|
man 464
|
|
« Reply #1141 on: July 22, 2013, 18:01:29 » |
|
22.07.2013. godine - ponedjeljak
*Autobus 15-815,823 (Bio je sam 823 jedan dio dana.) 15b-ne održava se 21-418,419... 21b-ne održava se 22-406,407... 23-400,840 (Kao što rekoh u drugoj temi 400 je bio upisan, ali nisam ga vidio, 840 upisan za treću smjenu.) 23a-417 23c-807 31e-405,410,416... 41-801 41a-ne održava se
*Minibus 66-6 67-6 72-5 74-11
*Tramvaj 1-713 2-ne održava se u ljetnom voznom redu 3-300,602,603,501,502,503,504,505,507,509,511,801,802,805,811,812,212,291,244... 4-715,709 5-ne održava se u ljetnom voznom redu 6-209,292,248,276,266,217,248,510
*Što se tiče solo classica trebalo bi: 14-851, 16-853, 16b-854, 17-850, 18-852 (Osim ako se nije 851 zakucao na 17 opet.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1142 on: July 22, 2013, 20:53:00 » |
|
853 samo oko 19:45 vidio da ode ka gradu na Alipašinom, ali samo 5-10 minuta izanjega je bio 416.... Da li je na 31e ili je nešto drugo? 840 se kao što je ibilo predviđeno uključio u treću na 23 zajedno sa 417.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1144 on: July 24, 2013, 16:42:42 » |
|
24.07.2013. godine - srijeda
*Autobus 14-852 15-823,815 15b-ne održava se 16-854? (Nisam ga vidio ali kažu da ima bus za Bare.) 16b-853 17-850 17b-ne održava se 18-851 ("Daj da ovog 851 iskoristimo do kraja dok nema Nure..." U drugoj smjeni je vozač sa 801.) 20-808 20b-669 21-409,418,419 21b-ne održava se 22-406,407,425 23-402 23a-417 23c-807 31e-405,410,416... 41-801 (Vozač sa 832.) 41a-ne održava se
*Minibus 55-55 (Oko 11 sati ozišao ka Ilidži sa ovom tablom.) 66-6 67-6 68-7 69-9 72-5 74-11
*Troljebus 103-4158... 104-ne održava se u ljetnom voznom redu.
*Tramvaj 1-712 2-ne održava se u ljetnom voznom redu. 3-602,603,501,502,503,504,505,507,509,510,511,801,802,805,811,812,255,212... 4-713,715 5-ne održava se u ljetnom voznom redu 6-209,248,257,260,288... *Danas niti jedan kt8d5, a već dugo vremena radio je samo 300.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1145 on: July 24, 2013, 20:31:47 » |
|
32 na 75 854 na 28 druga i treca smjena-posada sa 412
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1146 on: July 24, 2013, 22:37:07 » |
|
Za ime Boga 854 na 28..... Pored toliko drugih mogućnosti... Ovaj 854, nema gdje ga nema, te 15 te 23 te 28, još samo da ga vidimo za Hrasnicu i to je to...
|
|
« Last Edit: July 24, 2013, 22:39:24 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1147 on: July 24, 2013, 23:01:38 » |
|
Kojih drugih mogućnosti?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1148 on: July 24, 2013, 23:10:47 » |
|
Troler, znaš vrlo dobro da se u trećoj smjeni skida određeni broj vozila i na Ilidži i ne drugim terminalima, tako apsolutno nije bilo potrebe da 854 ostaje dole na prigradu. Čak i drugoj smjeni je bilo drugih opcija, ali eto bilo je najzgodnije skinuti Bare...
Na Ilidži svakako na 28/30/33 vazda imaš praznog hoda, jer se kombinuju 408,411,412,413,414,424,426, eto 412 je ispao vjerovatno jer je njegova posada na 854. Inače 854 u posljednje vrijeme šibaju kako im se ćefne, Nek kažu Rašidu da sa 853 ode na 28........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1149 on: July 24, 2013, 23:11:24 » |
|
Za ime Boga 854 na 28..... Pored toliko drugih mogućnosti... Ovaj 854, nema gdje ga nema, te 15 te 23 te 28, još samo da ga vidimo za Hrasnicu i to je to... Joj buraz dobar si momak ali mozes srat al pravo. Pa koje ba druge mogucnosti? Na toj liniji 28 putnici imaju karte a oni koji nemaju i ne pokusavaju da prodju bez karte. Ja lično bi ukinuo sve linije koje idu sa zelj stanice, drvenija pa i stupa jer autobusi na tim linijama se najviše troše a voze dzaba , kartu niko ne placa. Juce je covjek za smjenu na velesicima prodao 5 karata. Sve bi ja to ukinuo pa neka ih vozi CTS , svakako kad god im zatrazis kartu odgovor je "doci ce vama centrotrans".....nama je dosao a vama ce da dodje i bit ce vam puno gore nego nama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1150 on: July 24, 2013, 23:18:09 » |
|
Najlakše je ukinuti.... Skoro i da ne rade..... uostalom ne bih imao ništa protiv da se sve linije podjele u omjeru 2:1 GRAS:CTS, jer bi tako bilo najbolje, meni nema razlike ja bio CTS ja bio GRAS, uvijek imam kartu i mene se ne dotiče priča o naplati, tj o njenom nedostatku. Ukidanjem tih linija koje su nerentabilne Gras bi se izjednačio sa CTS-om koji razmišlja na taj način. Kada bude autobus na 15 i 23 i 41 i niz drugh linija tačan kao na Ilidžanskim 28/30/33 onda se može očekivati visok procenat naplate. Uvesti rigorozne kontrole i voziti po redu vožnje. Eto toliko.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1151 on: July 24, 2013, 23:32:10 » |
|
Nije najlakse jer da jeste to bi bilo davno uradjeno. To šta bi ti imao protiv a šta ne ne pita se ni tebe ni mene tako da mozemo samo šutiti i čekati. To što si ti jedan od minornog broja ljudi koji imaju kartu nije nikakvo opravdanje. I šta je to GRAS bolji što do sada nije razmisljao kao CTS. Svakako ga pljuju na svakom koraku. Na 15, 23 i 41 je prije nekoliko godina bilo autobusa svakih 15 minuta pa i češće i opet je naplata bila nikakva. Jednostavno mentalitet tog naroda je takav da oni ne mogu se socijalizovati, ne mogu shvatiti da moraju platiti voznu kartu ako zele da se voze i tacka.....to je stoka koja je ranije pjesačila po 10 kilometara do prve zeljeznicke stanice i onda "lokal" ili Ćiru čekali po dva tri sata a on "dodje ili ne dodje" i ako ne dodje opet pjeske.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1152 on: July 24, 2013, 23:43:41 » |
|
Jednostavno mentalitet tog naroda je takav da oni ne mogu se socijalizovati, ne mogu shvatiti da moraju platiti voznu kartu ako zele da se voze i tacka.....to je stoka koja je ranije pjesačila po 10 kilometara do prve zeljeznicke stanice i onda "lokal" ili Ćiru čekali po dva tri sata a on "dodje ili ne dodje" i ako ne dodje opet pjeske.....
Slažem se.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1153 on: July 24, 2013, 23:57:16 » |
|
Troler, znaš vrlo dobro da se u trećoj smjeni skida određeni broj vozila i na Ilidži i ne drugim terminalima, tako apsolutno nije bilo potrebe da 854 ostaje dole na prigradu. Čak i drugoj smjeni je bilo drugih opcija, ali eto bilo je najzgodnije skinuti Bare...
Na Ilidži svakako na 28/30/33 vazda imaš praznog hoda, jer se kombinuju 408,411,412,413,414,424,426, eto 412 je ispao vjerovatno jer je njegova posada na 854. Inače 854 u posljednje vrijeme šibaju kako im se ćefne, Nek kažu Rašidu da sa 853 ode na 28........
ko će znati šta je sve danas ispalo, i šta je preusmjereno. Zglobnih je ostalo 22-23 i još ako ih nekoliko iskoči u isto vrijeme zbog sitnijih kvarova osta manje od 20. A 854 ako je planiran na 16 odmah računaj da će ga slati gdje je najpotrebniji pošto za Bare ima i 21, 22, i druge. Kad je proradio 852 ja sam se nadao da će jedan Classic doći na 31e umjesto 844, i onad ga najvjerovatnije nebi šetali, a 844 bi mogao na Bare ili na neku drugu liniju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1154 on: July 24, 2013, 23:59:19 » |
|
obojica mlatite praznu slamu,vi bi ovo, vi bi ono. je l to jedna hrpa zeljeza u ovom slucaju 854 vrijednija od mog,tvog djeteta....mene,tebe,vas. stalno pisete sto ovaj ovdje,sto onaj ondje radi-vozi. ne palamudite nego se pripremite i vi i ja na jos duza cekanja i maltretiranja. mislite da su pojedina vozila svemirski brodovi-jesu grobovi ili ce ubrzo biti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|