bhbus.ba
November 25, 2024, 04:25:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 281861 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1365 on: September 15, 2013, 14:48:06 »

15.09.2013. godine - nedjelja

*Autobus
23-464,823,808 (464 ujutro, 808 u drugu smjenu, 823 obje smjene.)
23c-8XX (Prefarbani sl 222, nije 807.)
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1366 on: September 15, 2013, 18:26:28 »

21 - 409, 410 , 419
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1367 on: September 15, 2013, 19:41:10 »

I tako se 410 šetka po Sarajevu....
Zaboga skinite 844 sa 31e i njega šetajte, a 410 stavite na 31e, to opet mozgići rade na rasporedu.

Na 23 se u trećoj uključio 813 umjesto 808.
Na 23c je bio 815
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1368 on: September 15, 2013, 21:17:56 »

S obzirom da je ova godina pogubna za zglobove ko 2011 za solaće, dobro je da su još 405 i 416 na komercijali, s obzirom da je tu sad i Centortrans i da je pritisak isti kao npr. 2008 kad su isključivo solo vozila radila.

Znaš dobro da su u zadnjih godinu dana out: 400, 402, 403, 417, 427, 463, 465, 467, 469... (tvoja linija to najviše osjeća) po nekim informacijama i 422 je problematičan u zadnje vrijeme, i zbog toga su vjerovatno na komercijalu vratili 844 a skinuli 410 čim je počela škola, jer je to vozilo kao svi drugi IK-206, pošto ne vjerujem da se negdje vodi evidencija o stepenu išaranosti vozila.

u ostalom 1000x je logičnije da 410 radi na 23, 27, 21, nego što neki prevoznici stavljaju Novociti i Centroliner na linije raspona 70-160km
« Last Edit: September 15, 2013, 21:20:28 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1369 on: September 15, 2013, 21:25:33 »

Ne vodi se evidencija o išaranosti, ali bi se trebala voditi evidencija o tome da se na 31e plaćaju pojedinačne karte i da usluga prijevoza mora biti na visokom nivou, sporedna stvar je enterijer vozila, no i o tome valja povesti računa, neki ljudi padaju od posla ćisteći vozila i onda ih uvališ na vandal liniju. Nema logike. Uostalom 844 je obični ćumez, nepodoban za 31e, ali nekim čudom ga uporno guraju tamo.

Novociti-je i ostale ispade ne vrijedi komentirati, nisu vrijedni spomena.

Npr, ajde kad se 410 uključio na 23, mislio sam reko, hoće zgloba da stave jer je veliki pritisak, ali evo od prošle srijede vozil solo 808, dakle nije u tom kvaka. Uostalom džaba mi je pričat, oni kako su naumili tako će i bit, samo da još ne bude 15. Mada me ne bi začudilo.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1370 on: September 15, 2013, 22:06:44 »

Čuj nije u tom kvaka, pa nego šta je? Bio na 23, ali vjerovatno je crko negdje neki drugi zglob, + ako su inspektori oduzimali tablice vozilima na 21, 22, 28... (znam da je 2010 bilo oduzimanja tablica)

844 jeste razdrndani ćumez, kojem je na pod zavaren dio onog kruga sa zglobnog vozila, ali je možda i najpouzdaniji SL222 dok radi komercijalu i Trnovo, mada bi je njega radije "turio" na 18 ili 16, a Classica na komercijialu

Da se vodi računa o čistoći i očuvanosti vozila, vjerovatno bi bila angažovana noća smjena higijeničara koji bi bar po jedno kritično vozilo za noć  ili dvije dovodili u red, makar bi bilo oprano ono što voda može oprati.
« Last Edit: September 15, 2013, 22:09:28 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1371 on: September 15, 2013, 22:50:54 »

Quote from: Troler
Da se vodi računa o čistoći i očuvanosti vozila, vjerovatno bi bila angažovana noća smjena higijeničara koji bi bar po jedno kritično vozilo za noć  ili dvije dovodili u red, makar bi bilo oprano ono što voda može oprati.

Naravno.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1372 on: September 16, 2013, 12:39:14 »

ponedjeljak,16.9.2013. god.
410 na 23a,813 na 15,rade i 818 i 832 ali nisam upratio na kojim su linijama,uglavnom jedan je na 15 a drugi na 23.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1373 on: September 16, 2013, 16:42:31 »

Oba su ikar upadala na 23 i 818 i 832, trenutno rade tri vozila na 23, a sam 813 na 15, ovaj dispečer tako raspoređuje.

16.09.2013. godine - ponedjeljak

*Autobus
15-813,832 (Ovako su planirani, ali 832 kombinuje 15/23)
15b-ne održava se
18-853 (Nisam siguran, a i oko 13 sati je 853 završio na štangi, odšlepali su ga za garažu, čini mi se sam ga poslije vidio na 18, promakao mi je neki classic)
23-818,832 (832 po potrebi)
23a-410 (No comment)
23c-807
31e-405,416,844
41-801
41a-ne održava se
*Na domu bi trebalo: 14-854, 16b-850, 17-851, ali ne znam je li tako.

*Minibus
66-6
67-6
59-80

*Tramvaj
1-713,712
2-716,289...
3-300,303,304,602,802,805,811,812,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,217,244...
4-715,709,260
5-500,212,258,248...
6-506,263,276,286...
« Last Edit: September 16, 2013, 16:49:05 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1374 on: September 16, 2013, 18:31:07 »

851 je bio na Breki i otišao u 16:04 i više se nije vratio,854 na Podhrastovima i 852 na Koševskom.
Maskara na 68,406 na 22,9 na 69,11 na 74.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1375 on: September 16, 2013, 19:02:17 »

852, odlično... da je proradio, a gdje li je 850 onda, na 16 možda?
Maskara je bila i na prijevozu djece oko 15:15, ja je vidio na Ž.stanici ode u Brodsku. Jel tako g.b. 92.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1376 on: September 16, 2013, 19:06:59 »

Samo su 852,854 i 851 radili na Domu Armije,kako napisah.
92 je oko 18h bio na 68.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1377 on: September 16, 2013, 19:09:50 »

Fala, fala....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1378 on: September 17, 2013, 13:34:26 »

17.09.2013. godine - utorak

*Autobus
15-813,832 (Oba radila i na 23 i 23a. Popodne sam 813, interval 40 min.)
15b-ne održava se
21-854 (Oko 13:00 sati otišao za garažu sa displayom 21.)
23-808,813,807 (808 je bio planiran, ali u drugoj smjeni se isključio, tako da je na red 202 za stalno prebačen 832.)
23a-410,832,813 (410 bio u 05:30 i 06:40 iz Reljeva i isključio se, obavio i zadnju vožnju u prvoj u 10:00 sa stanice i nakon toga regularno u drugoj.)
23c-807 (Vožnju u 10:15 nakon pauze u rasporedu nije dolazio...)
31e-405,416,844
41-801
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
90-54
59-95

*Tramvaj
1-715,712
2-713,263...
3-300,303,304,602,603,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,802,805,811,812,258,248 (603 je osvježen novom verzijom reklame za BOR banku.)
4-709,289,257
5-506,240,286,231,244,276,201,292
6-500,237,238,217,215,255,266,277,291
« Last Edit: September 17, 2013, 13:40:30 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1379 on: September 17, 2013, 15:00:07 »

sto nam prebacise 464 na 27
Logged
Pages: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.