bhbus.ba
November 23, 2024, 11:52:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 65   Go Down
  Print  
Author Topic: CTS Gradsko-prigradski saobraćaj u Kantonu Sarajevo  (Read 204861 times)
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #90 on: May 05, 2013, 22:58:48 »

Uzmimo u obzir da će biti polomljenih stolica , možda razbijenih prozora , išaranih klupa i ostaloga ovi su tip top a nakon nekoliko godina rada u GP bit će neupotrebljivi jer će biti razvaljeni koliko su Centrolineri gore već imaju zarbijenu klupu ovi su pun pogodak .

I ovi su dobri kilometraža nije velika .  Wink

http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/man-a-23-ng-313-incl-russfilter-at-getriebe-steimbke/173977046.html?lang=de&pageNumber=2&action=eyeCatcher&__lp=3&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.m

A ako Centro uvede CNG na mobile.de ima puno manova solo jako jeftinih .  Wink
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #91 on: May 05, 2013, 23:01:36 »

mislim da se EURO 2 nemoze uvesti
Logged

Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #92 on: May 05, 2013, 23:02:05 »

A sorry nisam se na to obazirao .  Roll Eyes
Logged
ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #93 on: May 05, 2013, 23:04:41 »

Ja ne vjerujem da oni kupuju Još par Centrolinera, jer OVR tako brzo neće prodati sigurno. Treba im sada svaki autobus!
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #94 on: May 05, 2013, 23:08:01 »

mozda nece Centrolinere ali ima i ove MANove ne bas nove http://img864.imageshack.us/img864/9126/lbcx243wg2202wg994.jpg
Logged

ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #95 on: May 05, 2013, 23:11:10 »

mozda nece Centrolinere ali ima i ove MANove ne bas nove http://img864.imageshack.us/img864/9126/lbcx243wg2202wg994.jpg
Ovo su svi solo. Svi su prodani samo jedan je ostao, on je Göppel (znači kraći). Bio je zglobni a nemam pojma gdje je on.
Logged

Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #96 on: May 05, 2013, 23:14:30 »

imaju i zglobnih MANova...posto podmladuju VP sa novim Centrolinerima,MANovia a i Solaris je tu,moguce je da ce visak biti tih 19 buseva
Logged

ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #97 on: May 05, 2013, 23:22:42 »

Evo da nešto objasnim. OVR (1) je jedno poduzeće koje ima RJ-e u Hemmingenu  (2)(blizu mene), Heilbronn (3) i Neuffen (4). RJ 2 je dobio prije dvije godine 10 solo Solarisa i ove godine Jedan MAN LION'S CITY G EEV. RJ4 dobio 3 ili 4 Scania OmniLink i par solo Lions City. Centrolineri se uopće ne proizvodu više. Dobro RJ 1 dobiva ukupno 40 novih MAN-ova i onda može biti da se prodaju 4-5 N4521.
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #98 on: May 05, 2013, 23:34:39 »

...Pa još samo da se sjetimo lobija,da nikada ne ode žica trolejbuska za Vogošću ni "trolejbuski prsten" za Lukavicu,jer je to zastario sistem po zaključku nekog predratnog kondukterčića,koji glumi neku čivijicu,inače aktivnog člana SDA strankice...

...Vrlo bitna stvar,sam njihov ministar je izvalio da se redovi vožnje poklapaju,umjesto da ih uskladi u skladu sa Zakonom,i da mu je opravdanje što Centrotrans nema tramvaja i trolejbusa(da njihovo važi u našem ,ali ne obratno) takvi kriteriji se nigdje na svijetu ne primjenjuju,niti se donose odluke od kriznog štaba i nakon prestanka razloga za njegovo postojanje,kojim rukovodi Centrotrans...

...Ali nama su te ambicije jako jasne,između ostalog i Sjearijeve da poklopi GS...
Inače, zagađivanje zraka izduvnim stakleničkim plinovima koji remete čitavu klimu je ok i nije zastarilo, a ekološki korektna vozila su zastarila.... (Mislim ako ćemo cjepidlačit)  Roll Eyes

Ko je kriv GRAS-u što on ima trole i tramvaje... hahahaha, mi ćemo te linije proglasit osnovnim i moraju oba kupona važit...hahaha, nažalost više je žalosno nego smiješno, ali eto praonađi neko dobro u puno zla.....  Roll Eyes

A i ovo oko Sejarija je čisto ko dan, valja vozila neupotrebljiva utrapit sa lagera... prilika se ukazala zašto da ne?  Roll Eyes

 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
« Last Edit: May 05, 2013, 23:37:49 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #99 on: May 05, 2013, 23:46:48 »

Oni su privatna firma,ne moraju imati saglasnosti NO,tendere,poput nas,bilo šta da nabavljaš počev od nafte,maziva,dijelova,do vozila ovisiš od političke atmosfere šizofreničara stranačkih.
Dovoljno je da neko kaže ne može i da moraš glumiti da se uvučeš nekome,da popusti.Tu ti je figura Direktor,blago rečeno beznačajna.
Recimo GRAS nikada se nije bavio PGS-om,niti je bilo koji organ upravljanja pominjao njihovu poslovnu politiku i razmatrao je u medijima.
Dok,to klocevi,otvoreno,pominju,naravno i mogu jer stanovništvo je gluplje nego ikada i podložno je raznim manipulacijama.To su persone koje nikada nisu objelodanile na osnovu čega su privatizirane,kojim šemama,prihode-rashode i ostalo finansijsko poslovanje.,a vidi bave se tuđim.
Vidiš,isti Ubica priča kako se štampanje kupona-karata treba povjeriti ministarstvu finansija,i poslije toga odobrava štampanje svojoj firmici.Interesantno,što nije pokrenuo prebacivanje?Neće,jer će se pare oprati po ko zna koji put.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #100 on: May 06, 2013, 12:09:05 »

Sto se Centrolinera tice, oni koje sam ja bio linkovao su bili 2003. godiste a jedan je cini mi se bio 2002., i svi su bili presli izmedju 350.000 - 400.000 km. Po meni je to nikakva kilometraza za ovakav autobus.

Sto se pitanja "kako dalje" tice, osim ovih 5 komada, koje bi trebalo cijele lakirati, i nije neka ponuda na trzistu polovnih http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/neoplan-4416-altrip/171357368.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=4&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=18500&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO3&grossPrice=false&category=PublicServiceVehicleBus

Nece biti lako CTS-u da u skorom roku nadje jos dobrih vozila, mozda mogu na vise lokacija kupiti po jedan dobar bus, tipa ovaj http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/man-a75-313-mit-61-sitzpl%C3%A4tzen-klima-euro-3-dautphetal-wolfgruben/170536895.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=16500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=18500&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO3&grossPrice=false&category=ArticulatedBus , ali tesko da ce prije jeseni biti flotnih prodaja.

Ono sto se meni kod CTS svidja je puno mudriji pristup voznom parku, za razliku od GRAS-a kojem su "vrste" vozila zavrsavale na podjeli minibus-solo bus-zglobni bus svi u gradskoj varijanti, mislim da cemo kod CTS vidjeti vise koristenja prigradskog rasporeda sjedenja (sto je i logicno za Hadzice, Tarcin, Ilijas pa cak i za Vogoscu donekle) i kombinovanja njega sa gradskim, mislim da ce biti vise 15-metarskih trosovinaca nego zglobnih, a da ce promovisati i ove kratke midibuseve tipa N4411 ili N4409, tj kod MAN seriju A76

Ja licno bi najvise volio da pored ovih sa kojima su krenuli (gradski Neoplani N44xx ili Lion's City) da vidim i MAN A78 low entry i u gradskoj i u prigradskoj izvedbi, mislim da je to idealan polovan bus za Sarajevo http://autoline.info/sf/bus-city-bus-MAN-A78-12022411532614759500.html

Slazem se sa Transformersom da je kupovina novih buseva u ovom trenutku glupost, i da je najbolje kupovati one 2005-2008, tu je najbolji odnos stanja vozila i nabavne cijene. Ova kupovina navodno 19 glanc novih buseva mi je suluda  Shocked
« Last Edit: May 06, 2013, 12:22:58 by Ins » Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #101 on: May 06, 2013, 13:59:35 »



Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #102 on: May 06, 2013, 16:49:13 »

Kod ovih imaju 3 komada MAN A78, dobra cijena i kilometraza http://www.man-topused.com/vehicle/11423483.html?ansicht=detail&sprache=en

A imaju i 3 komada odlicnih Neoplan Trendlinera za prigradske tipa Fojnica ili Visoko http://www.man-topused.com/vehicle/12057259.html?ansicht=detail&sprache=en
Logged
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #103 on: May 06, 2013, 16:54:41 »

Sve je to super sve je ok ali je malo cijena visoka .  Wink
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #104 on: May 06, 2013, 20:17:52 »

06.05.2013. godine

21-Centroliner zglob, NL 313, Novociti, Conecto
21a-Novociti
22-Centroliner zglob, NL 313, Štajer solo
29-Štajer solo
31-Novociti
31e-3X Novociti, Transliner (Jedan od novocitia je: E49-T-114)
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 65   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 21 queries.