Namjerno otvaram novu temu, jer ne treba kvariti onu o kvarovima i popravkama voznog parka.
Dakle, pitanje je zasto GRAS u 21. vijeku, kada je sve to tehnicki poznato i priznato, ne radi i ocito ne zeli da radi rekarosiranje?
Kako se moze desiti da MAN nakon 10-11 godina bude isjecen, kako trolejbus star 20 godina bude rashodovan a u bogatoj i prebogatoj Zenevi npr voze trolejbuse stare 30 godina
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f8/Trolleybus_664%2C_Transport_Public_de_Gen%C3%A8ve_TPG.JPG/800px-Trolleybus_664%2C_Transport_Public_de_Gen%C3%A8ve_TPG.JPG U BiH rekarosiranje radi npr Hercegovina Auto u Mostaru, i oni na svom web siteu kazu da kompletno rekarosiranje autobusa kosta do 20.000 KM, a ljudi rade sve: bocne stranice, podove, unutrasnje oplate, sjedista... doslovno sve.
Ako tome dodamo remont mjenjaca u npr TRD Vareš i nov novcat motor MAN (blok, glava, turbina) plus remont ovjesa sve ukupno za jos cca 30000 KM, ispada da se za 50.000 KM moze dobiti remontovan MAN SL222 ili onaj Mercedes O405.
Realno, i da je za 70.000 KM nije puno, jer za nabavku polovnog MAN autobusa sa 700.000 km predjenih treba barem 100.000 KM. U kojeg opet treba uloziti brdo para
Dakle, 5-6 remontovanih za cijenu jednog novog 250.000-300.000 KM skupog istocnog smeca, ili 350.000 za niskopodni MAN lion's city. O minibusima Otoyol da ne govorimo...
Jos vise rekarosiranje ima smisla za trolejbuse, jer nema nikavog razloga da se MAN SL172 ili "novi" NAW ne rekarosiraju jedan po jedan u narednih par godina, jer kako stvari stoje kupovina dovoljnog broja novih autobusa ili trolejbusa je do daljnjeg pusti san
Hercegovina auto http://www.hercegovinaauto.ba/karoserija-mainmenu-33.html Neobus http://www.neobus.rs/srb/proizvodi/servisiranje/servis.phpNekakav
"BIM" u SRB
http://www.servisbim.com/BIM_files/MediaSrb.htm Zar se nisu mogli ovako rekarosirati svi oni O405, niskopodni zuti Neoplani i svi SL222?
Ovo cak ima smisla i za druge prevoznike, one sa medjugradskim G&S ili Translinerima
Ima toga jos...