Eh__
Pješak
Offline
Posts: 76
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
« Reply #225 on: June 26, 2013, 13:59:44 » |
|
Ovo sto vlast radi ovoj firmi to nije normalno.. Mislim da bih 1-2 miliona maraka mogli dosta riješiti toga.. Kao prvo nabavka 10 polovnih vozila cca. 700.000 KM kao osnova.. Siguran sam da bih oni sebe otplatili za 1-2 godine. Jos nabaviti rezervnih dijelova.. Ovo je sto se tice autobuskog saobracaja.. Za tramvajski nisam bas dobro upucen .. Stvarno ne kontam zar je to toliko komplikovano ..
Problem GRAS-a nije nastao tako sto je meteorit pogodio depo i unistio vozila, vec je to sistemski problem koji se ne moze rijesiti bilo kakvim upumpavanjem bilo para bilo sredstava, vec korjenitim promjenama i pratecim sudskim procesima za sva kriminal u prethodnih 10-15 godina... Posjeti malo ovu stranicu http://www.iett.gov.trdobro prostudiraj sve podatke pogotovo one koji se odnose na PRIVATNE prijevoznike u gradskom saobraćaju u Istanbulu pa te dobivene rezultate uporedi sa CTS pa ćemo vidjeti kakve ćeš rezultate dobit!? Dobićeš rezultat da CTS ne bi imao šanse dobiti niti jednu vožnju u KS a kamo li 12!! Uzmi u obzir broj linija, vozni park, sva prijevozna sredstva i broj građana u Istanbulu, pa onda ušuti ine pričaj gluposti! Svugdje u svijetu pametni ljudi u gradski prijevoz ulažu, kupuju najsavremenije autobuse i tramvaje, sa klimom a ti bi onim CTS-ovim drndavim starudijama da obavljaš gradski prijevoz u KS?! Izgleda ovo vrijeme negativno ne utiče na tebe?!
|
|
|
Logged
|
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #226 on: June 26, 2013, 14:00:51 » |
|
-Vozila privatnika u voznom parku ne smiju biti starija od 5 godina, dok za GSP nema ograničenja.
Ogranicenje starosti od 5 godina je besmisleno, u svim gradovima po zapadnoj Evropi je eksploatacija autobusa produzena na 10 ili cak 15 godina
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #227 on: June 26, 2013, 14:23:30 » |
|
U tom slučaju ako je iskorištavanje produženo na 10 ili 15 godina,onda je očito bolje kupiti više iskorišteno vozilo,nego manje. Uvijek na tržištu je moguće naći vozila stara do 5 godina,koja će zadovoljiti i propise neke države i potrebe prevoznika.Tako da granica je postavljena dovoljno,da se ne kupuje vozilo staro 10 ili 15 godina. U slučaju slobode,da nema granice,onda bi vidjeli sve i svašta,što nikako nije dobra ideja. Iz ovoga gore navedenog proizilazi,da ćemo teško ili nikako u narednih nekoliko godina prevoz staviti na viši nivo,jer će pojedinci koji se predstavljaju kao kvalitetnije rješenje,uporno štediti na kvaliteti.
|
|
« Last Edit: June 26, 2013, 14:32:58 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #228 on: June 26, 2013, 15:45:31 » |
|
Ogranicenje starosti od 5 godina je besmisleno, u svim gradovima po zapadnoj Evropi je eksploatacija autobusa produzena na 10 ili cak 15 godina
Pusti ti zapadnu Evropu, ovo je istočna Evropa. U Beogradu ima puno privatnih preduzeća i ko hoće da pobjedi u tržišnoj utakmici mora kupovati novo i klimatizovano. Kad napune 5 godina prodaju ih ili ih prebace u drugu poslovnu jedinicu koja opslužuje drugi grad., Malo koji privatnik s naših prostora bi kupovao nova vozila osim ako ih ograničenja na to ne natjeraju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #229 on: June 26, 2013, 16:00:51 » |
|
415-Vani je ok Al unutra, gluho bilo.... baš me čudi kako Mahir ovo nije očistio jer on na njemu radi trecu smjenu u glavnom...... Ni 417 nije ništa puno bolji, danas sam prošao nazad, svi rukohvati su na mjestu ali pola tapacirunga fali i "divna sarajevska omladina" je uspjela na zadnjim vratima odvaliti šipke na vratima, one ukoso postavljene, za koje se drži prilikom izlaska i ulaska, samo jedna od tri je na mjestu a gore su odlomili druge dvije, naravno primjetio sam da je i moda krasti neonke, i kod ik 201 izuzev 401 fali zadnja neonka, i kod 415,417,419 fali isto zadnja neonka, vjerovatno i kod drugih još.... Sad kad vozač upali polovično rasvjetu nazad "tutumrak" jer se ta neonka pali pri polovičnom paljenju svjetala....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #230 on: June 28, 2013, 20:26:59 » |
|
Vlada je usvojila Zaključak kojim se prihvata informacija o odobravanju registracije redova vožnje na dvanaest kantonalnih autobuskih linija prijevozncima KJKP „Gras“ doo i „Centrotrans – eurolines“ dd Sarajevo privremeno do okončanja postupka usklađivanja. Riječ je o slijedećim linijama: Sutjeska-Lješevo, Vijećnica-Dobrinja, Sutjeska-Vogošća, Sutjeska- Donja Vogošća, Ilidža-Drozgometva, Ilidža-Vukovići, Ilidža-Hrasnica, Ilidža-Sokolovići, Nedžarići-Dobrinja, Ilidža-Kobiljača, Ilidža-Ilijaš-Popovići i Sutjeska-Kamenica.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #231 on: June 28, 2013, 20:55:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #232 on: June 28, 2013, 20:58:25 » |
|
Jesul to neke novoizmisljene linije ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #233 on: June 28, 2013, 20:59:32 » |
|
Ma greška u kucanju....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #235 on: June 29, 2013, 11:41:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #237 on: June 29, 2013, 12:22:07 » |
|
Tehnicki problemi .....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #238 on: June 29, 2013, 12:36:30 » |
|
Kad je ovo slikano? Ima 15-20 dana da ga ne viđam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #239 on: June 29, 2013, 12:40:44 » |
|
Kad je ovo slikano? Ima 15-20 dana da ga ne viđam.
Danas nekad sigurno u jutarnjem terminu ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|