man 464
|
|
« Reply #360 on: February 07, 2013, 10:15:21 » |
|
06.02.2013. godine - Srijeda
14-854 15-403,832,819 (403 i 832 I i II smjena, u III smjeni 819 i 832.) 16b-852 17-851 18-850 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-469,819 (U III su ostali 464 i 469, a 819 kao što rekoh je prešao na 15.) 23a-464 23c-801 31e-405,410,416... 41-853 (Vidio sam ga oko 20:20, tako da Bare vjerovatno nisu radile čitav dan ili samo u tom periodu)
58-3 66-6 67-6 68-8 69-9 72-5 73-4 74-11
1-713,709 3-302,303,304,601,602,603,811,812,805,802,501,503,505,508,509,510,511,244... 4-716,715/231 5-500,257... 6-238,255...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #361 on: February 07, 2013, 22:51:31 » |
|
07.02.2013. godine - Četvrtak
14-854 15-403,832,814 (814 je došao u treću pa su bila 3 vozila na 15, ali se dogodio zastoj u Briješću pa je bilo zakočilo, tako da je 814 bio na Rajlovcu turu u 20:30.) 16-853 16b-852 17-851 (Oko 12:25 otišao za garažu.) 18-850 20-808 20b-669 (Vratio se) 21-409,415,418... 22-406,407,425 23-469,819,814 (Upadao je na Rajlovac 814.) 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 41-807 (Vidio sam ga u trećoj)
58-3 66-6 67-6 68-8 69-9 72-5 73-4 74-11
1-715,709/266 3-300,303,304,602,603,501,502,503,505,507,508,509,510,802,805,811,812,227... 4-716,713/215 5-500,268... 6-237,244...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #362 on: February 08, 2013, 20:50:48 » |
|
08.02.2013. godine - petak
14-854 15-403,832 16-853/---/853 16b-852 17-851 18-850 20-808 20b-669 21-409,418,415... 22-406,407,425 23-469,819 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 41-807/853/807
58-3 66-6 67-6 68-8 69-9 72-5 73-4 74-11
1-709,716 3-300,303,304,602,603,501,502,503,505,508,509,510,511,802,805,811,812,815... 4-715,712 5-231,244... 6-212,255...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #364 on: February 09, 2013, 17:51:19 » |
|
09.02.2013. godine - subota
15b-813 23-464... 31-826 31e-405,410,416,419
3-500,501,502,503,504,505,507,508,509,510,511,238,258... 4-212...
101-4430... 102-4416,4428,4159... 103-4158... (Možda je i 107, brzo je prošao.) 108-4414,4413...
66-6 67-6
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #366 on: February 10, 2013, 15:04:01 » |
|
10.02.2013. godine - nedjelja
23/23a - 417,403
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #368 on: February 11, 2013, 20:29:12 » |
|
11.02.2013. godine - ponedjeljak
14-850 (Trebalo bi...) 15-403... 16-854 16b-853 17-851 18-852 (Oko 13:30 je bio na Domu armije i pisalo je 41 Gornji Velešići pa je nakon pola sata što je došao promijenio na 18 Pofalići.) 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-469,801 (Oko 12:30 radio je sam 801 u intervalu od 80 minuta pa je bila ludnica, večeras su sva tri aktivna.) 23a-464 23c-807 31e-405,416... 41-852 (Kao što napisah gore vjerovatno je upadao i na ovu liniju ali mjesto kojeg busa to ne znam.....)
66-6 67-6 72-5 74-11
1-713,716 3-300,303,304,602,603,811,815,805,802,501,502,505,504,507,509,511... 4-719,715 5-510,244,212... 6-237,248,500...
103-4158...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #369 on: February 12, 2013, 21:21:19 » |
|
12.02.2013. godine - Utorak
14-850 15-403,832,818 (403 i 818 su kombinovano radili 23/15) 16-854 16b-853 17-851 20-808 20b-669 21-409,418... 22-406,407... 23-463,818,403 (403 i 818 su kombinovano radili 23/15) 23a-464 23c-807 31e-405,410,416,419
66-6 67-6 68-8 69-9 72-5 74-11
1-713,716 3-300,303,304,601,602,603,802,805,811,812,815,501,502,503,505,504,508,509,511 4-712,715 5-507,257,215... 6-209,500,244,217...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #370 on: February 13, 2013, 22:16:03 » |
|
13.02.2013. godine - Srijeda
14-850 15-403,401,832 (Piše da je 403 zamijenjen sa 401, ja nisam vidio 401.) 16b-853 17-851 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-463,469 (Danas na Rajlovcu/Reljevu preostala 3 ispravna sg 312. Nešto su sad govorili da se jedan od ovih (469,463,464) zaglavio u Rajlovcu.) 23a-464 (Danas, a par prethodnih dana neće da prebaci iz prve pa vozač brzo klikne N pa 3 na mjenjaču i prebaci u drugu.) 23c-807 31e-405,410,416,419 (Mada mislim da sam 410 vidio na ciglanama oko 13:15,mada nisam siguran, ako neko zna, neka me ispravi.) 41-801 41a-806 (Ili je obrnuto 41a-801, a 41-806...)
66-6 67-6 72-5 74-11
1-715,713 3-302,303,304,601,602,603,802,805,811,815,501,502,503,504,505,508,509,511... 4-716,709 5-500,258... 6-507,212...
|
|
« Last Edit: February 13, 2013, 22:18:02 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #371 on: February 13, 2013, 22:24:40 » |
|
13.02.2013. godine - Srijeda
31e-405,410,416,419 (Mada mislim da sam 410 vidio na ciglanama oko 13:15,mada nisam siguran, ako neko zna, neka me ispravi.)
ma "fatamorgana" milion posto
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #372 on: February 13, 2013, 22:39:41 » |
|
401 je na 15,u prvoj smjeni nije radio mozda turu-dvije jer mu nije punio alternator.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #374 on: February 13, 2013, 23:52:02 » |
|
41 - 801
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|