Troler
|
|
« Reply #645 on: April 14, 2013, 15:54:13 » |
|
Od ovog sadašnjeg stanja gora može biti jedino varijanta da ministarstvo "šutne" GRAS sa ovih linija, to je najgore i za GRAS i za putnike.
Ako već GRAS i Centrotrans voze na tim linijama najbolje bi bilo da GRAS i Centrotrans voze u omjeru 50:50, osim na liniji Ilijaš-Popovići. Polasci bi se sedmično rotirali tako da bi se postigao 50:50 efekat i na linijama sa neparnim voznim redovima.
Druga varijanta je da od spornih linija pola drži GRAS pola Centrotrans sa rotiranjem na sedmičnoj ili mjesečnoj bazi dok se ne završi postupak dodjele linija, dok bi se komercijala održavala 50:50.
Kad malo bolje razmislim možda bi bilo bolje da je Kadić onda potpisao nego ovo sad, jer bi Centrotrans do završetka postupka o usklađivanju, dobio 6 linija, pola komercijale, ali bi morao održavati i Latinsku ćupriju.
Zbog toga je zaplatio možda najbolji poslijeratni direktor Kadić, a Centrotrans je ipak ušao i to na svih 12 linija!
|
|
« Last Edit: April 14, 2013, 15:57:21 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #646 on: April 14, 2013, 17:18:52 » |
|
Slažem se sa @Trolerom jer bi tako na dobitku bili i jedni i drugi na tim linijama, a mogle bi se pojačati druge linije. Sa novocitijima bi se mogli pokriti dom i drvenija, sa solašima i zglobovima ostale linije na kojima fali više od pola polazaka ili linije koje se ne održavaju.
No, kako smo već zaključili od toga neće biti ništa. Centrotrans neće voziti nerentabilne linije jer se to njima ne isplati. Naravno na tim linijma treba GRAS da vozi bez pogovora prema njihovim suludim idejama, koje bi vrlo lahko mogle proći stranačkim istomišljenicima rukovodstva CTS-a.
Da se mene pita je bih CTS-u utrapio dom i 31 da vozaju sa novocitijima, zatim 29 i 35 koje istini za volju više liče na linije koje bi trebao CTS održavati nego GRAS i ostalih malo rentabilnijih mada i ove navedene nisu nerantabilne.
Što se tiče ovih vozila iz APBL, ma to su SG 312, neće to biti duga vijeka baš kao i karose... A što se tiče ovih žutih neoplana, baš me interesuje da li su sada u vlasništvu CTS-a ili se i dalje vode kao alternativa. Naime raspitao sam se i čekam odgovor, jedna moja prijateljica ide na praxu na praktični dio nastave sa fakulteta u CTS u obećala mi je da će pitati pa tako čekam odgovor.
|
|
« Last Edit: April 14, 2013, 17:23:59 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #647 on: April 14, 2013, 18:18:48 » |
|
Ja mislim da su dobili i 29, a imaju i liniju 202 prema Kamenici. 35 nije u nadležnosti kantona, to je federalna linija koju bi GRAS ubrzo mogao izgubiti.
Znači radi se o linijama kojima je NAVODNO na sporan način promjenjen red vožnje.
21 Sutjeska-Vogošća 21b Sutjeska-Donja Vogošća 22 Sutjeska-Ilijaš-Lješevo 27 Ilidža-Hrasnica 27a Ilidža-Sokolović kolonija 28 Ilidža-Rakovica-Kobiljača 29 Sutjeska-Kamenica 30 Ilidža-Hadžići-Drozgometva 31 Nedžarići-Dobrinja 31e Vijećnica-Dobrinja 33 Ilidža-Tarčin-Vukovići 93 Ilijaš-Popovići (GRAS se povukao sa ove linije, jer Centrotrans ima posebno registrovanu liniju 226 na istoj relaciji )
Ko god da održava te linije to je polulegalno sve dok se ne završi postupak usklađivanja. Kakva je procedura za ovo što se ne održava (39, 17b, 16) ne znam, ali to je druga kategorija sa 100% valjanim redovima vožnje registrovanim na GRAS. Mogu ti reći da Centri nebi bilo loše na tim linijama.
Nemoj ti meni Centru na 31, u stvari nek idu na ona dva reda vožnje, a nek mi ne diraju ovaj što se održava s GRAS-ove strane.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #649 on: April 14, 2013, 18:22:29 » |
|
Od ovog sadašnjeg stanja gora može biti jedino varijanta da ministarstvo "šutne" GRAS sa ovih linija, to je najgore i za GRAS i za putnike. !
dok je GUBICA na čelu ministarsva sve je moguće....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #650 on: April 14, 2013, 18:34:03 » |
|
Ubica pošto se poziva na kojekakve nelegalnosti po GRAS-u nek uzme dobru metlu i nek očisti ispred svog praga.
Do juče se pljuvali po novinama sa Centrotransom,sad se ližu,interesantno.
Oni nisu pušteni po temi usklađivanja koje se trenutno vodi,već po pitanju štrajka koji je davno prestao,tako da njihov osnov za boravak više i ne postoji.
Farsa oko vozila AP BL je očiti primjer kako taj prevoznik nema kapaciteta da održava gradski prevoz,pa se služi lažima po medijima,pa mi nije jasno to klanje,pogotovo na linijama koje su redovne,za razliku od onih koje nisu redovne.
Zloupotrebama položaja Ubica želi spasiti građanstvo od redovnog prevoza na pomenutim linijama,za razliku od onih na kojima to nije slučaj. Stručnjak svjetskog glasa...
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #651 on: April 15, 2013, 16:35:11 » |
|
21 - 409, 418, 419, 406, Novociti, Conecto 21b - Novociti 22 - 407, Steyr zglobni, Steyr solo 31e - 850, Conecto
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #652 on: April 15, 2013, 17:14:08 » |
|
PONEDJELJAK 15.04.2013.
GRAS 3 - 300, 302, 304, 811, 815... 4 - 415... 6 - 288... 27 - 422... 28 - 412... 30 - neki IK-206 31 - 826 31e - 321, 405, 410, 850 32 - 673 43 - 841, 846 46 - 822 47 - 402 75 - 717 103 - 4155, 4157, 4160... 107 - 4135, 4158... 108 - "Tito" (4406)... 322 je vozio neke srednjoškolce. Na terminalu Ilidža vidio sam još i 499 bez table.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #653 on: April 15, 2013, 18:41:02 » |
|
15 823 i 832 15b nista
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #654 on: April 15, 2013, 18:58:41 » |
|
15.04.2013. godine - Ponedjeljak
Gras 14-853 15-823,832 15b-Ne prometuje 16-Ne održava se 16b-854 17-Ne prometuje (U 13:10 nije bio, a kako smo ranije utvrdli bio je u garažu radi nekog poprvaka.) 17b-Ne održava se 18-852 20-808 20b-669 21-409,418,419 22-406,407 23-463 23a-464 (Curi voda kod poklopca motora) 23c-807 31e-405,410,850,321 (850 voze vozači sa 416.) 41-806 41a-Ne održava se
66-6 67-6 72-5 74-11
1-709,713 2-509,212... 3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,505,507,508,510,511,802,805,811,812,815,248... 4-715,716/260 5-504,217,286... 6-500,288,244,215,292...
107-4158...
Centrotans eurolines
21-Novociti,Conecto,NL 313,Neoplan NF4021... 21a-Novociti 22-Štajer zglobni... 31e-Transliner,Conecto,2XNL313...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #655 on: April 15, 2013, 21:51:37 » |
|
na Ahatovicima 813 i 840
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #656 on: April 16, 2013, 17:40:48 » |
|
Utorak
31 - 826 31e - 850... g.b. 320 je bio na Dobrinji, neznam jeli linija ili vanredna.
Prošetao sam trasom komercijale od kružnog toka do okretnice, i na komercijali sam vidio samo GRAS. Vidio sam nekog Citylinera koji je otišao u pravcu Dobrinje 4, ali pretpostavljam da je to prevoz radnika Bosnalijeka. Na Dobrinjskoj okretnici sam vidio jedino Centrotransovog Novocitija, pretpostavljam na 31.
Da nije možda inspekcija reagovala zbog prekomjernog trpanja vozila na komercijalu? Juče je u jednom trenutku bilo najmanje 5-6 centrotransovih autobusa na komercijali i 4 GRAS-ova.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #658 on: April 16, 2013, 17:43:04 » |
|
Moguce je da je bila inspekcija.A Novociti je bio na 31.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #659 on: April 16, 2013, 20:45:56 » |
|
16.04.2013. godine - Utorak
GRAS
14-853 15-823,832 15b-Ne prometuje 16-Ne održava se 16b-Ne prometuje (Danas u 12:59 nije bilo polaska koji inače radi.) 17-851 17b-Ne održava se 18-852 20-808 20b-669 21-409... 22-406... 23-463 23a-464 23c-807 31e-850,854,410... 41-806
66-6 67-6 68-7 69-9 72-5 74-11
1-716,712 3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,504,505,507,509,511,801,802,805,811,815,263... 4-715,713 5-510,212,255... 6-500,217,289...
CTS
21-neoplan NF4021,Novociti.... 22-Štajer solo, štajer zglobni... 31e-Novociti, transliner...
Sva ova vozila CTS sam vidio oko 11:45-12:30
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|