man 464
|
|
« Reply #225 on: December 30, 2012, 15:58:37 » |
|
30.12.2012. godine - Nedjelja
23-409... 23c-801 31-826 36-673
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #226 on: December 31, 2012, 16:29:01 » |
|
31.12.2012. godine - Ponedjeljak
15-807,823 (Do 11:30 radio je sam 823) 18-850 20-808 20b-669 21-409,418... 22-406,407... 23-806 23a-469 (Do 12:00 radio je sam 469) 23c-801 31-826 31e-405,410,416
66-6 67-6
1-715,716 (Poslije duže pauze radi i 715) 3-304,501,502,503,505,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,815,816,289,292... 4-709,713 5-303,504,257,244... 6-500,212,227,210...
101-4422... 102-4155,4429... 103-4153,4127,4406... 107-4135... 108-4430... Za trole halalite ako sam šta fulao, brzo prođu..
Pitanje: Kako su raspoređeni classici na Domu, pretpostavljam na 16b-853, a na 17-851, 14-? i 16-?
|
|
« Last Edit: December 31, 2012, 16:33:11 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #227 on: December 31, 2012, 16:45:45 » |
|
bio je i 808 na 15 oko 11 sati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #228 on: December 31, 2012, 16:51:44 » |
|
808?! Pa dobro se on popeo uz Buća potok...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #229 on: December 31, 2012, 17:13:07 » |
|
zašto tako misliš. To vozilo spada medju ispravnije kada je u pitanju i motor i vuča i sve ostalo samo što ima namazanu posadu koja non stop priča "vozilo ne smije u brdo i gotovo" isto kao i 806 koji bolje vuče od npr 801, 814, 819,820, 826 itd itd....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #231 on: January 01, 2013, 17:03:18 » |
|
01.01.2013. godine - Ponedjeljak
23/23a-823,832,417 (832 ujutro, 417 popodne, 823 je tu čitav dan) 23c-801 31e-4XX (ik 206)
3-508,509...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #232 on: January 01, 2013, 18:26:05 » |
|
15-807 i 814 15b-813
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #233 on: January 01, 2013, 18:59:50 » |
|
31 - 826
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #234 on: January 02, 2013, 23:45:27 » |
|
02.01.2013. godine - Srijeda - Nedjeljni/praznični vozni red 14-850 15-807,815/832 (832 se uključio u treću smjenu) 16b-853 20-808 21-418... 22-406... 23-806,410 (Nazad na "sećiji" izderano platno i izvađena spužva iz tapacirunga i ima potpis na kutiji od hladnjaka, zadnji red isto do hladnjaka, slomljen čitav tapacirung, i drveni dio otkinut, mada se kopletan tapacirung drži na platnu.) 23c-801 31e-405,416 55-5 74-11 1-215 3-501,502,504,508,509,510,511,228,209... 4-268...
|
|
« Last Edit: January 02, 2013, 23:52:55 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #235 on: January 03, 2013, 16:00:34 » |
|
03.01.2013. godine - Četvrtak
23-813 (Uletio je par tura, mada je 469 većinu dana radio sam ako sam dobro vidio) 23a-469 23c-801 31e-405...
Može li neko napisati raspored solo Classica?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #236 on: January 03, 2013, 16:30:43 » |
|
15-402 i 807 15b-832
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #237 on: January 04, 2013, 17:55:40 » |
|
04.01.2012. godine - Petak
15-402,807 15b-832 (Stim da je 832 jedan dio dana radio na 23c, jer je 801 ispao, pa je vozač sa 801 radio sa 832.) 23-813 (813 je bio na 103/206, a 469 na 107/214, ali nisu se pridržavali redova, već su radili u intervalu od 35 min. Može se izdržat.) 23a-469 23c-801/832/806 (Nakon nekoliko vožnji 832 se vratio na 15b ako sad dobro pohvatao, a 806 sa svojom posadom je došao na 23c.) 24-839 26-815,840 27-400,422... 27a-846 28-412... 31e-405,410,416,419 32-822... 33-408... 36-673 43-846... 47-844 (Kako je samo ofucan.....)
66-6 67-6 72-5 74-11
1-709,715 3-304,501,502,503,505,507,508,509,510,602,603,802,805,812,815,816... 4-713,716 5-244,257,511... 6-286,238,215...
Šta radi na 14,16,16b,17,17b,18,41,41a?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #238 on: January 05, 2013, 17:44:05 » |
|
05.01.2013. godine - Subota
Zaboravio sam reći da sam jučer oko 11:50 vidio 416 kako dolazi u garažu sa natpisom 21A Sutjeska - Malešići
15-402,807 16-852 18-850 21-409,418,415... 22-406,407... 22a-427 23-469,819 23c-813 26-815... 31e-405,410,416,419,417 (417 oko 12:00 bio u garaži, a i kad se ukjučio pisalo je ugovoreni prijevoz.) 41-823
61-73 66-6 67-6 71-88
1-289 3-501,502,503,504,505,507,508,509,511,288,248,268,215... 4-255,258
101-4422... 102-4145... 108-4430...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #239 on: January 06, 2013, 13:31:19 » |
|
06.01.2013. godine - Nedjelja
23/23a-469,840
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|