bhbus.ba
December 03, 2024, 19:58:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS i rekarosiranje?  (Read 7358 times)
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« on: April 10, 2013, 22:27:54 »

Namjerno otvaram novu temu, jer ne treba kvariti onu o kvarovima i popravkama voznog parka.

Dakle, pitanje je zasto GRAS u 21. vijeku, kada je sve to tehnicki poznato i priznato, ne radi i ocito ne zeli da radi rekarosiranje?

Kako se moze desiti da MAN nakon 10-11 godina bude isjecen, kako trolejbus star 20 godina bude rashodovan a u bogatoj i prebogatoj Zenevi npr voze trolejbuse stare 30 godina http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f8/Trolleybus_664%2C_Transport_Public_de_Gen%C3%A8ve_TPG.JPG/800px-Trolleybus_664%2C_Transport_Public_de_Gen%C3%A8ve_TPG.JPG

U BiH rekarosiranje radi npr Hercegovina Auto u Mostaru, i oni na svom web siteu kazu da kompletno rekarosiranje autobusa kosta do 20.000 KM, a ljudi rade sve: bocne stranice, podove, unutrasnje oplate, sjedista... doslovno sve.

Ako tome dodamo remont mjenjaca u npr TRD Vareš i nov novcat motor MAN (blok, glava, turbina) plus remont ovjesa sve ukupno za jos cca 30000 KM, ispada da se za 50.000 KM moze dobiti remontovan MAN SL222 ili onaj Mercedes O405.
Realno, i da je za 70.000 KM nije puno, jer za nabavku polovnog MAN autobusa sa 700.000 km predjenih treba barem 100.000 KM. U kojeg opet treba uloziti brdo para

Dakle, 5-6 remontovanih za cijenu jednog novog 250.000-300.000 KM skupog istocnog smeca, ili 350.000 za niskopodni MAN lion's city. O minibusima Otoyol da ne govorimo...

Jos vise rekarosiranje ima smisla za trolejbuse, jer nema nikavog razloga da se MAN SL172 ili "novi" NAW ne rekarosiraju jedan po jedan u narednih par godina, jer kako stvari stoje kupovina dovoljnog broja novih autobusa ili trolejbusa je do daljnjeg pusti san

Hercegovina auto http://www.hercegovinaauto.ba/karoserija-mainmenu-33.html

Neobus  http://www.neobus.rs/srb/proizvodi/servisiranje/servis.php

Nekakav "BIM" u SRB http://www.servisbim.com/BIM_files/MediaSrb.htm

Zar se nisu mogli ovako rekarosirati svi oni O405, niskopodni zuti Neoplani i svi SL222?

Ovo cak ima smisla i za druge prevoznike, one sa medjugradskim G&S ili Translinerima





Ima toga jos...

Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1 on: April 10, 2013, 22:30:21 »

Ti radiš u Hercegovinaauto?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #2 on: April 10, 2013, 22:33:57 »

 Huh? Huh? Huh?

Kako rekoh, nikakve veze sa autobusima nemam, niti se vozim, niti popravljam niti autobuse prodajem niti prodajem dijelove za njih...

Ti imas ozbiljnih problema...  Roll Eyes
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #3 on: April 10, 2013, 22:35:33 »

Ja te lijepo pitam ti vrijeđaš.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #4 on: April 10, 2013, 22:42:09 »

Pa ranije sam napisao da nemam nikave veze sa autobusima, dakle niti sa Hercegovina autom

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #5 on: April 10, 2013, 22:46:57 »

Pa radio je GRAS rekaroseriranje tramvaja dok je mogao i to vrlo kvalitetno, ali moglo se ići na neku jeftiniju varijantu Satre a GRAS je išao na najskuplju.

GRAS-ova vozila bi sigurno išla na remonte da se može, ali GRAS nema ni za sijalicu.

Što se tiče onog ženevskog trolejbusa, on je 1982, a vjerovatno ne radi više od dvije smjene, i ako radi održava se. Naši MAN SG200 su samo 2 godine mlađi, ali ih Grasovci nemaju više ni za šaraf a te trole opet radi tri smjene uz nenormalno opterećenje tako da je poređenje neumjesno.

Te trole SG kad su došle kod nas imale su 20 godina ali manje od milion kilometara, a kod nas su neka vozila sa 10-12 godina već prešla tu kilometražu!

Ne pamtim da sam se sa nekim ikad zakačio na ovom forumu i popio ban, ali mi se čini da je taj trenutak blizu!
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #6 on: April 10, 2013, 22:50:14 »

Napravile zlatne ruke Grasovih majstora!


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #7 on: April 10, 2013, 22:53:09 »

SATRA je sjajan projekat, mozda najpametniji ikada u GRAS-u!

O tome ja i govorim, zasto se pozitivna iskustva iz toga nisu koristila u autobuskom i trolejbuskom saobracaju?
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #8 on: April 10, 2013, 22:54:51 »

Da li imaš neki konkretniji prilog svojoj tvrdnji osim da je sjajan i najpametniji?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #9 on: April 10, 2013, 22:59:27 »

Bio bi sjajan da se išlo na jeftiniju varijantu kao što rade česi. Moderniji izgled, ali obična jednostavna tatrina tehnika, tako da bi dobili i tramvaj modernog izgleda koji bi se i dalje mogao popravljati sa "kliještima, čekićem i malo žice". Zbog jednostavnosti održavanja 201, 206, 209, 210 već 40 godina kruže gradom.

Ali otišlo se na preskupu varijantu sa simensovom tehnologijom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #10 on: April 10, 2013, 22:59:57 »

da SATRA program je imao sjajnu budućnost, koju su finansijske neprilike uništile.

Remontovanje nije nimalo loš potez, ali opet za to treba para, kojih nema. Vidiš da nema za osnovno, kamo li tek za to...

U međuvremenu, Neobus je stao sa radom i oni su u stečaju.
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #11 on: April 10, 2013, 23:04:55 »

SATRA je sama po sebi sa finansijama "ovjerena" istragama u Tužilaštvu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #12 on: April 11, 2013, 09:44:15 »

Vezano za nedostatak para, pa valjda se rekarosiranje i radi da se od malo para postigne sto vise.

Kada para ima, kupuje se Lion's City ili Citaro Cheesy
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #13 on: April 23, 2013, 01:43:56 »

http://www.ipi.ba/dokumenti/uputstva/KRATKO%20UPUTSTVO%20ZA%20ISPITIVANJE%20I%20CERTIFICIRANJE%20VOZILA%20U%20BIH.pdf


http://www.mkt.gov.ba/Certifikacija/KATALOG%20PROMJENA%20NA%20VOZILIMA.pdf

http://www.mkt.gov.ba/Certifikacija/06%20PROCEDURA%20ZA%20ISPITIVANJE%20VOZILA%20NAKON%20ZAMJENE%20ILI%20PREPRAVKE%20KAROSERIJE.pdf
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 20 queries.