Troler
|
|
« Reply #300 on: June 11, 2013, 21:31:55 » |
|
Pa kad su prije 3 godine pojačali pritisak za ulazak na profitabilne GRAS-ove linije, jedna od priča je bila da GRAS ima monopol na području Kantona ja sam počeo koristiti 10-tak Centrotransovih linija kao kontra-argumenat. Druga je stvar što te linije nisu bile integrisane u tarifni sistem JGP, ali mislim da će biti integrisane ako se uspostavi jedinstveni tarifni sistem.
Neznam kako je moguće da linija Sutjeska-Ilijaš spada u ovu temu, a linija od autobuske stanice za isto mjesto ne spada.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #301 on: June 12, 2013, 22:20:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #302 on: June 13, 2013, 13:41:31 » |
|
Proradio je još jedan Centroliner E56-O-141
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #303 on: June 13, 2013, 15:26:36 » |
|
Proradili i su i lions classici, barem jedan, danas na nekoj CTS liniji, dakle na na ovim uzurpiranim negao sa A. stanice, naprijed jednokrilna vrata pozadi, tj na sredini dvokrilna. Vrata žuta, šema ova nova plavo bijela.I jučer i danas 6 vozila u smjeni sam ja uspio da nabrojim. 3 novocitija 175,114,792 i 3 centrolinera 914,913,193 (jučer). Išli su svakih 20 min između grasovih polazaka, znači 00,20,40 a gras na 10,30,50. Jučer sam se vozio sa novocitijem i opet me htio zapalit za pare, novociti 114, ona stari vozač u penziji, ja mu 5 maraka (A i ja budala znam da moraš imat tačno 1,60 da te ne bi pokušali zavalit.), on meni 3 marke samo, opet 40 fennga manje, neću bankrotirat zbog 40kf ali nije uredu, kad mu rekoh on upali...
13.06.2013. godine,
*Autobus, minibus 21-2Xzglobni centroliner, nl 313 21a-novociti (793 ako dobro vidjeh) 22-Zglobni štajer, sol štajer, nl 313 31-ne održava se 31e-3Xnovociti (114,792,175), i 2X centroliner (914,913 i eto još i taj novi što je troler vidio 141.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #304 on: June 13, 2013, 22:25:36 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #305 on: June 13, 2013, 23:07:39 » |
|
914 kod Elektroprivrede.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #307 on: June 14, 2013, 17:32:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #308 on: June 14, 2013, 18:00:14 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #309 on: June 14, 2013, 18:04:50 » |
|
Neka moderator obriše moj citat. Nego, jeli neko upratio gdje rade novonabavljeni Classici?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #310 on: June 14, 2013, 19:11:18 » |
|
Danas sam malo razgledao jedan od ovih Centrolinera kod Vijecnice, i tuzna je cinjenica da su zapravo najsavremeniji i najcuvaniji autobusi koji trenutno obavljaju gradski prijevoz upravo oni koji su uvezeni kao polovni, 10 godina stari, sa pola miliona kilometara...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #311 on: June 14, 2013, 19:53:37 » |
|
Neka moderator obriše moj citat. Nego, jeli neko upratio gdje rade novonabavljeni Classici?
radi jedan na nekoj prigradskoj liniji vidio ga je ja msm man 464
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #312 on: June 14, 2013, 20:22:34 » |
|
Danas sam malo razgledao jedan od ovih Centrolinera kod Vijecnice, i tuzna je cinjenica da su zapravo najsavremeniji i najcuvaniji autobusi koji trenutno obavljaju gradski prijevoz upravo oni koji su uvezeni kao polovni, 10 godina stari, sa pola miliona kilometara... pa uporedi rad 853 voznju, izgled spoljasnji i unutrasnji sa bilo kojim centrolinerom pa ces vidjeti kakav je rezultat. Bez namjere da bilo šta ponizavam ali Centrolineri su "okolo kalaj unutra belaj", ta vozila su pregazila najmanje milion kilometara svaki od njih i ne mogu se porediti ni sa jednim ni Classicom niti Ik 206 barem sto se tice tehnicke ispravnosti. To što se u njima vozio civilizovan narod u odnosu na sarajevsku stoku je drugi problem....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #313 on: June 14, 2013, 20:58:52 » |
|
853 i 850 su zvijeri.... U 853 se takva milina vozit da je to čudo.. Ikari nisu loši ali 410 i 416, ovo ostali su nazad da te Bog mili sačuva izrezani, polupani, išarani.... Ovi centrolineri, ma mora se priznat da su šminkica, iz sfere običnog putnika su odlični, šta koga briga jel valja podvozje, motor, transmisija... Putnicima bitno da vozi.... Neka moderator obriše moj citat. Nego, jeli neko upratio gdje rade novonabavljeni Classici?
Danas novonabavljeni classic čini mi se Breza.... ako dobro vidjeh, podaleko mi od faksa pa ne vidim.... 14.06.2013. godine - petak *Autobus,minibus 21-2Xcentroliner zglob 21b-novociti 22-štajer zglob,nl 313 31-ne održava se 31e-3Xcentroliner (913,914,141, 141 se lahko pozna ima tri prozora, a ostali po dva sa strane bez vrata.), 3Xnovociti
|
|
« Last Edit: June 14, 2013, 21:09:31 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #314 on: June 14, 2013, 21:10:54 » |
|
Ako je bio za Brezu, znači da je jedan NL 313 povučen sa Breze za ove nove linije
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|