man 464
|
|
« Reply #300 on: January 19, 2013, 18:39:19 » |
|
19.01.2013. godine - Subota
14-850 15-807,823 16b-853 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-814,815,464,823 (464 ujutro, popodne 815 umjesto 464. Bilo je i perioda u kojima je radio samo jedan bus. 823 je uskakao ujutro.) 23c-Ne prometuje (Oko 10:00 nije radila) 31-826 31e-405,410,416,419 41-832
66-6 67-6 72-5 74-11
1-212 3-501,502,504,505,507,509,510,511,228,237... 4-206,266
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #301 on: January 20, 2013, 13:59:19 » |
|
20.01.2013. godine - Nedjelja 23-801, 408,854 (854 i 408 ujutro, 854 popodne zamjenio 801. 408 voze vozači sa 464.) 15-814,813 (814 je odmarao na terminalu skoro pola sata i još nije krenuo kad sam ja otišao sa 408.) 23c-807 31e-410... 41-815 1-215 3-503,504,505,507,511,291,228... 4-231,227
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #302 on: January 20, 2013, 15:41:20 » |
|
NEDJELJA
Lin. 31 - 826 (popodne vozi vozač sa lin.36)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #303 on: January 21, 2013, 18:33:11 » |
|
21.01.2013. godine - Ponedjeljak
14-852 15-807... 15b-813 16-850 16b-854 17-851 17b-Ne prometuje 18-853 20-808 20b-669 21-409... 22-406... 23-469,806 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 41-832 41a-Ne prometuje 44-325
66-6 67-6 72-5 74-11
101-4429... 102-4148...
1-713,712 3-300,303,304,502,503,504,505,508,509,510,511,601,603,802,805,811,812,815... 4-716,715 5-507,257... 6-238,228,237...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #304 on: January 22, 2013, 15:16:49 » |
|
UTORAK 22.01.2013.
26 - 840 29 - 317 31 - 826 31e - 405, 410, 416, 419 36 - 673 Proba - 818
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #305 on: January 22, 2013, 16:44:26 » |
|
Proba - 818
Ako je rađeno osvježenje motora, nadam se da ga neće odmah šibnut u brdo...... 23-469,402 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 36-673 1-716,709 3-300,303,507,508,511,601,815,811... 4-715,712
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #306 on: January 22, 2013, 17:46:35 » |
|
ne vjerujem da imaju djelova za kamionski motor koji je u njega bio ubacen. Bice prije da su mu ubacili neki drugi motor ali moguće je da su i uradili osvježenje postojećeg. Kakogod vidjecemo ubrzo....vozilo je danima stajalo na "motornom" a ja iskreno nisam ni obracao paznju sta mu rade
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #307 on: January 23, 2013, 18:41:01 » |
|
23.01.2013. godine - Srijeda
15-807 15b-813 18-853 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-402 23a-469 (Rade vozači sa 464) 23c-801 31-826 31e-405,410,416,419
66-6 67-6 72-5 74-11
1-713,709 3-300,303,304,601,602,603,802,805,811,812,815,501,503,504,505,507,508,511... (303 je oko 14:30 zamjenjen sa 507) 4-715,712 5-244,257... 6-238,286,509...
101-4430... 102-4145,4127,4429... 103-4152,4155,4148... 107-4142... 108-4428,4413,4416
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #308 on: January 23, 2013, 21:47:11 » |
|
U večernjim satima na liniji 23 ponovo prometuje g.b. 464 na v.r. 204.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #309 on: January 24, 2013, 18:47:32 » |
|
24.01.2013. godine - četvrtak
14-852 15-807,823 16-850 16b-854 17-851 18-853 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-469,410,403 (410 je zapisan u dispečerskom dnevniku na v.r. 103 u prvoj smjeni, a na v.r. 206 je popodne 403.) 23a-464,807 (807 je uskočio oko 11:00) 23c-801 26-813... (Onda vjerovatno 15b ne radi...) 27-400,402,806 (806 je na displeyu imao 27 Hrasnica mada je poslije otišao u Osjek.) 27a-841 28-412,414,413,499 30-413,499,414 (413,414,499 su se naizmjenično rotirali na Rakovici i Hadžićima, a 412 koliko sam vidio je bio stalno na Kobiljači.) 31-826 31e-405,410,416,419 32-822 33-411,424,408 36-673 41-832 43-806 47-844 (Branik je prefarban u smeđe kao i vrata koja nisu skroz staklena, definitivno je vakat da se prefarba jer je katastrofa) 49-846 (Na papiru piše 49-Ilidža-Otes-Doglodi, nije rukom napisano već fino otkucano i ima grasov znak.) 75-717
48-94 66-6 67-6 72-5 74-11 84-9X (neki je novi otoyol.) 85-93
1-715,709 3-300,303,304,601,602,603,802,811,812,815,501,503,504,507,508,510,511,244,268... 4-712,713/286 5-257,258,263,509... 6-260,215,266,505...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #310 on: January 24, 2013, 19:40:11 » |
|
-Ako je na 49 846 gdje je onda 820? -Jeli 818 radio negdje danas?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #311 on: January 24, 2013, 19:42:01 » |
|
15 807 i 823 15b 815 16 850 16b 854 17 850 jer je 851 izbačen zbog zadnjih vrata i jutros uopšte nije izašao 18 853 20 808 21 418, 415,409 22 425,407,406 22a 417 23 463, 469,464/403 (Almir Sućeska sa 851 vozi 403) 24 839 26 840, 27 402,422 28 412 30 408 31 826 31e 405,410,416,419 33 424,411 41 832 43 818 46 820
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #312 on: January 24, 2013, 20:09:39 » |
|
A na 16? ništa?
Jel znaš da li je stvarno bio 410 na 23 jutros piše da ga je Ždero vozio.
EDIT: A šta je 829, on je bio stalni na 46?
|
|
« Last Edit: January 24, 2013, 20:16:30 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #313 on: January 24, 2013, 20:25:35 » |
|
moguće da je bio , vjerovatno jeste jer taj red voznje na komercijali pocinje nesto kasnije i onda cesto dispeceri iskoriste to vozilo za linije tipa Rajlovca da odradi krug/dva na i onda ga salju na komercijalu. Znam da je kasnije Ždero radio na 15b sa vozilom 815... 829 je u kvaru i umjesto njega radi 820 s tim da je moguće da je malo uletio i 846 A na Barama često ne bude ništa jer ti putnici imaju 16b i 21 što je solidna alternativa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #314 on: January 25, 2013, 17:40:54 » |
|
25.01.2013. godine - Petak
15-807,823 18-853 20b-669 21-409,418,425,406 (406 je vozio za vrijeme pauze u dvokratnoj službi.) 22-406,407,415 22a-417 23-469,403,806 (806 se uključio popodne, a ujutro je bio na 41a.) 23a-464 (Bio je u garaži između 13:45-15:15, ako sam dobro pohvatao.) 23c-801 31e-405,416,419,410 41-832 41a-806 (Kao što rekoh popodne prešao na 23, vidio sam ga oko 16:05 da ode za Reljevo dom.)
61-69 66-6 67-6 69-7 69-9 72-5 74-11
1-712 (Na liniji 1 pored toga što je bio prije reduciran vozni red, izvršena je još jedna redukcija, ukinut je v.r. 11 koji je bio dvosmjenski, pa tako sad čitav dan na liniji 1 radi samo jedan tramvaj što je bizarno. Tramvaj je krcat sa Ž. stanice jer je vozno vrijeme svakih 36 minuta. Ja ne pamtim da je kec ikad dolazio i odlazio puniji sa Ž. stanice. Katastrofa.) 3-300,302,303,304,601,602,603,802,805,811,812,815,501,503,505,507,508,511,291,228 4-716,709 5-509,258,266... 6-504,238,240...
102-4127...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|