man 464
|
|
« Reply #1365 on: September 15, 2013, 14:48:06 » |
|
15.09.2013. godine - nedjelja
*Autobus 23-464,823,808 (464 ujutro, 808 u drugu smjenu, 823 obje smjene.) 23c-8XX (Prefarbani sl 222, nije 807.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1366 on: September 15, 2013, 18:26:28 » |
|
21 - 409, 410 , 419
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1367 on: September 15, 2013, 19:41:10 » |
|
I tako se 410 šetka po Sarajevu.... Zaboga skinite 844 sa 31e i njega šetajte, a 410 stavite na 31e, to opet mozgići rade na rasporedu.
Na 23 se u trećoj uključio 813 umjesto 808. Na 23c je bio 815
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1368 on: September 15, 2013, 21:17:56 » |
|
S obzirom da je ova godina pogubna za zglobove ko 2011 za solaće, dobro je da su još 405 i 416 na komercijali, s obzirom da je tu sad i Centortrans i da je pritisak isti kao npr. 2008 kad su isključivo solo vozila radila.
Znaš dobro da su u zadnjih godinu dana out: 400, 402, 403, 417, 427, 463, 465, 467, 469... (tvoja linija to najviše osjeća) po nekim informacijama i 422 je problematičan u zadnje vrijeme, i zbog toga su vjerovatno na komercijalu vratili 844 a skinuli 410 čim je počela škola, jer je to vozilo kao svi drugi IK-206, pošto ne vjerujem da se negdje vodi evidencija o stepenu išaranosti vozila.
u ostalom 1000x je logičnije da 410 radi na 23, 27, 21, nego što neki prevoznici stavljaju Novociti i Centroliner na linije raspona 70-160km
|
|
« Last Edit: September 15, 2013, 21:20:28 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1369 on: September 15, 2013, 21:25:33 » |
|
Ne vodi se evidencija o išaranosti, ali bi se trebala voditi evidencija o tome da se na 31e plaćaju pojedinačne karte i da usluga prijevoza mora biti na visokom nivou, sporedna stvar je enterijer vozila, no i o tome valja povesti računa, neki ljudi padaju od posla ćisteći vozila i onda ih uvališ na vandal liniju. Nema logike. Uostalom 844 je obični ćumez, nepodoban za 31e, ali nekim čudom ga uporno guraju tamo.
Novociti-je i ostale ispade ne vrijedi komentirati, nisu vrijedni spomena.
Npr, ajde kad se 410 uključio na 23, mislio sam reko, hoće zgloba da stave jer je veliki pritisak, ali evo od prošle srijede vozil solo 808, dakle nije u tom kvaka. Uostalom džaba mi je pričat, oni kako su naumili tako će i bit, samo da još ne bude 15. Mada me ne bi začudilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1370 on: September 15, 2013, 22:06:44 » |
|
Čuj nije u tom kvaka, pa nego šta je? Bio na 23, ali vjerovatno je crko negdje neki drugi zglob, + ako su inspektori oduzimali tablice vozilima na 21, 22, 28... (znam da je 2010 bilo oduzimanja tablica)
844 jeste razdrndani ćumez, kojem je na pod zavaren dio onog kruga sa zglobnog vozila, ali je možda i najpouzdaniji SL222 dok radi komercijalu i Trnovo, mada bi je njega radije "turio" na 18 ili 16, a Classica na komercijialu
Da se vodi računa o čistoći i očuvanosti vozila, vjerovatno bi bila angažovana noća smjena higijeničara koji bi bar po jedno kritično vozilo za noć ili dvije dovodili u red, makar bi bilo oprano ono što voda može oprati.
|
|
« Last Edit: September 15, 2013, 22:09:28 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1371 on: September 15, 2013, 22:50:54 » |
|
Da se vodi računa o čistoći i očuvanosti vozila, vjerovatno bi bila angažovana noća smjena higijeničara koji bi bar po jedno kritično vozilo za noć ili dvije dovodili u red, makar bi bilo oprano ono što voda može oprati. Naravno.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1372 on: September 16, 2013, 12:39:14 » |
|
ponedjeljak,16.9.2013. god. 410 na 23a,813 na 15,rade i 818 i 832 ali nisam upratio na kojim su linijama,uglavnom jedan je na 15 a drugi na 23.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1373 on: September 16, 2013, 16:42:31 » |
|
Oba su ikar upadala na 23 i 818 i 832, trenutno rade tri vozila na 23, a sam 813 na 15, ovaj dispečer tako raspoređuje.
16.09.2013. godine - ponedjeljak
*Autobus 15-813,832 (Ovako su planirani, ali 832 kombinuje 15/23) 15b-ne održava se 18-853 (Nisam siguran, a i oko 13 sati je 853 završio na štangi, odšlepali su ga za garažu, čini mi se sam ga poslije vidio na 18, promakao mi je neki classic) 23-818,832 (832 po potrebi) 23a-410 (No comment) 23c-807 31e-405,416,844 41-801 41a-ne održava se *Na domu bi trebalo: 14-854, 16b-850, 17-851, ali ne znam je li tako.
*Minibus 66-6 67-6 59-80
*Tramvaj 1-713,712 2-716,289... 3-300,303,304,602,802,805,811,812,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,217,244... 4-715,709,260 5-500,212,258,248... 6-506,263,276,286...
|
|
« Last Edit: September 16, 2013, 16:49:05 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1375 on: September 16, 2013, 19:02:17 » |
|
852, odlično... da je proradio, a gdje li je 850 onda, na 16 možda? Maskara je bila i na prijevozu djece oko 15:15, ja je vidio na Ž.stanici ode u Brodsku. Jel tako g.b. 92.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1377 on: September 16, 2013, 19:09:50 » |
|
Fala, fala....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1378 on: September 17, 2013, 13:34:26 » |
|
17.09.2013. godine - utorak
*Autobus 15-813,832 (Oba radila i na 23 i 23a. Popodne sam 813, interval 40 min.) 15b-ne održava se 21-854 (Oko 13:00 sati otišao za garažu sa displayom 21.) 23-808,813,807 (808 je bio planiran, ali u drugoj smjeni se isključio, tako da je na red 202 za stalno prebačen 832.) 23a-410,832,813 (410 bio u 05:30 i 06:40 iz Reljeva i isključio se, obavio i zadnju vožnju u prvoj u 10:00 sa stanice i nakon toga regularno u drugoj.) 23c-807 (Vožnju u 10:15 nakon pauze u rasporedu nije dolazio...) 31e-405,416,844 41-801 41a-ne održava se
*Minibus 66-6 67-6 90-54 59-95
*Tramvaj 1-715,712 2-713,263... 3-300,303,304,602,603,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,802,805,811,812,258,248 (603 je osvježen novom verzijom reklame za BOR banku.) 4-709,289,257 5-506,240,286,231,244,276,201,292 6-500,237,238,217,215,255,266,277,291
|
|
« Last Edit: September 17, 2013, 13:40:30 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1379 on: September 17, 2013, 15:00:07 » |
|
sto nam prebacise 464 na 27
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|