bhbus.ba
November 28, 2024, 13:48:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima (2)  (Read 115296 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #75 on: October 18, 2013, 21:18:45 »

Danas je 820 bio pomjeren, ako sam dobro vidio privukli su ga do preglednog kanala, neće valjda onu skalameriju pravit,. ne rade i 405,414,41X (412 ili 413) i 499 evo već 5-6 dana.

427 mislim da je rekao svoje, sad će te vi mene napast da ne može 427 bit rashodovan, ali da Bod da da će on biti napravljen....

Rade
315,317,319,320,321,322,323,324,325,326 (Al 317,321,322 u linijskom prometu.)
401,403,406,407,408,409(?),410,411,412(?),413(?)(Jedan od ova dva out 413 ili 412),415,416,417,418,419,424,425,426,422,464 (Suvereno 464 hara ulicama, posljednji mohikanac, haha....)
669,801,806,807,808,813,814,815,818,823,826,829,832,840,841,844,846

Ukupno u linijskom prometu: 40-45 autobusa
Zaboravih da dodam u "Vozila na linijama", 844 je bio na Ahatovićima.
« Last Edit: October 18, 2013, 21:23:26 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #76 on: October 18, 2013, 22:39:48 »

820 je tu vec duze vrijeme ako mislimo na isto mjesto na izlazu sa tehnickog pregleda. 427 izgleda ceka ista sudbina ko i 404. iskreno mislim da ova vozila sto leze godinu ili nekoliko mjeseci nece ubrzo a mozda i vise nikad u saobracaj,vidjecemo za dva mjeseca sta ce biti i koliko ce ih biti u saobracaju. ide ljuta zima a ti i ja cemo cvokotati na mrazu.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #77 on: October 18, 2013, 23:00:11 »

U zadnje vrijeme, je ispalo nekoliko dobrih vozila i nadam se da je to samo trenutno.

412 ili 413, i 499 već danima vire iz radionica (mislim da je u pitanju motorni kanal), 414 nekoliko dana parkiran uz 400, i 405 je izbačen zadnjih par dana.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #78 on: October 18, 2013, 23:38:17 »

troler kad  kod 813,823 i 844 istekne registracija bicemo i bez njih,najvjerovatnije se nece moci registrovati,bice isplativije iz njih iscupati motor i ubaciti u nekog lezeceg žutalja.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #79 on: October 18, 2013, 23:48:28 »

...ide ljuta zima a ti i ja cemo cvokotati na mrazu...

Ne bi valjalo da padnemo na manje od 2 auta na linijama, ja se "toplo" nadam da nam neće biti "hladno". Ovi se moraju dići... 414,405,499,41X, obavezno, 402 i 400 bi trebalo, mada 400 je šklopocija, a 427  Roll Eyes genocid nad vozilom.
Ma valjda će progurat 813,823,844 nekako.
« Last Edit: October 18, 2013, 23:49:59 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #80 on: October 19, 2013, 00:04:47 »

tesko,vidis da ovih dana rade solaci i oni su u raspadu,dvije linije a tri solo vozila i legendarni 464.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #81 on: October 19, 2013, 00:38:32 »

Kud ćeš dalje kad zadnja 2 dana rade samo 2 vozila na komercijali. Dno je sve dublje.

man 464 nisam odmah vidio tvoj prvi post na ovoj strani.

820 ti je na onom spisku za pravljenje od proljetos, a njegovo sređivanje je trebao finansirati kanton. treba remontovati motor i limariju. Djelovi lima su mu zamjenjeni limom sa zglobnog Renaulta.
402 se vjerovatno sređuje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #82 on: October 19, 2013, 12:43:24 »

Znaš ti koja je 820 skalamerija, pa to je ko karosa, samo što se ne raspada.... Mogu ga "krpit do sutra" on će biti školpocija... bolje nek se hvataju 427 ili 400
Aščerija danas radi sa 801, 818 valjda definitivno riknuo, ili ga nisu htjeli danas raspoređivat kad je 801 na raspolaganju.
« Last Edit: October 19, 2013, 12:46:04 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #83 on: October 19, 2013, 12:58:13 »

nista nisu bolji 813 i 818,kakvo njihovo remontovanje,zakrece malo s vana a patosi truhli ko truhla kobila. mislim da su puno bolji oni sto leze 2-3 godine i okolo a i unutra. 805,810 su bili manovi bolji od svih koji se voze.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #84 on: October 19, 2013, 19:47:48 »

464 nema kočnica, neki nepoznat meni vozač neće da ga vozi, kaže meni je 7 mjeseci do penzije ostalo ja neću havarije, Šile zato hoće, dere Drinskom, sve se raspada, ali ide ko vjetar.
854 ver rekoh neće da digne pritisak...
832 valjda kočnice ne valjaju isto
813 iz prve u drugu toliko trza da ruši ljude koji stoje. (Danas kad sam vidio da vozač klanja akšam u busu, baš mi je bilo, ne znam kako da vam opišem osjećaj, recimo neobično, ima čovjek pravo na to, ne kažem ja zbog toga, ponio je on i dekicu kad pada na sedždu, Inače dobar je čovjek Zahid i onako, baška što je veliki vjernik.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #85 on: October 21, 2013, 21:07:26 »

823 naglancan unutra sve se cakli, nigdje potpisa i škrabotina, radi sva rasvjeta, ali zato tehnički dojam = 0, sav trza, truho, zviždi na sve strane...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #86 on: October 22, 2013, 18:01:02 »

405 je proradio <3
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #87 on: October 22, 2013, 20:20:31 »

Ja na Maršalku 100 ljudi, kažu bus bio u 17:00 za Reljevo, plavi bus, znači 823. oko 18:05 dolazi 818 gamiže prema maršalki, nema vuče nikako, sav se raspada i cvili. Kaže vozač 15ka vam je u defektu puklo crijevo zraka, svi se mi natovarimo, na Pofalićima samo 10 ljudi još ušlo ostali su mahali za nama, nisu mogli ući, ugasio se tu i stajao 10 minuta dok se nije nekako upalio, ajde pokrenusmo se, kad krenu prema fabrici op op op, i stade u pola, niko neće da izađe, ponovo probo Delahmet pokrenut odosmo nizbrdo, kočnice popuštaju sve cvili, zavika on izlazite survasmo se nizbdo, 10 auta iza nas, kad je stampedo uslijedio, ajd mi izađemo i krenemo ka duhanjari, on stoji ne mrda, ja se spustim do Vozača i pitam imali nade, kaže Boga mi ništa, ako se i popnem odo za garažu, kad tako i bi uzverao se on, kad samo prođe puževom brzinom kraj nas, tu je nad 100-tinjak čekalo slijedeći bus, dođe 823 preban na 15, krcat već došao, ja se nekako uguram na srednja i ostalo 70-80 putnika, Salihović pritisnuo jurca nije stajo nigdje do rampe, ostavljao ljude po stanicama, kod rampe stao, izgura se nas 10-ak, ja krenu pješice šta ću... ja sam do elektrotehničke stigao, 823 još stoji na rampi vise ljudi i nedaju da ide bus, prošao ja i tu, i prošao most kod grasa, kad pojavi se 832, pa trči, pa trči nekako ga stigoh kod Dolačke, ali ne možeš ući, pa sam se zakačio na rukohvat na zadnjim vratima... Eto znači ovo neće ići ovako, jedno vozilo ne može na 15 i 23, moraju biti 2 najmanje konstatno... Ili nek radi kako treba il nek ne radi, i sinoć i danas sam više od sata putovao kući, i mogu biti zadovoljan, jer ljudi su po sat čekali i sat putovali ili ostali na stanici, žalosno...
« Last Edit: October 22, 2013, 20:23:45 by man 464 » Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #88 on: October 22, 2013, 20:25:13 »

a jesu tebi krenuli ovi bejali
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #89 on: October 22, 2013, 20:31:07 »

Ma znaš koliko je nas bilo u busu 200 najmanje u 818, kad je to počelo škripit i klizit ka dole, kad su raja počela izlijetat, prvo niko neće da izađe kažu pa da mašemo za njim... kad je počelo škripat lijepi strah svi izletiše.... Haos je, i jutro u 06:40 sa 464 opet ista procedura, kači se za rukohvate na vratima.... Stvarno nema smisla....

Edit: 818 je sinoć nekad ostao u Rajlovcu nije se mogao popeti uzbrdo, ono malo što ima 50m, isto bio skroz bez vuče ostao, i danas je u 16:10 zastao kod duhanjare i gasio se, bolje ga je isključit nego da se desi havarija i nedaj bože da se surva negdje pa velaj...
« Last Edit: October 22, 2013, 20:41:56 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 36   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 20 queries.