man 464
|
|
« Reply #210 on: June 25, 2013, 19:00:27 » |
|
Mah, ovi hoštapleri na vlasti.... ništa od toga... Tramvaji.... Pa jedino u tom sektoru nema ispuštenih polazaka, ali je red reduciran maksimalno, da je tu makar završit II fazu Satra programa i kompletirati 604,605,606,512 i to bi zadovoljilo potreba za slijedećih 5-10 godina.....
Ova ostala tri sektora su tanka, nema ništa bez 20 autobusa, 10 trolejbusa i 10 minibusa da se ovo malo digne na noge....
|
|
« Last Edit: June 25, 2013, 19:13:49 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #211 on: June 25, 2013, 19:32:11 » |
|
Malo ste se zeznuli sa ovim brojkama. Za 100% održavanje saobraćaja po redu vožnje fali minimum 35-40 autobusa, 20-25 minibusa, i 15 trolejbusa. (ne računajući rezerve.).
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #212 on: June 25, 2013, 19:37:25 » |
|
Ma dobro to, kažem ja da se stane na noge..... Naravno da fali puno više od ovih brojki koje sam ja napisao.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #213 on: June 25, 2013, 20:44:42 » |
|
Ozbiljna nabava minibusa je samo nova nabava,iako je taj sektor neprofitabilan još od prije rata.Tako da je neozbiljno računati na polovno. Prošlogodišnja nabava je koštala 1,7 miliona KM;za tu istu sumu novca se kupilo 17 polovnih i izuzetno kvalitetnih trolejbusa,tako da općenito za pomenuti sektor uz ne velike finansije se može poklopiti sadašnji režim rada,a na tržištu se uvijek može naći odgovarajuća vozila.Što podrazumijeva i dalje razvijanje sistema.Oni se isplate i ekonomičniji su,u odnosu na troškove za energente. Što se tiče GRAS-a i rada 20h dnevno,ne može se računati na vozila,koja su prešla +500.000km i projicirati primjer Centrotransa kao ogledni.Tramvajski sektor je glupim SATRA programom,dosta izgubio,i na kraju došao u situaciju da uzima žderače ionako uništene pruge+neodgovarajuća vozila za svakodnevnu upotrebu. I ovdje nije stvar težine nabavke,već samo lopovluka,tako da nema potrebe da se neko ibreti "zar je to tako komplikovano".
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #214 on: June 25, 2013, 20:47:48 » |
|
Ovo sto vlast radi ovoj firmi to nije normalno.. Mislim da bih 1-2 miliona maraka mogli dosta riješiti toga.. Kao prvo nabavka 10 polovnih vozila cca. 700.000 KM kao osnova.. Siguran sam da bih oni sebe otplatili za 1-2 godine. Jos nabaviti rezervnih dijelova.. Ovo je sto se tice autobuskog saobracaja.. Za tramvajski nisam bas dobro upucen .. Stvarno ne kontam zar je to toliko komplikovano ..
Problem GRAS-a nije nastao tako sto je meteorit pogodio depo i unistio vozila, vec je to sistemski problem koji se ne moze rijesiti bilo kakvim upumpavanjem bilo para bilo sredstava, vec korjenitim promjenama i pratecim sudskim procesima za sva kriminal u prethodnih 10-15 godina...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #216 on: June 25, 2013, 22:43:58 » |
|
415 Vani je ok Al unutra, gluho bilo.... baš me čudi kako Mahir ovo nije očistio jer on na njemu radi trecu smjenu u glavnom......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #217 on: June 25, 2013, 23:08:01 » |
|
Taj dan je u trećoj bio Delahmet. Nedjelja je bila, pusti što je išaran "to mogu oprostit", al kako je stoka uspjela izvalit rukohvate.... Što se tiče čišćenja, dotični je kad je preuzeo smjenu uzeo krpu i čitavu prednjicu izbrisao suhom krpom pa sa vodom pa opet posušio, i šajbu i masku i iznutra sve očistio i startao, imao je to običaj raditi i sa 820 dok ga je vozio ili možda čak i dužio, nisam siguran....
|
|
« Last Edit: June 25, 2013, 23:18:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #218 on: June 25, 2013, 23:19:04 » |
|
nije to stoka to je divna sarajevska omladina hahahhaha
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #219 on: June 25, 2013, 23:37:40 » |
|
Taj dan je u trećoj bio Delahmet. Nedjelja je bila, pusti što je išaran "to mogu oprostit", al kako je stoka uspjela izvalit rukohvate.... Što se tiče čišćenja, dotični je kad je preuzeo smjenu uzeo krpu i čitavu prednjicu izbrisao suhom krpom pa sa vodom pa opet posušio, i šajbu i masku i iznutra sve očistio i startao, imao je to običaj raditi i sa 820 dok ga je vozio ili možda čak i dužio, nisam siguran....
Sad ti je moda po Shvrakinom,Anexu pošto je rodilo svašta nešta po granama,gađati trolejbuse. Inače,zimi se bacaju komadi leda i grudve,pa eto ako vam padne staklo u vožnji na facu,to su 100% firauni iz pomenutih naselja.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #220 on: June 25, 2013, 23:53:53 » |
|
80-tih dok je trola išla ulicom kraljice jelene tamo je (navodno) bilo u modi skidanje trola na onoj strmini kad se skrene za otoku, pogotovo u zimskim uslovima kad je poledica.
Forumaši sa dužim stažem sjetiće se PROFE davno banovanog sa svih foruma, koji se na drugom forumu hvalio kako je njemu i njegovoj raji iz Švrakinog to bio omiljeni "sport"
|
|
« Last Edit: June 25, 2013, 23:59:51 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #221 on: June 26, 2013, 12:20:11 » |
|
Ambicije da javni prevoz funkcioniše u potpunosti kao privatni,i što tome teže pojedine skupine kriminalaca,je totalno neodrživ i neefikasan.
Slazem se. Minimum 30% autobuskog saobracaja mora obavljati KJKP, uz naravno cijeli tramvajski i trolejbuski. A bilo bi dobro kada bi preostalih 70% obavljale najmanje 2 pa cak i 3 privatne firme. Inace, mislim da je onaj sporazum GRAS - CTS na kojem je radio Kadic bio najpametnije i najrealnije rjesenje, i da je bolje dijeliti polaske a ne linije.
|
|
« Last Edit: June 26, 2013, 12:35:29 by Ins »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #222 on: June 26, 2013, 12:51:30 » |
|
Ambicije da javni prevoz funkcioniše u potpunosti kao privatni,i što tome teže pojedine skupine kriminalaca,je totalno neodrživ i neefikasan.
Slazem se. Minimum 30% autobuskog saobracaja mora obavljati KJKP, uz naravno cijeli tramvajski i trolejbuski. A bilo bi dobro kada bi preostalih 70% obavljale najmanje 2 pa cak i 3 privatne firme. Inace, mislim da je onaj sporazum GRAS - CTS na kojem je radio Kadic bio najpametnije i najrealnije rjesenje, i da je bolje dijeliti polaske a ne linije. Mislim da tvoja firma je dovoljno učinila za padinske dijelove grada,tako da u principu tvoje konstatacije o funkcionisanju gradskog prevoza,nisu uopće održive niti bitne. O nekakvim "mašta može svašta" privatnim firmama,vidjeli smo nebrojeno puta,dosad,gdje su bile kad u tenderi u KS izlazili.Od prvog do zadnjeg.Naravno nigdje.Niti će se to desiti.
|
|
« Last Edit: June 26, 2013, 12:53:27 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #223 on: June 26, 2013, 13:12:55 » |
|
Kad je već način uvođenja privatnika u JGP 99% prepisan iz Beograda 1998, ja bih iz istog grada prepisao sadašnje uslove za privatnike:
-Nema uzimanja čitavih profitabilnih linija, linija se dijeli sa GSP-om (izuzetak noćne, i neke express linije) -Vozila privatnika u voznom parku ne smiju biti starija od 5 godina, dok za GSP nema ograničenja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|