugovjecniji od ovog drugog jedino ako ga ljudski faktor ne ...be.
412 ti je ko apoteka unutra.... u rangu sa 410 i 416. Lickaju ga vozači, odličan je...
Jutros opet 818 raspoređen na 23, nisam ga popodne viđao al je 464 danas radio dobro, i inače je bilo solidno na 23, svako 40 minuta po ustaljenom rasporedu.
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.033 seconds with 21 queries.