|
Troler
|
|
« Reply #136 on: June 15, 2013, 19:58:25 » |
|
Nerentabilne linije:
Autobuske linije (koeficijent popunjenosti 0,25): 20, 20b, 24, 35, 36, 37, 39, 78 Minibuske linije (koeficijent popunjenosti 0,30): 45, 48, 54, 57, 70, 76, 77, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 89, 90, 94, 95, 98
Analizirajuci predhodno date tabele pokazatelja za 8 autobuskih linija i 18 minibuskih linija uocavamo da one imaju potrebne podatke o putnicima, prihodima i eksploatacionim parametrima na osnovi kojih Planska sluzba moze dati ocjenu rentabilnosti svake linije. Zakljucak: Analizirajuci prethodne date cinjenice o linijama sa malim brojem putnika, a nakom ocjene rentabilnosti od strane Palnske sluzbe biti će moguce dati prijedlog za poboljsanje uslova funkcionisanja javnog prevoza putnika Ministarstvu saobracaja kantona sarajevo. iz navedenog se moze konstatovati da postoje sljedeci ishodi: I. subvencioniranje od strane Kantona u godisnjem iznosu kojeg utvrdi planska sluzba za navedene linije, 2. nastavak rada uz evidentni gubitak i 3. krajnja varijanta ukidanja linija koje su oznacenekao nerentabilne na kraju godine zbog korisnika duze-periodnih karata koji su predhodno platili prevoz.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #137 on: June 15, 2013, 20:32:08 » |
|
Kada je radjena analiza?
Ako je radjena 2012 ili 2013 nije relevantna, jer je tada GRAS vec bio u toliko losoj situaciji da je sasvim logicno da je zbog silnog propustanja voznji stanovnistvo moralo koristiti sve moguce alternative?
Nego, hoce li ko izvaditi Systra studiju iz ladice, pa procitati sta tamo pise?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #138 on: June 15, 2013, 20:36:33 » |
|
Izvještaj se odnosi na period April-Maj 2013.
Što se tiče analize nerentabilnih linija radi se o linijama na kojima radi po jedno vozilo i inače su slabo popunjene.
|
|
« Last Edit: June 15, 2013, 20:41:00 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #139 on: June 15, 2013, 21:10:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #141 on: June 15, 2013, 21:21:46 » |
|
Pomažu, Azra, pomažu na komercijali sa 6 vozila, a vozila koja su nabavljana da se pomogne građanima u padinskim dijelovima grada, znaš voze tamo nego smo mi ćoravi....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #143 on: June 15, 2013, 21:30:10 » |
|
Pa imaš 400 strana, neke stavke koje se odnose na trenutno stanje obuhvataju period april-maj, (tehnička ispravnost vozila, nelegalno ubacivanje Centrotransa na GRAS-ove linije i sl...) Neke na period od 1999-2013. Što se tiče rentabilnosti linija valjda GRAS kontinuirano prati broj putnika na njima i koliki je broj putnika na tim linijama bio prije nego što su počeli problemi. Inače neke od ovih linija se redovno održavaju a neke se i ne održavaju, ali radi se u glavnom o linijama koje imaju alternativu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #146 on: June 15, 2013, 22:15:29 » |
|
Jeli to ovaj? Zna li neko nešto više o njemu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #148 on: June 15, 2013, 23:07:27 » |
|
Hihi, ako bude tako zamisli toliki centrolineri maksuz farbani ...
vuk dlaku mijenja li cud nikad....pokusace oni nesto ponovno, ne brini....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #149 on: June 16, 2013, 07:25:00 » |
|
Jeli to ovaj? Zna li neko nešto više o njemu? Pogledah mu biografiju.Jako dobra,za razliku od nekih drugih koji su se prijavili. Inace imao je preko 2000 glasova na izborima za razliku od Ubice sa 56. Jos SDU kandidat...mores misliti sto nekima nocas nije bilo dobro.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|