bhbus.ba
November 28, 2024, 00:55:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 282689 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #225 on: December 30, 2012, 15:58:37 »

30.12.2012. godine - Nedjelja

23-409...
23c-801
31-826
36-673
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #226 on: December 31, 2012, 16:29:01 »

31.12.2012. godine - Ponedjeljak

15-807,823 (Do 11:30 radio je sam 823)
18-850
20-808
20b-669
21-409,418...
22-406,407...
23-806
23a-469 (Do 12:00 radio je sam 469)
23c-801
31-826
31e-405,410,416

66-6
67-6

1-715,716 (Poslije duže pauze radi i 715)
3-304,501,502,503,505,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,815,816,289,292...
4-709,713
5-303,504,257,244...
6-500,212,227,210...

101-4422...
102-4155,4429...
103-4153,4127,4406...
107-4135...
108-4430...
Za trole halalite ako sam šta fulao, brzo prođu..

Pitanje: Kako su raspoređeni classici na Domu, pretpostavljam na 16b-853, a na 17-851, 14-? i 16-?
« Last Edit: December 31, 2012, 16:33:11 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #227 on: December 31, 2012, 16:45:45 »

bio je i 808 na 15 oko 11 sati
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #228 on: December 31, 2012, 16:51:44 »

808?! Pa dobro se on popeo uz Buća potok...
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #229 on: December 31, 2012, 17:13:07 »

zašto tako misliš. To vozilo spada medju ispravnije kada je u pitanju i motor i vuča i sve ostalo samo što ima namazanu posadu koja non stop priča "vozilo ne smije u brdo i gotovo" isto kao i 806 koji bolje vuče od npr 801, 814, 819,820, 826 itd itd....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #230 on: December 31, 2012, 18:48:12 »

92 na 71-ali od 14 i 15 pocela da saobraca potpuno radi tragedije u Reljevu
73 i 69 na 61
839 na 24
427 na 22a
« Last Edit: December 31, 2012, 18:53:33 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #231 on: January 01, 2013, 17:03:18 »

01.01.2013. godine - Ponedjeljak

23/23a-823,832,417 (832 ujutro, 417 popodne, 823 je tu čitav dan)
23c-801
31e-4XX (ik 206)

3-508,509...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #232 on: January 01, 2013, 18:26:05 »

15-807 i 814
15b-813
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #233 on: January 01, 2013, 18:59:50 »

31 - 826
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #234 on: January 02, 2013, 23:45:27 »

02.01.2013. godine - Srijeda - Nedjeljni/praznični vozni red

14-850
15-807,815/832 (832 se uključio u treću smjenu)
16b-853
20-808
21-418...
22-406...
23-806,410  (Nazad na "sećiji" izderano platno i izvađena spužva iz tapacirunga i ima potpis na kutiji od hladnjaka, zadnji red isto do hladnjaka, slomljen čitav tapacirung, i drveni dio otkinut, mada se kopletan tapacirung drži na platnu.)
23c-801
31e-405,416

55-5
74-11

1-215
3-501,502,504,508,509,510,511,228,209...
4-268...
« Last Edit: January 02, 2013, 23:52:55 by man 464 » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #235 on: January 03, 2013, 16:00:34 »

03.01.2013. godine - Četvrtak

23-813 (Uletio je par tura, mada je 469 većinu dana radio sam ako sam dobro vidio)
23a-469
23c-801
31e-405...

Može li neko napisati raspored solo Classica?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #236 on: January 03, 2013, 16:30:43 »

15-402 i 807
15b-832
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #237 on: January 04, 2013, 17:55:40 »

04.01.2012. godine - Petak

15-402,807
15b-832 (Stim da je 832 jedan dio dana radio na 23c, jer je 801 ispao, pa je vozač sa 801 radio sa 832.)
23-813 (813 je bio na 103/206, a 469 na 107/214, ali nisu se pridržavali redova, već su radili u intervalu od 35 min. Može se izdržat.)
23a-469
23c-801/832/806 (Nakon nekoliko vožnji 832 se vratio na 15b ako sad dobro pohvatao, a 806 sa svojom posadom je došao na 23c.)
24-839
26-815,840
27-400,422...
27a-846
28-412...
31e-405,410,416,419
32-822...
33-408...
36-673
43-846...
47-844 (Kako je samo ofucan.....)

66-6
67-6
72-5
74-11

1-709,715
3-304,501,502,503,505,507,508,509,510,602,603,802,805,812,815,816...
4-713,716
5-244,257,511...
6-286,238,215...

Šta radi na 14,16,16b,17,17b,18,41,41a?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #238 on: January 05, 2013, 17:44:05 »

05.01.2013. godine - Subota

Zaboravio sam reći da sam jučer oko 11:50 vidio 416 kako dolazi u garažu sa natpisom 21A Sutjeska - Malešići

15-402,807
16-852
18-850
21-409,418,415...
22-406,407...
22a-427
23-469,819
23c-813
26-815...
31e-405,410,416,419,417 (417 oko 12:00 bio u garaži, a i kad se ukjučio pisalo je ugovoreni prijevoz.)
41-823

61-73
66-6
67-6
71-88

1-289
3-501,502,503,504,505,507,508,509,511,288,248,268,215...
4-255,258

101-4422...
102-4145...
108-4430...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #239 on: January 06, 2013, 13:31:19 »

06.01.2013. godine - Nedjelja

23/23a-469,840
Logged
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.058 seconds with 22 queries.