bhbus.ba
November 24, 2024, 16:29:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Tehnika (motori, transmisija, elektronika, euro norma ...)  (Read 28493 times)
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #45 on: May 29, 2014, 15:28:39 »

IL on imao 460 ili 500 konja , NJemu je 100 na autoputu ograničenje Cheesy
I ovaj sa 380 konja ce toliko postic i ovaj od 460
Tako da ti to dodje isto ,

Još nesto koliko znam autobus je za prevoz putnika , a ne da jede asvalt Tongue
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #46 on: May 29, 2014, 15:31:57 »

Drug nije isto voziti autobus od 380 i 460 KS.. Nedavno se o toj snazi raspravljalo u GRASovoj temi, opterećenje ovo ono.. To ti bolje mogu objasniti transformers, neo..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #47 on: May 29, 2014, 17:16:59 »

Sto se tice mercedesovih motora man mu ni pera ne moze odbiti. Cheesy
Logged

SETRA THE BEST
Somersby
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 55



« Reply #48 on: May 29, 2014, 18:10:19 »

Po meni je MAN bolji jer su jaci i mislim da se s njima moze preci puno vise bez vađenja i nekih većih popravaka na motoru!
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #49 on: May 29, 2014, 18:25:54 »

IL on imao 460 ili 500 konja , NJemu je 100 na autoputu ograničenje Cheesy
I ovaj sa 380 konja ce toliko postic i ovaj od 460
Tako da ti to dodje isto ,

Još nesto koliko znam autobus je za prevoz putnika , a ne da jede asvalt Tongue
A kako ce ici uz brdo to se nisi zapitao,eno sam imao priliku u jednom te istom busu da se vozim kojem je zamijenjen motor od 330 kona i stavljen 420,onaj od 330 nije mogao uz brdo 25 navuci eventualno 30,a ovaj od 420 brate uz makljen ide 80,a ako mi ne vjerujes bila su sa mnom jos 3 clana ovog foruma i to sve vidjela i isprobala.
Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #50 on: May 29, 2014, 18:44:11 »

Ja imam iskustvo sa Mercedesom od 476 KS. Iskustvo je sljedeće:

Setra S 417 HDH ima 12 brzina. Kreće 3. i za MANJE OD MINUTU promijeni 3-5-7-9-11-12. Za nekih 40-ak sekundi dođe do 100 km/h.    U 12. ubaci kad dostigne 100 km/h. Na nekim dužim i strmijim usponima, dužine oko kilometar, smanji na 90 km/h i tako drži bez ikakve patnje. Znači ko da se voziš u avionu, kad naiđe na uspon, samo te zalijepi za sjedište Grin Ovo ljeto ću vidjeti kakav je na magistrali i na malo težem usponu - Žegulja. Vidjećemo u julu aBd. Inače Setra je 2005. godište i bez ijedne mane!!!

Što se tiče MAN-a, šta imaš od njega ako ti je autobus neudoban i ima malen prostor za noge i sl.. ?

Vozio sam se u Pepeksovom Tourismu, dosta je stariji ali manja brda prevaljuje ko od šale (održava 105 na sat!).

Tako da imam pozitivno iskustvo sa Marcovim motorima Smiley

Jedno pitanje samo, čije motore ima Scania Irizar PB i Century??
Logged

Setra S 417 HDH !!!

AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #51 on: May 29, 2014, 18:56:36 »

HAjd nek vam bude u vezi Snage , ali ostajem pri tome da je Mercedesov motor bolji

NE bi da lupam na forumu i da me tako ovdje zapamte , u vezi ovog svega Wink

A valjda ima Scania motore ? IMa li ko tačnu informaciju ?
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #52 on: May 29, 2014, 19:07:47 »

Skanija ima vlastite motore, samo je fazon u tome sto Irizar uzima motore od Skanije, Mercedesa i Mana, ista stvar je i sa sasijama, ali u vecini slucajeva su to Skanijini.. Ako se ne varam Van Holl i Bova Daf-ove motore, Setra mercedesove, Sunsunblabla Volvo motori itd, Irmaos ima, i Volvo i Manove motore.. Tesko se odluciti koji motor bolji, sve to zavisi od perioda, u 90im bolje motore je imao Man.. Trenutno mislim da tu prednjaci Mercedes..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #53 on: May 29, 2014, 19:12:15 »

E da čuo sam da su dafovi motori među najekonomičnijim... Tj. da je Bova brza, poletna, a malo troši,...
Logged

Setra S 417 HDH !!!

AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #54 on: May 29, 2014, 19:27:57 »

Još jedan dokaz ekonomičnosti, izdržljivosti i pouzdanosti Daf motora su autobusi u GIPS-u Tuzla Smiley
Logged
Highlander
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 406


« Reply #55 on: May 29, 2014, 19:37:03 »

Sunsundegui ugradjuje i MAN-a, Mercedesa, Skaniju, malo koji karoserista je striktno vezan za jednog proizvodjaca motora, recimo u Temse ide i MAN i Daf... i Berkhofi su vecina sa Daf motorima ali sam vidjao i sa MAN-ovim, u Americi sam vidjao cak i Volva sa Cumminsom, to sve zavisi od kupca koji ce motor. To sto kazete jaci MAN od Mercedesa, pa imao je Mercedes motor od 530KS, i to je ponovo do kupca koji ce izabrati, rijetko kad je u ponudi samo jedan motor

Što se tiče MAN-a, šta imaš od njega ako ti je autobus neudoban i ima malen prostor za noge i sl.. ?

Prostor za noge nema veze sa MAN-om vec je i to do kupca, kupac bira broj sjedista, ima i Setri pretrpanih sjedistima...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #56 on: May 29, 2014, 19:40:11 »

Mercedes, Mercedes, Mercedes pa tek onda dolaze ostali. Sviđalo se to nekome ili ne to je takooooo. Npr MB 303 su imali motor 330 KS (u glavnom) medjutim turbine su im bile vrlo jake tako da je takav motor imo ubrzanje kao danasnji MAN EEV. Zvuči nevjerovatno ali je sto posto istinito. MANovi motori su dobri izdrzljivi ali prilično veliki potrošači. DAF je odličan  i prilično ekonomičan kao i Scania koja izuzetno malo troši....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #57 on: May 29, 2014, 19:41:24 »

Lijepi su ovi novi Neoplanovi modeli , ali to više nije to , nema Mercedesovih agregata ...

ityliner od Autoprevoz busa ima manov motor od 460KS, to su autobusi koji jedu asfalt..

Mislim da Cityliner od APB Mostar ima Scania motor...
Logged
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #58 on: May 29, 2014, 19:44:30 »

Jel Mercedes u 303-ku ugradjivao V8 ili V6 sa dvije turbine (BiTurbo)

Pošto Bijela 303-ka u Bijeljevcu je Biturbo
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #59 on: May 29, 2014, 19:45:29 »

jeste...tako je odnos snage brzine ekonomičnosti je tu ekstra
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 21 queries.