|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #181 on: June 20, 2013, 10:10:00 » |
|
Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?
Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.
Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.
Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.
Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...
I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...
|
|
« Last Edit: June 20, 2013, 10:22:10 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #182 on: June 20, 2013, 10:29:56 » |
|
Pa nisu samo ljudi krivi za lose stanje vozila, ako ti nemas dijelova onda ne mozes odrzavati vozilo vec se krpis kako stignes....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #183 on: June 20, 2013, 10:49:44 » |
|
Slazem se, naravno. Ali u prethodnom periodu smo vidjeli itekako puno "popravki" Pa evo ti si na prosloj strani napisao: pa onda npr 804, vec mu je jednom mijenjan motor i opet je vrlo brzo poslije toga riknuo... i stoji evo dvije godine i sta ti tu mozes popraviti... Zar zaista vjerujes da mu je zamjenjen motor? Da su ugradjeni svi nabavljeni dijelovi?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #184 on: June 20, 2013, 11:11:39 » |
|
Jeste zamijenjen motor, al ako se dobro sjecam nije nabavljen vec prebacen iz drugog busa...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #185 on: June 20, 2013, 11:21:58 » |
|
To me malo utjesilo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #186 on: June 20, 2013, 13:14:20 » |
|
Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?
Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.
Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.
Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.
Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...
I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...
konačno da se i mi složimo oko nečega. Slažem se u potpunosti sa svim napisanim. Na žalost tako je kako je....ni jednom vozilu nikada nije uradjena normalna generalka a o novom motoru da ne govorim. Kupovani su stari kamionski motori , rađeno nakvo poluosvjezenje postojecih ali ni jedan nije uradjen kako Bog zapovijeda
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Eh__
Pješak
Offline
Posts: 76
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
« Reply #187 on: June 20, 2013, 18:21:13 » |
|
Ne vidim kako bi isti ljudi koji su vozila doveli u ovo stanje svojim "odrzavanjem" i "popravkama", sada mogli postati spasioci istih?
Dakle, prvo se mora naglavacke okrenuti radionica, tamo uspostaviti red, pa tek onda pricati o odrzavanju i vracanju u zivot. Treba objediniti radionice za odrzavanje autobuskog i minibuskog parka, a visak radnika otpustiti.
Usput, kada posmatram vozila po gradu, primjecuje se da su puno bolji uposlenici na odrzavanju tramvaja i trolejbusa nego autobusa i pogotovo minibusa.
Tek poslije toga, Kanton bi morao osigurati sredstva za 10-20 polovnih solo buseva (racunati na prosjecnu cijenu 50.000 KM + PDV, za te pare moze solidan MAN NL283 ili Classic) i jedno 10 kompleta motor+mjenjac, za postojece buseve.
Ovo sve moze biti sredjeno do septembra...
I jedno pitanje: da li u onu lakirnicu moze uci autobus, ili je prilagodjena samo tramvajima? Do neki dan nisam ni znao da je prije nekoliko godina napravljena ta potpuno nova lakirnica...
Vidiš ovo si dobro rekao "Kanton bi morao osigurati sredstva za..." ali ne osigurava! Ono što osigura je bijedno i jadno, KANTON JE KRIV ŠTO JE GRAS DOŠAO U OVAKVU SITUACIJU!! Ministri koji "pametuju" gurali su GRAS svoje mezimce koji pojma nemaju o saobraćaju, ali imaju jaku poleđinu, pa takvi uvijek dobro prođu, kola se lome na onom ko nije ni kriv ni dužan! Dok je bio štrajk svi su optuživali GRAS kako maltretiraju građane, pa ko nas sad maltretira?! Što se sad ne oglase, gdje su sredstva koja su trebala biti uplaćena GRAS-u, gdje je ODGOVORAN DIREKTOR da ovu firmu digne "na noge"?! Nisu u stanju da izaberu "čvrstog" direktora (izabiraju v.d. na 1-2?!), već se prepiru hoće li dir. biti neko iz žžž ili ššš stranke, a za građane njih nije briga!! Bitno je da ministri i parlamentarci imaju svoj SLUŽBENI PRIJEVOZ a nama kako je; njih nije bilo, nije i neće biti briga, sve dok ne dođe do drastičnih promjena! Danas je GRAS u krizi, sutra će biti željeznice, onda će na red doći i sva ostala Kantonalna preduzeća, jedno po jedno će laganini "vehnuti" zahvaljujući nesposobnjakovićima i nehljebovićima! Dokaz za neradd onih koji su odgovorni za ovakvo stanje u BIH, je i problem JMBG, da ne govorimo dalje!!
|
|
|
Logged
|
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #188 on: June 21, 2013, 10:26:28 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/radnici-grasa-za-april-dobili-umanjene-placeUprava preduzeća na čijem čelu se do 15. juna nalazila Begić - Žiga svim radnicima Grasa odlučila je umanjiti plaće zbog aprilske obustave saobraćaja. Ovim postupkom izjednačeni su oni koji su spontanim okupljanjem blokirali grad i oni koji su željeli raditi, ali su u tome spriječeni. Dužnost uprave preduzeća sa direktoricom Begić - Žiga na čelu, te predsjednikom NO Grasa Izetom Hormanom bila je da onima koji žele omogući rad. Oni to nisu uradili i sada nama koji smo pokušali izaći na ulice odbijaju od plaća, ističe Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača Grasa.
Prema Dacićevim riječima, Begić - Žiga nije isplatila ni aprilske plaće iako je za to imala mogućnosti.
- Plaće su mogle biti isplaćene još 15. juna, ali v.d. direktorica to nije htjela uraditi, već je vruć krompir ostavila svom nasljedniku v.d. direktoru Omeru Hadžiomeroviću, koji će se morati pravdati radnicima zbog loših odluka svoje prethodnice, naglašava Dacić.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #189 on: June 21, 2013, 11:16:00 » |
|
Ma ja sad Nazif unaprijed pokušava opravdati svog "partijskog kolegu"......koliko samo licemjerja zlobe i neprincipijelnosti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #191 on: June 21, 2013, 16:07:57 » |
|
Izvršni direktor ima ime i prezime pa čak i rješenje o imenovanju na mjesto ID-a koje je neko potpisao. Što se tiče "komunalaca" niti imaju vaznost niti moc kako se to pokušava predstaviti. Što se tiče nereda ovdje nered pravi sistem a ne pojedinac. Ako su to "pojedinci" onda ih je fakat previše...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #193 on: June 21, 2013, 23:17:22 » |
|
ovo su vec osobni kompleksi i frustracije pojedinom drustvenom grupom u ovom slučaju Sindikatom komunalne privrede....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|