MAN Lions coach
|
|
« Reply #120 on: June 14, 2013, 10:13:36 » |
|
Narode, radna grupa za GRAS je sastavila popis radnika sa podacima o radnom iskustvu i strucnoj spremi, kao i o vremenu koje su proveli radeci u GRAS-u. Kazu da je taj spisak objavljen na internetu.
Medjutim nigdje ga ne mogu naci, a nezvanicno ima dosta pogresnih podataka na spisku i apeluju na radnike da se iskontrolisu njihovi podaci i sve greske prijave upravi kako bi se iste otklonile.
Ima li iko taj spisak ili link ka njemu? Hvala
Ne znam po kom osnovu je objavljen spisak sa takvom vrstom podataka kad je to protivno zakonu o licnim podacima. Drugo to se ne objavljuje na internetu da bi radnici korigovali greske i prijavljivali Upravi,vec kadrovska lezilebaroska neradnicka nesorta je mogla azurirati kartone(koji nisu zurirani)a kroz to i spiskove sto im je obaveza.Kartoni i podaci radnika se unutar firme ne mogu raznositi a kamoli na internetu.I to se posalje dopis sluzbeni radniku.I ovo je dokaz da nisu u stanju spisak sastaviti,pola su izostavili,pola pogresno napisali itd itd. Jos jedan atak na radnike od strane Vlade i Ubice.
|
|
« Last Edit: June 14, 2013, 10:15:43 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Eh__
Pješak
Offline
Posts: 76
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
« Reply #121 on: June 14, 2013, 10:48:57 » |
|
Narode, radna grupa za GRAS je sastavila popis radnika sa podacima o radnom iskustvu i strucnoj spremi, kao i o vremenu koje su proveli radeci u GRAS-u. Kazu da je taj spisak objavljen na internetu.
Medjutim nigdje ga ne mogu naci, a nezvanicno ima dosta pogresnih podataka na spisku i apeluju na radnike da se iskontrolisu njihovi podaci i sve greske prijave upravi kako bi se iste otklonile.
Ima li iko taj spisak ili link ka njemu? Hvala
Ne znam po kom osnovu je objavljen spisak sa takvom vrstom podataka kad je to protivno zakonu o licnim podacima. Drugo to se ne objavljuje na internetu da bi radnici korigovali greske i prijavljivali Upravi,vec kadrovska lezilebaroska neradnicka nesorta je mogla azurirati kartone(koji nisu zurirani)a kroz to i spiskove sto im je obaveza.Kartoni i podaci radnika se unutar firme ne mogu raznositi a kamoli na internetu.I to se posalje dopis sluzbeni radniku.I ovo je dokaz da nisu u stanju spisak sastaviti,pola su izostavili,pola pogresno napisali itd itd. Jos jedan atak na radnike od strane Vlade i Ubice. slažem se da se ovakvi podaci ne smiju davati van firme pogotovo ne na internetu! ali cilj odgovornih u KS jeste da o GRAS-u kruže ružne priče po Sarajevu pa i šire, kako ima viška radnika, kako nema dobiti, kako to preduzeće treba uništiti... uglavnom sve sa ciljem da GRAS nestane, da bi Ubica dokazao da je u pravu, da GRAS treba programirani stečaj! da su u Skupštini KS imalo imali pameti kao što nemaju, ovakve podatke ne bi iznosili na internet, trebali su sačiniti kratki izvještaj o stanju u GRAS-u i obavijestiti građane, ako se moraju obavijestiti a ne ovako! to je dokaz da i ono što rade, rade na štetu građana, odnosno da ništa ne rade!!! pravi lezihljebovići !!!
|
|
|
Logged
|
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #122 on: June 14, 2013, 12:16:09 » |
|
GRAS-u ne treba programirani stečaj,već programirana sanacija koja podrazumijeva sistem "čist račun duga ljubav" što se tiče isplate obaveza.Ubici se žuri,da bi dokazao kako je to produkt nesposobnog poslovanja(kojeg ima u određenom procentu,nesporno),ali Vlada je ta koja imenuje upravljanje firmom,i vrši nadzor nad njom.Imovina je vrlo atraktivna,zna to građevinac,bolje nego ja.Cilj je privatizirati,i to oni koji nisu imali gaća na guzici do 1992.godine.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #123 on: June 14, 2013, 12:36:54 » |
|
Struktura dnevne prodaje pojedinacnih karata za autobuske linije GRAS-a koje su nezakonito dodijeljene Centrotransu Eurolines-u
Linija - Planirani broj vozila - Broj prodatih karata
21 - 5 - 1120 21b - 1 - cca 100 (nisu ažurirani podaci u skorije vrijeme) 22 - 3 - 281 27 - 4 - 437 27a - 2 - 98 28 - 2 - 475 29 - 2 - 47 30 - 2 - 126 31 - 3 - 98 31e - 4 - 2857 33 - 6 - 543
Učešće ovih linija u ukupnom autobuskom saobraćaju. Na ovim linijama je planirano 41% vozila. Broj putnika je 51% Broj prodatih pojedinačnih karata je 67%
Jeli ovo možda greška za 33, mislio sam da sam da su tamo planirana 3 vozila.
|
|
« Last Edit: June 14, 2013, 12:40:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #125 on: June 14, 2013, 13:17:22 » |
|
Ispade da se na komercijali proda cca 50 karata po krugu... da nije to malo?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Eh__
Pješak
Offline
Posts: 76
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
« Reply #126 on: June 14, 2013, 13:53:50 » |
|
GRAS-u ne treba programirani stečaj,već programirana sanacija koja podrazumijeva sistem "čist račun duga ljubav" što se tiče isplate obaveza.Ubici se žuri,da bi dokazao kako je to produkt nesposobnog poslovanja(kojeg ima u određenom procentu,nesporno),ali Vlada je ta koja imenuje upravljanje firmom,i vrši nadzor nad njom.Imovina je vrlo atraktivna,zna to građevinac,bolje nego ja.Cilj je privatizirati,i to oni koji nisu imali gaća na guzici do 1992.godine.
Jasno je nama građanima šta treba GRAS-u a samim time i nama! Jer ako se GRAS uništi i mi ćemo indirektno biti uništeni sa onakvim CTS! Ubica priča priče za malu djecu, to ti isto dođe kao kad roditelji ne vaspitaju djecu kako treba i da bi se "dokazali" pred drugima da imaju nevaspitanu djecu, uporno pokazuju njihovo nedolično ponašanje a nikako da prihvate krivicu i istinu i da kažu; ako ništa sami sebi, da su oni krivi za odgoj vlastite djece! tako je i sa GRAS-om, odgovorni za GRAS, na prljave načine "dokazuju" da treba prog. stečaj! pa šta onda treba uraditi onom senilnom Ubici?! zaledio je penziju da bi dobio ministarsku fotelju, plus što uništava preduzeće (svojim rodbinskim vezama!) koje je u njegovoj direktnoj ili indirektnoj nadležnosti - nebitno, bitno je koje su posljedice njegovog (NE)rada! znači da radi i protiv GRAS-a i građana i države! eh da mi je vidjeti te puteve po Keniji što ih je on gradio! na šta li liče?! znate li da je CTS prije 3-4 god. preko svojih vijećnika i pojedinaca u PU Vogošća, zaustavljao svako vozilo GRAS-a s ciljem da se GRAS isključi sa linija za Vogošću! sve je to planirano još davnih dana, jer da nije planirano, trolejbuska mreža bi davno bila obnovljena ali to nekome nije išlo u korist! idu korak o korak ka uništenju GRAS-a a "guranju" CTS u KS! sve je jasno k'o dan!
|
|
|
Logged
|
Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #127 on: June 14, 2013, 16:48:38 » |
|
Ispade da se na komercijali proda cca 50 karata po krugu... da nije to malo?
Pa jeste.Pa sad eto podijeli 2857 na 4 vozila,to je oko 700 po vozilu,pa to podijeli u tri smjene i to je oko 230 u smjeni. Izvještaji su frizirani kao mnogo puta do sada.Nismo imbecili. Zato u troli na 108 ne prodaš u tri smjene ni 10 karata,u trećoj moreš upisati krompir. Ostale linije u 1 i 2 prodaju ovisno od vozača 20-40 (ono plafon plafona) u trećoj ispod 20. Navozaš se peMzionera,ološi u trećoj,pjančura,narkomana,kojekakvih luđakinja itd itd.
|
|
« Last Edit: June 14, 2013, 16:53:36 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #128 on: June 14, 2013, 16:57:30 » |
|
Dok je na komercijali radilo 6 u odredjeno doba dana i 8 vozila prodavalo se više od 400 u prvoj u drugoj više od 450 i u trecoj do 150 maksimalno znaci po vozilu je islo barem 1000 karata
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #129 on: June 14, 2013, 18:16:54 » |
|
VD direktorici danas pozlilo na sastanku u Kantonu. Nezvanicna informacija je da se radi o mozdanom udaru. U svakom slucaju zelim joj brz oporavak.
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/v-d-direktora-gras-a-muberi-begic-ziga-pozlilo-na-sastankuMuberi Begić-Žiga, v. d. direktora preduzeća GRAS, jučer je u 12.50 sati iznenada pozlilo tokom sastanka u Kantonu te je hitno prebačena na Kliniku za urgentnu medicinu (KUM) Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (KCUS). Ovo nam je potvrdila i Biljana Jandrić, portparol KCUS-a. - Primljena je na KUM, urađen joj je CT. Očito je u pitanju neki internistički problem - navodi Jandrić. Jučer smo kontaktirali i samu Muberu Begić-Žiga, ali ona nam je kazala da nije bolesna, već da je s kolegom Adnanom Himzanijom, inače predsjednikom Sindikata komunalne privrede u GRAS-u, došla u posjetu jednom prijatelju na KCUS. Međutim, kako saznajemo, Begić-Žiga ipak je provela noć pod prismotrom ljekara na KCUS-u, gdje je i dalje zadržana, a špekulira se i da je imala blaži moždani udar.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #131 on: June 15, 2013, 15:41:15 » |
|
ako postane zvanično, to znači bolji prevoz za Visoko, Ilijaš, Brezu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #132 on: June 15, 2013, 15:47:01 » |
|
Jao ironije, ako "novog" zglobnog Steyra, ili Centrolinere stave na Sarajevo-Kakanj, a na njima piše "moj gradski prijevoz"
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #133 on: June 15, 2013, 16:23:14 » |
|
Hihi, ako bude tako zamisli toliki centrolineri maksuz farbani ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|