bhbus.ba
December 18, 2024, 05:21:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 207269 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #315 on: June 14, 2013, 21:22:29 »

Nemoj me uzet za riječ... nisam siguran....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #316 on: June 14, 2013, 21:38:00 »

Danas sam malo razgledao jedan od ovih Centrolinera kod Vijecnice, i tuzna je cinjenica da su zapravo najsavremeniji i najcuvaniji autobusi koji trenutno obavljaju gradski prijevoz upravo oni koji su uvezeni kao polovni, 10 godina stari, sa pola miliona kilometara...

 Embarrassed

Tako su meni djelovali i GRAS-ovi N4020 kad su tek došli, posebno Berlinci 902 i 904 koji su lijepo djelovali izvana isto i unutra, i bila mi je milina kad se vozim u njima. Ali činjenica je da su ta vozila bila krntije i to teške.

pa uporedi rad 853 voznju, izgled spoljasnji i unutrasnji sa bilo kojim centrolinerom pa ces vidjeti kakav je rezultat. Bez namjere da bilo šta ponizavam ali Centrolineri su "okolo kalaj unutra belaj", ta vozila su pregazila najmanje milion kilometara svaki od njih i ne mogu se porediti ni sa jednim ni Classicom niti Ik 206 barem sto se tice tehnicke ispravnosti.  To što se u njima vozio civilizovan narod u odnosu na sarajevsku stoku je drugi problem....

Invalidima i nama koji imamo invalide u porodici svakako znače niskopodna vozila, ali slažem se sa transformersom. Mogu oni biti ispravni još 5-10 godina, ali se tehnički ne mogu mjeriti sa jednim 850 ili 853.
193 je unutra super, nemam zamjerke, ali motor mu se dere i to mi je jedina zamjerka.
914 kao da je rađen za prevoz djece s obzirom na raspored sjedišta. Vjerujte da sam nažuljao koljena od RTV doma do Dobrinje. Pored toga prisutno je i dok vozi čuje se grebanje.

Znači osjeti se da nisu baš najispravniji ali ako ih Centrotrans bude održavao vjerovatno mogu dovoljno dugo da posluže da im se isplate.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #317 on: June 14, 2013, 21:58:12 »

850 je bolji od ostalih samo zahvaljujuci kvalitetu autobusa a ne posadi. Njega vozi ko stigne pogotovo u prvoj smjeni jer ga novopeceni sindikalac "proda" skoro pa svako jutro. 851 je bolji nego ranije. Malo je čini mi se podignut "ne štosuje" , urađen je senzor mjenjaca tako da više ne udara mijenjac ili trza retarder, u glavnom je čist , čini mi se da su mu prije 10ak dana promjenili filter goriva i zraka tako da sada i bolje vuče. Znaci zahvaljujuci Almiru S vozilo je solidno. 852 se ne vozi trenutno zbog sajbe ali je po meni losiji od 851. Bolji mu je volan i amortizacija ali je slabiji što se tiče vuče, grije se ..... 853 je dobar u kontinuitetu , sviđalo se to nekome ili ne da je Bog dao više "Rašida" u firmi vozni park bi bio u puno boljem stanju. 854 ce prvi da "padne" jer mu je posada katastrofa. Što se ljulja to i otpadne u glavnom.....Ali sve u svemu ni jedno od ovih vozila nije preslo 400 000 Km za razliku od Centrolinera koji su presli barem 2 puta toliko.....
Što se tiče Ikara najispravniji Ikari su 424, 413 i 414. Mislim da ovaj 414 ima ubjedljivo najbolju vuču od svih. 410 i 416 su samo našminkani pogotovo 410....
« Last Edit: June 14, 2013, 22:01:34 by transformers » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #318 on: June 14, 2013, 22:41:06 »

Držaće se dok Japalak bude na njemu, isto tako važi i za 851 i Almira i 853 i Rašida... Mada 852 ako se na varam duži Samir, i on malo vodi računa o njemu, dok 850 ako bude vako se nastavilo .... Samo eto on je jači.....

Centrolineri.... priča za sebe... Čekam da se provozam u cts classicima da vidim kako "zvuče"
« Last Edit: June 14, 2013, 22:42:43 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #319 on: June 15, 2013, 08:57:23 »

Centrolineri prešli ko Dortelleri.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #320 on: June 15, 2013, 16:34:57 »

15.06.2013. godine - subota

*Autobus, minibus
21-2Xzglobni centroliner, transliner
21b-novociti
22-zglobni štajer, solo štajer, nl 313
31-ne održava se
31e-3Xsolo centroliner, kratki solo centroliner, novociti

Štajer "novi" nema prednje desne ratkape i srednja desna ratkapa samo čeka momenat kad će pas jer više nije centrirana nego sad se vrti eliptično i nakoso je, utisnuta jednim dijelom u osovinu a drugim viri prema vani, sav je isparan po dnu karoserije na sredini busa. Što se tiče zglobnog centrolinera, opet danas išaran vozio sam se nazad, a što se tiče video nadzora ili je negdje sakriven da se ne vidi ili oni sve nas "farbaju" sa onim naljepnicama vozilo je pod videonadzorom.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #321 on: June 15, 2013, 16:48:01 »

Na 31e danas Novociti koji inače ne vozi na komercijali - E49-T-120. Pored njega tu je i Centroliner '141
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #322 on: June 15, 2013, 16:53:06 »

Ima li sanse da je proradio neki sa 030 zadnjim brojem?Nes kao vidjeh danas ali ne mogu se sjetit.Kako god.
Imam jednu sliku sa Ilidze solasa table E56-O-144.
A tam ga na spisku nema pa et.
Stavim kad se vratim kuci.
« Last Edit: June 15, 2013, 17:00:07 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #323 on: June 15, 2013, 17:30:56 »

Imamo 5 solo centrolinera 913,914,193,141 i eto taj 144, to bi trebalo bit 5 solo 12 metarskih
I imaju 2 kraća centrolinera, onaj stari valjda 689, a novog nisam viđao. Zapravo vidio sam ga na carini i zbog prevjesa nazad mislim da je kraći,ali ne mora biti, nisam siguran, što bi značilo 6 12-metarskih ali mislim da je kraći, vidjećemo.
I 4 zgloba i 2 mana classica
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #324 on: June 15, 2013, 17:41:08 »

Držaće se dok Japalak bude na njemu, isto tako važi i za 851 i Almira i 853 i Rašida... Mada 852 ako se na varam duži Samir, i on malo vodi računa o njemu, dok 850 ako bude vako se nastavilo .... Samo eto on je jači.....

Centrolineri.... priča za sebe... Čekam da se provozam u cts classicima da vidim kako "zvuče"

Ma Japalak je dobar čovjek kulutran fin uljudan ali nije baš "zainteresovan" za održavanje vozila. ...a što se tče 852 ti čuvaš paziš održavaš i onda ti dan dva ili za vikend stave halometa koji to sve ujebe
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #325 on: June 15, 2013, 20:31:49 »

Danas na Dobrinji u roku 25 min dosla su 4 CTS vozila 2xCentrolienera(duzi),1x Kraći i 1x novociti
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #326 on: June 15, 2013, 20:34:20 »

Normalno kad su ih 6 stavili.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #327 on: June 15, 2013, 20:41:30 »

Red vožnje im je ko Latvija od prije par dana.
Savim su dovoljna 4 vozila za interval od 20 minuta na 31e... malo potegneš i eto...
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #328 on: June 15, 2013, 20:44:31 »





Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #329 on: June 15, 2013, 20:47:18 »

Konačno jedna "pismena" tabla....
Logged
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 17 queries.