bhbus.ba
December 11, 2024, 23:23:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 284931 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #645 on: April 14, 2013, 15:54:13 »

Od ovog sadašnjeg stanja gora može biti jedino varijanta da ministarstvo "šutne" GRAS sa ovih linija, to je najgore i za GRAS i za putnike.

Ako već GRAS i Centrotrans voze na tim linijama najbolje bi bilo da GRAS i Centrotrans voze u omjeru 50:50, osim na liniji Ilijaš-Popovići. Polasci bi se sedmično rotirali tako da bi se postigao 50:50 efekat i na linijama sa neparnim voznim redovima.

Druga varijanta je da od spornih linija pola drži GRAS pola Centrotrans sa rotiranjem na sedmičnoj ili mjesečnoj bazi dok se ne završi postupak dodjele linija, dok bi se komercijala održavala 50:50.

Kad malo bolje razmislim možda bi bilo bolje da je Kadić onda potpisao nego ovo sad, jer bi Centrotrans do završetka postupka o usklađivanju, dobio 6 linija, pola komercijale, ali bi morao održavati i Latinsku ćupriju.

Zbog toga je zaplatio možda najbolji poslijeratni direktor Kadić, a Centrotrans je ipak ušao i to na svih 12 linija!
« Last Edit: April 14, 2013, 15:57:21 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #646 on: April 14, 2013, 17:18:52 »

Slažem se sa @Trolerom jer bi tako na dobitku bili i jedni i drugi na tim linijama, a mogle bi se pojačati druge linije. Sa novocitijima bi se mogli pokriti dom i drvenija, sa solašima i zglobovima ostale linije na kojima fali više od pola polazaka ili linije koje se ne održavaju.

No, kako smo već zaključili od toga neće biti ništa. Centrotrans neće voziti nerentabilne linije jer se to njima ne isplati. Naravno na tim linijma treba GRAS da vozi bez pogovora prema njihovim suludim idejama, koje bi vrlo lahko mogle proći stranačkim istomišljenicima rukovodstva CTS-a.

Da se mene pita je bih CTS-u utrapio dom i 31 da vozaju sa novocitijima, zatim 29 i 35 koje istini za volju više liče na linije koje bi trebao CTS održavati nego GRAS i ostalih malo rentabilnijih mada i ove navedene nisu nerantabilne.

Što se tiče ovih vozila iz APBL, ma to su SG 312, neće to biti duga vijeka baš kao i karose... A što se tiče ovih žutih neoplana, baš me interesuje da li su sada u vlasništvu CTS-a ili se i dalje vode kao alternativa. Naime raspitao sam se i čekam odgovor, jedna moja prijateljica ide na praxu na praktični dio nastave sa fakulteta u CTS u obećala mi je da će pitati pa tako čekam odgovor.
« Last Edit: April 14, 2013, 17:23:59 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #647 on: April 14, 2013, 18:18:48 »

Ja mislim da su dobili i 29, a imaju i liniju 202 prema Kamenici. 35 nije u nadležnosti kantona, to je federalna linija koju bi GRAS ubrzo mogao izgubiti.

Znači radi se o linijama kojima je NAVODNO na sporan način promjenjen red vožnje.

21 Sutjeska-Vogošća
21b Sutjeska-Donja Vogošća
22 Sutjeska-Ilijaš-Lješevo
27 Ilidža-Hrasnica
27a Ilidža-Sokolović kolonija
28 Ilidža-Rakovica-Kobiljača
29 Sutjeska-Kamenica
30 Ilidža-Hadžići-Drozgometva
31 Nedžarići-Dobrinja
31e Vijećnica-Dobrinja
33 Ilidža-Tarčin-Vukovići
93 Ilijaš-Popovići (GRAS se povukao sa ove linije, jer Centrotrans ima posebno registrovanu liniju 226 na istoj relaciji )

Ko god da održava te linije to je polulegalno sve dok se ne završi postupak usklađivanja.
Kakva je procedura za ovo što se ne održava (39, 17b, 16) ne znam, ali to je druga kategorija sa 100% valjanim redovima vožnje registrovanim na GRAS. Mogu ti reći da Centri nebi bilo loše na tim linijama.

Nemoj ti meni Centru na 31, u stvari nek idu na ona dva reda vožnje, a nek mi ne diraju ovaj što se održava s GRAS-ove strane.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #648 on: April 14, 2013, 18:21:26 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #649 on: April 14, 2013, 18:22:29 »

Od ovog sadašnjeg stanja gora može biti jedino varijanta da ministarstvo "šutne" GRAS sa ovih linija, to je najgore i za GRAS i za putnike.
!



dok je GUBICA na čelu ministarsva sve je moguće....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #650 on: April 14, 2013, 18:34:03 »

Ubica pošto se poziva na kojekakve nelegalnosti po GRAS-u nek uzme dobru metlu i nek očisti ispred svog praga.

Do juče se pljuvali po novinama sa Centrotransom,sad se ližu,interesantno.

Oni nisu pušteni po temi usklađivanja koje se trenutno vodi,već po pitanju štrajka koji je davno prestao,tako da njihov osnov za boravak više i ne postoji.

Farsa oko vozila AP BL je očiti primjer kako taj prevoznik nema kapaciteta da održava gradski prevoz,pa se služi lažima po medijima,pa mi nije jasno to klanje,pogotovo na linijama koje su redovne,za razliku od onih koje nisu redovne.

Zloupotrebama položaja Ubica želi spasiti građanstvo od redovnog prevoza na pomenutim linijama,za razliku od onih na kojima to nije slučaj.
Stručnjak svjetskog glasa...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #651 on: April 15, 2013, 16:35:11 »

21 - 409, 418, 419, 406, Novociti, Conecto
21b - Novociti
22 - 407, Steyr zglobni, Steyr solo
31e - 850, Conecto
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #652 on: April 15, 2013, 17:14:08 »

PONEDJELJAK 15.04.2013.

GRAS
3 - 300, 302, 304, 811, 815...
4 - 415...
6 - 288...
27 - 422...
28 - 412...
30 - neki IK-206
31 - 826
31e - 321, 405, 410, 850
32 - 673
43 - 841, 846
46 - 822
47 - 402
75 - 717
103 - 4155, 4157, 4160...
107 - 4135, 4158...
108 - "Tito" (4406)...
322 je vozio neke srednjoškolce.
Na terminalu Ilidža vidio sam još i 499 bez table.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #653 on: April 15, 2013, 18:41:02 »

15 823 i 832
15b nista
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #654 on: April 15, 2013, 18:58:41 »

15.04.2013. godine - Ponedjeljak

Gras
14-853
15-823,832
15b-Ne prometuje
16-Ne održava se
16b-854
17-Ne prometuje (U 13:10 nije bio, a kako smo ranije utvrdli bio je u garažu radi nekog poprvaka.)
17b-Ne održava se
18-852
20-808
20b-669
21-409,418,419
22-406,407
23-463
23a-464 (Curi voda kod poklopca motora)
23c-807
31e-405,410,850,321 (850 voze vozači sa 416.)
41-806
41a-Ne održava se

66-6
67-6
72-5
74-11

1-709,713
2-509,212...
3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,505,507,508,510,511,802,805,811,812,815,248...
4-715,716/260
5-504,217,286...
6-500,288,244,215,292...

107-4158...

Centrotans eurolines

21-Novociti,Conecto,NL 313,Neoplan NF4021...
21a-Novociti
22-Štajer zglobni...
31e-Transliner,Conecto,2XNL313...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #655 on: April 15, 2013, 21:51:37 »

na Ahatovicima 813 i 840
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #656 on: April 16, 2013, 17:40:48 »

Utorak

31 - 826
31e - 850...
g.b. 320 je bio na Dobrinji, neznam jeli linija ili vanredna.

Prošetao sam trasom komercijale od kružnog toka do okretnice, i na komercijali sam vidio samo GRAS. Vidio sam nekog Citylinera koji je otišao u pravcu Dobrinje 4, ali pretpostavljam da je to prevoz radnika Bosnalijeka. Na Dobrinjskoj okretnici sam vidio jedino Centrotransovog Novocitija, pretpostavljam na 31.

Da nije možda inspekcija reagovala zbog prekomjernog trpanja vozila na komercijalu? Juče je u jednom trenutku bilo najmanje 5-6 centrotransovih autobusa na komercijali i 4 GRAS-ova.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #657 on: April 16, 2013, 17:42:55 »

Ja od jutros nisam ništa vidjela,vjeruješ,kad sam bila oko 2 i nešto na Dobrinji,okretnica je bila prazna totalno,nije ni bilo svijeta izgledalo je sablasno,trola došla pokupila 3-4 pemzionera i ništa više...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #658 on: April 16, 2013, 17:43:04 »

Moguce je da je bila inspekcija.A Novociti je bio na 31.
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #659 on: April 16, 2013, 20:45:56 »

16.04.2013. godine - Utorak

GRAS

14-853
15-823,832
15b-Ne prometuje
16-Ne održava se
16b-Ne prometuje (Danas u 12:59 nije bilo polaska koji inače radi.)
17-851
17b-Ne održava se
18-852
20-808
20b-669
21-409...
22-406...
23-463
23a-464
23c-807
31e-850,854,410...
41-806

66-6
67-6
68-7
69-9
72-5
74-11

1-716,712
3-300,302,304,601,602,603,501,502,503,504,505,507,509,511,801,802,805,811,815,263...
4-715,713
5-510,212,255...
6-500,217,289...

CTS

21-neoplan NF4021,Novociti....
22-Štajer solo, štajer zglobni...
31e-Novociti, transliner...

Sva ova vozila CTS sam vidio oko 11:45-12:30
Logged
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.046 seconds with 22 queries.