bhbus.ba
November 21, 2024, 23:50:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Tehnika (motori, transmisija, elektronika, euro norma ...)  (Read 28399 times)
dreiachser
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 496



« Reply #60 on: May 29, 2014, 20:03:20 »

I ja kazem da je Mercedes summa summarum najbolji. Svaki motor ima svoje prednosti i mane. Scania i DAF su ubjedljivo najmanji potrosaci. Recimo Mercedesov 12-brzinski automat AS-Tronic se nije pokazao bas dobro, narocito na usponima i sa velikim teretom, dok je njegov nasljednik 8-brzinski Powershift, takodjer automat extra, pojede cestu... Mercedesovi motori nove Euro 6 generacije imaju novinu da se vozilo konstantno prati preko GPS-a i tako npr. prije uspona automatski vraca u manju brzini, kako bi ga mogao "sprziti" uzbrdo...
Poslije Mercedesa je po meni Volvo najjaci, ali mnogo trose.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #61 on: May 29, 2014, 20:11:41 »

Ovaj jedan vozač što je dužio Temsu Safari HD 2008. godište, šestobrzinac, kaže da ima 380 KS al da je Makljen bez problema odvezo 5. brzinom sa njom. Žegulja, kaže, već malo teže - 4.

Ali za mene, autobus nije autobus bez 421 KS, troosovinac nije troosovinac bez 476 KS a decker nije decker bez 530 KS.

U Crnoj Gori sam imao priliku da se vozim sa Setrom S 210 HD, vjerujem da ima slabašan motor, ali motor je toliko slab da teško razvije nekih 70-80 km/h na ravnom, a čim naiđe na brdo, motor se počinje gušiti i tako smo brda prevaljivali vrtoglavih 30-40 km/h !!! Cheesy

A kakav je DAF odnosno Bova po pitanju brda, oni isto imaju 380 KS? (mislim na ove starije Bove Future)
« Last Edit: May 29, 2014, 20:18:28 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #62 on: May 29, 2014, 20:35:48 »

tendencija je da se sa što manje konjskih snaga postiže što veća brzina uz što manjju potrošnju. Neki proozvođači su to uspjeli postići, većina njih ne jer se to odrazilo na "trajnost" motora znači takvi motori rijetko mogu nagurati milion pa i manje kilometara bez generalke motora ili što je sada trend promijeni se kompletan motor.
Taj MB motor od 380 KS je u CTS Neoplanima Citylinerima je definitivno medju najboljim motorima koji su ikada urađeni. JJako dobro podnosi i 6 brzinski i 8 brzinski mjenjač (manualni naravno) a kao dokaz najbolji primjer su CTS Citylineri kojih ima sa predjenih vjerovali ili ne 3 miliona kilometara......
Što se tiče te setre 210 s kojom si se vozio , najverovatnije da joj je motor dao sve od sebe jer je nemoguce da tako slabo ide. Inače program EVOBUS znači MB, Setra i nekada Neoplan su imali jako dobro riješen prenos odnosno diferencijal tako da su vozila sa manjim motorima zahvaljujuci prenosu išla jako dobro....
DAF godinama slovi kao veoma mali potrošač isto kao i BOVA. Oni koji su vozili ili posjedovali BOVU tvrde da bi se vrlo tesko odlučili za drugi autobus....odnos cijene kvaliteta potrosnje je uveliko pozitivan
Logged
SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #63 on: May 29, 2014, 20:45:57 »

IL on imao 460 ili 500 konja , NJemu je 100 na autoputu ograničenje Cheesy
I ovaj sa 380 konja ce toliko postic i ovaj od 460
Tako da ti to dodje isto ,

Još nesto koliko znam autobus je za prevoz putnika , a ne da jede asvalt Tongue
A kako ce ici uz brdo to se nisi zapitao,eno sam imao priliku u jednom te istom busu da se vozim kojem je zamijenjen motor od 330 kona i stavljen 420,onaj od 330 nije mogao uz brdo 25 navuci eventualno 30,a ovaj od 420 brate uz makljen ide 80,a ako mi ne vjerujes bila su sa mnom jos 3 clana ovog foruma i to sve vidjela i isprobala.
Po meni veoma bitna stvar koliko ima "konja" autobus ili kamion jer
evo što je cehajic naveo svjedoci smo sta znaci promjena na jaci motor
tacnije motor je 440hp znaci bus se prije doslovno vukao uz makljen,a sada ga preleti
vozio sam se u kamionu Cheesy 430 manov motor natrpan 25tona uz brdo ide 40-50 km/h a prazan samo sa prikolicom zakucan na 90km/h
2007 godište
kolega koji je vozio tog MAN-a mi priča kako nema isplativijeg motora,ne kvari se a dobro vuče itd...
vijek trajanja mu je kaže skoro pa duplo u odnosu na Volva
Logged

VDL
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 264



« Reply #64 on: May 29, 2014, 20:54:04 »

Ja imam Bovu Futuru 2003 godište , mali potrošač , ekonomična uz brda ide super,90 km/h troši 22,23 litre.Puntamika iz Zadra imaju bove,i pričali smo skoro s njima , vozila se doslovno ne gase a prošla su neka po 2 miliona,jedino što cilindri kod mjenjača nakon 70000 km predjenih moraju se mijenjati
Logged
Kokošar
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #65 on: May 29, 2014, 21:48:30 »

Nego imam ja jedno pitanje, što se dogodi na motoru kada naglo se doda gas, što se na motoru pomakne, reagira, na koji način motor dobiva veći broj okretaja?
« Last Edit: February 26, 2015, 13:20:21 by makljen1123 » Logged
tx range
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 165



« Reply #66 on: May 29, 2014, 22:08:18 »

jednostavno:pomakne se sajla od gasa i zateze polugicu na bos pumpii i motor dobija veci broj obrtaja.
Logged
Kokošar
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #67 on: May 29, 2014, 22:49:26 »

uuuuu, sajlu od gasa ima još jakoooooo mali broj autobusa.....
A električni gas? Šta sa njime..... ali što se dešava sa bošpumpom, kako dobije motor veči broj okretaja?

Logged
BIH TOURS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 478



« Reply #68 on: May 29, 2014, 22:53:07 »

Ne možeš ti dobit veći broj obrtaja kad na bošpumpi ima graničnik.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #69 on: May 29, 2014, 23:23:24 »

4 godine sam išao u školu koja se bavila tom tematikom, ali mi je to ostala misterija: "KAKO DODAVANJEM GASA MOTOR POVEĆAVA BROJ OBRTAJA?"

Meni bi neki logičan odgovor bio da ako više pritisnemo papučicu gasa, to se više otvara usisni ventil i motor usisava više goriva... Al kažem ne bi da pametujem pošto ne znam.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #70 on: May 29, 2014, 23:29:23 »

Što više daš gas više imas goriva i vazduha u cilindru samim tim, ekspanzija u cilindru ce biti jaca i brza tako da ce se cilindri sve brze i brze pokretat i dobivat ces veci broj obrtaja motora. Tj. Boshpumpa ce ti slat sve vise i vise nafte preko dizni u cilindar.

Tačan odgovor na ovo pitanje mozes samo dat ako znas Bosh Pumpu u dušu , ne znam je , ali predpostavljam da je ovako xD

Mada vecina novijih motora ima blokadu broja obrtaja , ne znam na koliko je to u autobusa , al predpostavit cu da je to da je prije crvene zone.

Logged
Kokošar
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #71 on: May 30, 2014, 00:24:47 »

Što više daš gas više imas goriva i vazduha u cilindru



Krivo... Zraka je uvijek jednaka količina u motoru, u biti nije, ali nebudemo sada komlicirali stavr kada ni osnove nisu jasne....



Mada vecina novijih motora ima blokadu broja obrtaja , ne znam na koliko je to u autobusa , al predpostavit cu da je to da je prije crvene zone.



Krivo.... motor može u "crvene" obrtaje

4 godine sam išao u školu koja se bavila tom tematikom, ali mi je to ostala misterija: "KAKO DODAVANJEM GASA MOTOR POVEĆAVA BROJ OBRTAJA?"

Meni bi neki logičan odgovor bio da ako više pritisnemo papučicu gasa, to se više otvara usisni ventil i motor usisava više goriva... Al kažem ne bi da pametujem pošto ne znam.

Krivo... Usisni ventil je uvijek jednako otvoren... gotovo jednako, i tu ima važnih detalja, ali opet možemo to zanemariti u ovoj raspravi...

Ne možeš ti dobit veći broj obrtaja kad na bošpumpi ima graničnik.

Graničnik čega? ima ih nekoliko...odluči se koji...

Nije bit pitanja dobiti veći broj okretaja od maksimalnog dozvoljenog...nego kako autobus iz broja okretaja u leru dođe do nekog radnog broja orketaja...
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #72 on: May 30, 2014, 09:38:13 »

A ti kolega , kad sve to znaš bolje , hajde objasni to ? Cheesy
Logged
asmir centro tours
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 116



« Reply #73 on: May 30, 2014, 09:41:10 »

nasa jedna 0303 RHD ima motor 354KS, dok druga ima 366, (oba V8 BiTurbo) mjenjac mercesov 6 direktnih brzina, diferencijal mercedesov, najbolja kobinacija.. i na cesti mogu im pozavidjeti mnogo mladji i mnogo jaci autobusi, pogotovo na autoputu jer nemaju nikakvih blokada.
« Last Edit: May 30, 2014, 09:44:02 by asmir centro tours » Logged

mercedes - benz king in each class
Kokošar
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #74 on: May 30, 2014, 11:05:30 »

A ti kolega , kad sve to znaš bolje , hajde objasni to ? Cheesy

Jesi kda čuo izreku da se čovjeka treba naučiti pecati, jer ako mu daš ribu on ju bude pojeo i opet bude gladan? Malo razmišljanja i povezivanja i kroz koji dan budete shvatili kako to funkcionira...
« Last Edit: February 26, 2015, 13:23:11 by makljen1123 » Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 21 queries.