bhbus.ba
December 03, 2024, 20:04:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 206335 times)
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #525 on: July 19, 2013, 12:36:57 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #526 on: July 19, 2013, 13:15:42 »

Znači prinova:

E56-O-193



193 ne fali.
Fale samo novi manovi, ali i njih imamo 2.

Ja sam mislila da nam 193 fali jer sam gledala u VP,tamo ga nema,jer svakako bi nam bolja bila slika naprijed.

Fali nam nedrndava slika Centrolinera sa registracijom 977. Grin Grin

A ja sam ga pomiješala sa MAN-ovima koji nam fale.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #527 on: July 19, 2013, 13:20:05 »

Dubster,

Najbolje da vodis nove MAN buseve kao MAN A21 a ranije troosovinske kao MAN A26, jer sve dok ne vidis saobracajnu tesko mozes znati koji motor imaju ugradjen.

Niti za ostale buseve, npr Centroliner ili Lion's Coach ne pise snaga motora
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #528 on: July 19, 2013, 13:24:33 »

Mislim da bi nam  njihov menaĐŽer za nabavku mogao udijeliti informaciju pa da čovjek evidentira po propisu u VP.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #529 on: July 19, 2013, 13:54:06 »

troosovinci su sigurno NL313, a sa A21 se oznacavaju i Lion's City ovi novi
« Last Edit: July 19, 2013, 13:55:37 by Manas » Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #530 on: July 19, 2013, 14:20:43 »

Označiti ih MAN NLxx3 ili NL2x3 dok ne budemo sigurni koji su.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #531 on: July 19, 2013, 15:19:26 »

Dobio sam informaciju od clana ATP Sibenik da su ovi MANovi NL263F jer je ove buseve vidao po Njemackoj  Smiley
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #532 on: July 19, 2013, 16:33:32 »

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #533 on: July 19, 2013, 17:10:23 »

Dobio sam informaciju od clana ATP Sibenik da su ovi MANovi NL263F jer je ove buseve vidao po Njemackoj  Smiley

Ma kakvo crno F..... Najbezbolnije je voditi kao nl2X3 i zdravo....
Znači sada imamo 6 neoplana n4416....

19.07.2013. godine - petak

*Autobus,minibus
21-688,690,121
21b-793
22-606,914,122
31-ne održava se
31e-141,913,689,314,976,988
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #534 on: July 20, 2013, 17:38:51 »

Prinova: Grin Grin




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #535 on: July 20, 2013, 18:28:21 »

Kako su drama dobri, prelijepi.
Logged

Neoplan VIP Class
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #536 on: July 20, 2013, 23:31:22 »

Konačno u glavnom gradu gradski prevoz kako treba, svaka čast Centri, busevi su i više nego odlični.
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #537 on: July 20, 2013, 23:46:32 »

Kako su drama dobri, prelijepi.

Dobri su slažem se....  Wink

Vozio sam se danas i u onom tamnoplavom, identičan je unutra kao svijetlo-plavi ali vuče bolje, ili je do vozača....
Što se tiče Almirovog posta, manje-više stoji. Da u glavnom gradu prijevoz kako treba na rentabilnim linijama, a dobri CTS se ne sjeti pomoći građanima Breke II ili Donjih velešića... ne, oni poboljšavaju prijevoz na Linijama na kojima gras većinom i sam vozi prema redu vožnje... danas su u Vogošći malo kafenisali CTS vozači, nisu radila sat-dva nikako, oba busa u Vogošći, znate svojom ljepotom busevi pomažu napaćenom narodu koji nema prevoza na najredovnijim GRASovim linijama, da bi se nakon sat iposjetili da bi možda valjalo vozit.... (Busa oba stajala od 11-12:30 u Vogošći, ni jedan nije mrdnuo, ja bio svjedok.)
Javašluk vrhunski, da nije bilo GRAS-ovih buseva bili bi odjsečeni Vogošćani, pardon ne bi, jer ima 22a koju vozi samo GRAS, jer CTS-u se to ne isplati...  Roll Eyes Uostalom evo izvještaja...

20.07.2013. godine - subota

*Autobus,minibus

21-688,690
21b-793
22-121,914
31-ne održava se
31e-314,988,976,981 (Danas se nisu razvlačili, bila su 4 mana nl263 i idu na 00,20,40, a Gras na 10,30,50, tako je bilo oko 3.)
« Last Edit: July 21, 2013, 00:01:31 by man 464 » Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #538 on: July 21, 2013, 00:07:35 »

Pa vec smo oko toga pricali da se kod njih rade 2 smjene samo pa su im pauze mnogo duze,a to da su oba vozila pauzirala nije uredu..da je bar dok je jedan zavrsio pauzu onda pauzirao drugi bilo bi ok al ovako ne..

Nego interesuje me dali sad vaze GRASove karte do Vog il obratno u vozilima na linijama za Brezu,Kakanj,Ilijas (polazak sa AS) ?
« Last Edit: July 21, 2013, 00:09:18 by Manas » Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #539 on: July 21, 2013, 00:14:17 »

Vrlo je ružno praviti pauze ako imaš samo 2 vozila na liniji, to znači ako jedan pauzira, interval je 60 minuta. Kako god.
Logged
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 21 queries.