bhbus.ba
November 27, 2024, 04:39:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 282457 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1140 on: July 21, 2013, 21:24:30 »

854 je i jutros oko pola 10 bio na 31e na Otoci.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1141 on: July 22, 2013, 18:01:29 »

22.07.2013. godine - ponedjeljak

*Autobus
15-815,823 (Bio je sam 823 jedan dio dana.)
15b-ne održava se
21-418,419...
21b-ne održava se
22-406,407...
23-400,840 (Kao što rekoh u drugoj temi 400 je bio upisan, ali nisam ga vidio, 840 upisan za treću smjenu.)
23a-417
23c-807
31e-405,410,416...
41-801
41a-ne održava se

*Minibus
66-6
67-6
72-5
74-11

*Tramvaj
1-713
2-ne održava se u ljetnom voznom redu
3-300,602,603,501,502,503,504,505,507,509,511,801,802,805,811,812,212,291,244...
4-715,709
5-ne održava se u ljetnom voznom redu
6-209,292,248,276,266,217,248,510

*Što se tiče solo classica trebalo bi: 14-851, 16-853, 16b-854, 17-850, 18-852 (Osim ako se nije 851 zakucao na 17 opet.)
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1142 on: July 22, 2013, 20:53:00 »

853 samo oko 19:45 vidio da ode ka gradu na Alipašinom, ali samo 5-10 minuta izanjega je bio 416.... Da li je na 31e ili je nešto drugo?
840 se kao što je ibilo predviđeno uključio u treću na 23 zajedno sa 417.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1143 on: July 24, 2013, 16:26:38 »

840 na 26
92 na 71
31 na 61
402 na Rajlovcu
818 na 24
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1144 on: July 24, 2013, 16:42:42 »

24.07.2013. godine - srijeda

*Autobus
14-852
15-823,815
15b-ne održava se
16-854? (Nisam ga vidio ali kažu da ima bus za Bare.)
16b-853
17-850
17b-ne održava se
18-851 ("Daj da ovog 851 iskoristimo do kraja dok nema Nure..." U drugoj smjeni je vozač sa 801.)
20-808
20b-669
21-409,418,419
21b-ne održava se
22-406,407,425
23-402
23a-417
23c-807
31e-405,410,416...
41-801 (Vozač sa 832.)
41a-ne održava se

*Minibus
55-55 (Oko 11 sati ozišao ka Ilidži sa ovom tablom.)
66-6
67-6
68-7
69-9
72-5
74-11

*Troljebus
103-4158...
104-ne održava se u ljetnom voznom redu.

*Tramvaj
1-712
2-ne održava se u ljetnom voznom redu.
3-602,603,501,502,503,504,505,507,509,510,511,801,802,805,811,812,255,212...
4-713,715
5-ne održava se u ljetnom voznom redu
6-209,248,257,260,288...
*Danas niti jedan kt8d5, a već dugo vremena radio je samo 300.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1145 on: July 24, 2013, 20:31:47 »

32 na 75
854 na 28 druga i treca smjena-posada sa 412
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1146 on: July 24, 2013, 22:37:07 »

Za ime Boga 854 na 28.....  Roll Eyes
Pored toliko drugih mogućnosti...

Ovaj 854, nema gdje ga nema, te 15 te 23 te 28, još samo da ga vidimo za Hrasnicu i to je to...
« Last Edit: July 24, 2013, 22:39:24 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1147 on: July 24, 2013, 23:01:38 »

Kojih drugih mogućnosti?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1148 on: July 24, 2013, 23:10:47 »

Troler, znaš vrlo dobro da se u trećoj smjeni skida određeni broj vozila i na Ilidži i ne drugim terminalima, tako apsolutno nije bilo potrebe da 854 ostaje dole na prigradu. Čak i drugoj smjeni je bilo drugih opcija, ali eto bilo je najzgodnije skinuti Bare...

Na Ilidži svakako na 28/30/33 vazda imaš praznog hoda, jer se kombinuju 408,411,412,413,414,424,426, eto 412 je ispao vjerovatno jer je njegova posada na 854. Inače 854 u posljednje vrijeme šibaju kako im se ćefne, Nek kažu Rašidu da sa 853 ode na 28........
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1149 on: July 24, 2013, 23:11:24 »

Za ime Boga 854 na 28.....  Roll Eyes
Pored toliko drugih mogućnosti...

Ovaj 854, nema gdje ga nema, te 15 te 23 te 28, još samo da ga vidimo za Hrasnicu i to je to...

Joj buraz dobar si momak ali mozes srat al pravo. Pa koje ba druge mogucnosti?Huh? Na toj liniji 28 putnici imaju karte a oni koji nemaju i ne pokusavaju da prodju bez karte. Ja lično bi ukinuo sve linije koje idu sa zelj stanice, drvenija pa i stupa jer autobusi na tim linijama se najviše troše a voze dzaba , kartu niko ne placa. Juce je covjek za smjenu na velesicima prodao 5 karata. Sve bi ja to ukinuo pa neka ih vozi CTS , svakako kad god im zatrazis kartu odgovor je "doci ce vama centrotrans".....nama je dosao a vama ce da dodje i bit ce vam puno gore nego nama
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1150 on: July 24, 2013, 23:18:09 »

Najlakše je ukinuti.... Skoro i da ne rade..... uostalom ne bih imao ništa protiv da se sve linije podjele u omjeru 2:1 GRAS:CTS, jer bi tako bilo najbolje, meni nema razlike ja bio CTS ja bio GRAS, uvijek imam kartu i mene se ne dotiče priča o naplati, tj o njenom nedostatku. Ukidanjem tih linija koje su nerentabilne Gras bi se izjednačio sa CTS-om koji razmišlja na taj način. Kada bude autobus na 15 i 23 i 41 i niz drugh linija tačan kao na Ilidžanskim 28/30/33 onda se može očekivati visok procenat naplate. Uvesti rigorozne kontrole i voziti po redu vožnje. Eto toliko.

Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1151 on: July 24, 2013, 23:32:10 »

Nije najlakse jer da jeste to bi bilo davno uradjeno. To šta bi ti imao protiv a šta ne ne pita se ni tebe ni mene tako da mozemo samo šutiti i čekati. To što si ti jedan od minornog broja ljudi koji imaju kartu nije nikakvo opravdanje. I šta je to GRAS bolji što do sada nije razmisljao kao CTS. Svakako ga pljuju na svakom koraku. Na 15, 23 i 41 je prije nekoliko godina bilo autobusa svakih 15 minuta pa i češće i opet je naplata bila nikakva. Jednostavno mentalitet tog naroda je takav da oni ne mogu se socijalizovati, ne mogu shvatiti da moraju platiti voznu kartu ako zele da se voze i tacka.....to je stoka koja je ranije pjesačila po 10 kilometara do prve zeljeznicke stanice i onda "lokal" ili Ćiru čekali po dva tri sata a on "dodje ili ne dodje" i ako ne dodje opet pjeske.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1152 on: July 24, 2013, 23:43:41 »

Jednostavno mentalitet tog naroda je takav da oni ne mogu se socijalizovati, ne mogu shvatiti da moraju platiti voznu kartu ako zele da se voze i tacka.....to je stoka koja je ranije pjesačila po 10 kilometara do prve zeljeznicke stanice i onda "lokal" ili Ćiru čekali po dva tri sata a on "dodje ili ne dodje" i ako ne dodje opet pjeske.....

Slažem se.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1153 on: July 24, 2013, 23:57:16 »

Troler, znaš vrlo dobro da se u trećoj smjeni skida određeni broj vozila i na Ilidži i ne drugim terminalima, tako apsolutno nije bilo potrebe da 854 ostaje dole na prigradu. Čak i drugoj smjeni je bilo drugih opcija, ali eto bilo je najzgodnije skinuti Bare...

Na Ilidži svakako na 28/30/33 vazda imaš praznog hoda, jer se kombinuju 408,411,412,413,414,424,426, eto 412 je ispao vjerovatno jer je njegova posada na 854. Inače 854 u posljednje vrijeme šibaju kako im se ćefne, Nek kažu Rašidu da sa 853 ode na 28........

ko će znati šta je sve danas ispalo, i šta je preusmjereno. Zglobnih je ostalo 22-23 i još ako ih nekoliko iskoči u isto vrijeme zbog sitnijih kvarova osta manje od 20.

A 854 ako je planiran na 16 odmah računaj da će ga slati gdje je najpotrebniji pošto za Bare ima i 21, 22, i druge.
Kad je proradio 852 ja sam se nadao da će jedan Classic doći na 31e umjesto 844, i onad ga najvjerovatnije nebi šetali, a 844 bi mogao na Bare ili na neku drugu liniju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1154 on: July 24, 2013, 23:59:19 »

obojica mlatite praznu slamu,vi bi ovo, vi bi ono. je l to jedna hrpa zeljeza u ovom slucaju 854 vrijednija od mog,tvog djeteta....mene,tebe,vas. stalno pisete sto ovaj ovdje,sto onaj ondje radi-vozi. ne palamudite nego se pripremite i vi i ja na jos duza cekanja i maltretiranja. mislite da su pojedina vozila svemirski brodovi-jesu grobovi ili ce ubrzo biti.
Logged
Pages: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.