bhbus.ba
November 23, 2024, 07:51:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (4)  (Read 161794 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #165 on: June 19, 2013, 19:12:31 »

Pa zar 403 nije popravljen? Mislim da je to "jak" bus, možda je bolje da su njega prvog popravili pa onda 464, ako kod 403 ne trebaju neke veće popravke, al' izdržaćemo mi ako Bog da i ovo ljeto, pa kd dođe septembar onda sve linije budu kompletne bez "iskakanja" vožnji.
Još kad bi koji bus mogao biti novo kupljen ili makar polovno, ali.... Sa onim ubicom i ostalom klapom, koji navijaju za CTS, oni će uskoro zaprežna kola obezbijediti u KS! Eh muko moja k'o nas predvodi.... nesposobni ljudi!!!

Ma mnogo je "jak" bus. Ganjaš ga po cesti da ga uhvatiš. Svugdje hoce samo pravo neće.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #166 on: June 19, 2013, 19:54:18 »

Pa nema tu puno izbora.

A: Osposobiti ono što se osposobiti može, trenutno povećati broj vozila, pa neka traje dokle traje.
Bar će malo ublažiti situaciju.
Neki će trajati možda 2 mjeseca, neki godinu, neki više. Ja ne vidim drugi način u ovom trenutku.

B: Ostaviti starija vozila, popraviti samo 852, 427, eventualno 403, pa nek u septembru ostane 35 autobusa na raspolaganju.

C: Potpuno zaustaviti rad umjesto da se mrcvare i GRAS i građani jer sve predugo traje.

Četvrta opcija ne postoji, jer kako stvari stoje od kupovine novih vozila nema ništa, a od ove 3 opcija A mi je najprihvatljivija.

Sad samo neznam koliko je od traženih 311.000 odobreno, ali ako je šta uplaćeno vjerovatno je namjenjeno isključivo za popravke.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #167 on: June 19, 2013, 20:12:32 »

Opcija C - nikako!
Al sad kad počnu crkavat autobusi na vrućinama... već su počeli, samo još nisu ovi malo bolji, ali i oni će vjeruj mi....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #168 on: June 19, 2013, 20:38:22 »

Pa ako se popravi 5, 10 ili koliko bilo autobusa, to će koliko-toliko ublažiti situaciju. Znamo da  to nije trajno ali zna li neko bolje moguće rješenje u ovom trenutku?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #169 on: June 19, 2013, 21:09:18 »

Ma ljudi nece ublaziti nista. Ponovno ce sa Drvenije za Velesice biti jedan ili nijedan  bus. Za Pofalice maksimalno jedan. Sa Zelj stanice za B PPotok jedan eventualno dva. Na Rajlovcu /Reljevu maksimalno tri , sa Doma Armije tri autobusa. Ma ne moze se s tim raditi ...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #170 on: June 19, 2013, 21:24:09 »

ovako bi najbolje bilo,ove nabrojane grobove i one sto leze duze vrijeme isjeci,prodati u zeljezo i to para sto je namijenjeno za popravke objediniti i kupiti 10-15 polovnih autobusa,tako bi se ocistio krug i rijesila situacija bar na neko duze vrijeme.
Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #171 on: June 19, 2013, 21:27:11 »

10-15, po koliko bi kosto komad onda?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #172 on: June 19, 2013, 21:30:53 »

ima raznih izbora,pronaslo bi se nesto povoljno
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #173 on: June 19, 2013, 21:54:02 »

Ma ljudi nece ublaziti nista. Ponovno ce sa Drvenije za Velesice biti jedan ili nijedan  bus. Za Pofalice maksimalno jedan. Sa Zelj stanice za B PPotok jedan eventualno dva. Na Rajlovcu /Reljevu maksimalno tri , sa Doma Armije tri autobusa. Ma ne moze se s tim raditi ...

Neće se ublažiti za GRAS ništa i GRAS-u to ništa neće značiti sa tim se slažem. Međutim svaki bus znači jedno vozilo na nekoj liniji i znači putniku te linije koji ima uredno plaćenu kartu.

Prošle godine u proljeće je bilo slično dizanje vozila 422, 499, 826, 813, 832, 317 i danas rade a to znači 4-5 linija u funkciji. Da ne spominjem 417, 415, i 427 koji su svakako tada bili prioritet. Od vozila koja su tada napravljena mislim da je sad izbačen jedino 463 koji je svakako grob, i 427 zbog udesa.

Za ove novce što su namjenjeni za autobuski sektor možete kupiti onih 5 žutih Neoplana od golub prevoza (što su radili u SA za vrijeme štrajka) i možda ostane 8.000 za Merdžu O305 od Bočca 1982 godište.
Za starog željeza imaju Neoplani troosovinci i ona 2 zgloba, Mercedesi duobusi, japanci koji stoje od 2010, 2011... ima dosta tih autobusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #174 on: June 19, 2013, 21:56:42 »

Sve to stoji ali kada se radi o firmi koja ima "strategiju razvoja". Kod nas toga nema i zato smo ovdje gdje jesmo.....
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #175 on: June 19, 2013, 22:08:41 »

i meni je palo na pamet onih nekoliko zutih Neoplana, to uopste ne bi bilo lose... A moze se vani sigurno naci nekoliko dobrih a povoljnih autobusa, dokaz je Centrotrans... ove neke nase grobove ne vrijedi popravljati, kao 464 npr, skrsis bruku para u remont i vozilo opet stoji pa stoji.... pa onda npr 804, vec mu je jednom mijenjan motor i opet je vrlo brzo poslije toga riknuo... i stoji evo dvije godine i sta ti tu mozes popraviti...nista....isijeci, prodaj i kupi jedan ali vrijedan bus... (figurativno). Bolje je kupiti manje vozila koja ce raditi, nego imati grobove koji svaki cas otkazuju i stoje, a za njih se placa i registracija i dijelovi, konstantno ulazes a ne donose prihod....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #176 on: June 19, 2013, 22:37:24 »

Teško da se može naći dobar solo polovnjak euro 3 star 10 godina ispod 25000 maraka bez troškova transporta i carine. (neka me neko ispravi ako griješim, nije da baš nešto pretjerano pregledam oglase ovog tipa).

Kad bi se sve ove pare (pod uslovom da su uplaćene) preusmjerile na kupovinu autobusa (za šta treba blagoslov kantona) moglo bi se kupiti možda 10-tak autobusa, ali ne zaboravite da su ova sredstva usmjerena na 4 sektora.

-Tu su uključeni 405, 407, 408, 427, 852... Kompletiranje tramvaja 604, popravku tramvaja 506, popravka 10 trolejbusa...

Što se tiče liste za sanaciju autobusa, prvo bi izbacio grobine 463 i 820, a dao bi popraviti 318 koji bi mogao kombinovati narudžbe i liniju 47, ili bi radije umjesto 820 popravio 819, za dijelove.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #177 on: June 19, 2013, 22:49:29 »

Daj ljudi nemojte biti smijesni, pa koliko treba da se obuje jedan bus, koliko kosta antifriz, koliko popravka automatskog mjenjaca koji svakog casa moze da odkaze. Nagodinu firma u kojoj radim prodaje svojih 12 vozila 6 Scania(rdila ih ista firma kao i ove vase svicarske trolebuse)i 6 Iveco Citelisa euro5. Nece biti skupo, dotle spremite novce Smiley
Moze se kupiti, koliko ce to trajati, za odobrene novce se nemoze kupiti ni jedan zglobnii novi bus.
SA zasluzuje vise,ako Kanton nema love nek se raspise natjecaj pa tko bolje ponudi.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #178 on: June 19, 2013, 22:59:06 »

svicer,narodu i radnicima je dogorjelo,i jednim i drugim ne treba nov autobus vec vozilo koje ce biti puno vise pouzdanije od postojecih. SA puno vise zasluzuje a da kanton hoce da digne firmu na noge mogao bi to odmah i uraditi.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #179 on: June 19, 2013, 23:15:04 »

Daj ljudi nemojte biti smijesni, pa koliko treba da se obuje jedan bus, koliko kosta antifriz, koliko popravka automatskog mjenjaca koji svakog casa moze da odkaze. Nagodinu firma u kojoj radim prodaje svojih 12 vozila 6 Scania(rdila ih ista firma kao i ove vase svicarske trolebuse)i 6 Iveco Citelisa euro5. Nece biti skupo, dotle spremite novce Smiley
Moze se kupiti, koliko ce to trajati, za odobrene novce se nemoze kupiti ni jedan zglobnii novi bus.
SA zasluzuje vise,ako Kanton nema love nek se raspise natjecaj pa tko bolje ponudi.

Pa od ovih 311.000KM, dobar dio, možda 30-40% otpada na gume. Važna vozila 405, 407, 408... mogu pasti na tehničkom zbog guma.

Za razliku od ostalih sektora koji su naveli koliko para treba po vozilu, iz trolejbuskog su dostavili listu potrebnih dijelova. Od 104.000KM 39.000 otpada na gume.

Znači nije u pitanju samo sanacija "grobova" koji će crknuti za mjesec pa da se ovih 311.000 preusmjerava na kupovinu polovnjaka, i ovdje raspravljate u šta treba preusmjeriti a jasno je rečeno za šta su te pare i da se smiju upotrijebiti samo za sanaciju vozila mada nebi bilo ni prvi ni zadnji put da pare odu na desete stvari ili da ispare, i mi možemo ovdje raspravljati šta treba a šta ne, ali sve je u rukama onih koji raspolažu tim novcima.

Nadam se da se ovaj put neće ponoviti one priče "dobili smo sredstva i u narednih mjesec dana podići ćemo 15-20 autobusa" a od svega toga poprave se 2 koja su stajala i 3 busa koja su u međuvremenu riknula.



« Last Edit: June 19, 2013, 23:20:41 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 56   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 22 queries.