bhbus.ba
November 28, 2024, 00:55:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 282690 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #210 on: December 24, 2012, 21:10:01 »

24.12.2012. godine - Ponedjeljak

15-813,403 (403 nisam vidio, tako piše da i on radi, mada prije 40-ak minuta stanje na terenu je bilo takvo da je samo 813 radio.)
15b-832
16-850
16b-853 (Ovaj 853 se "ne skida" sa 16b već 4 sedmice)
17-851 (Opet danas u 13:10 bilo presovanje u busu. Kažu da ga nije bilo u 12:26 kad je trebao biti 851, a onog dugog u 12:49 nema i to je "luft" od 130min)
18-852
20b-669
21-409...
22-406...
23-401,807
23a-469
23c-801
31e-405,410,415,416
41-823

66-6
67-6
72-5
74-11

1-709,716
3-300,304,502,503,505,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,815,816,292...
4-713,712
5-303,500,255...
6-276,244,289...

854 pretpostavljam na 14?
« Last Edit: December 24, 2012, 21:13:24 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #211 on: December 25, 2012, 15:26:13 »

26 - 840...
27 - 422...
31 - 826
32 - 846
33 - 402...
35 - 317
36 - 322
43 - 819...
47 - 844

854 sam vidio na Stupu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #212 on: December 25, 2012, 20:41:14 »

673 danas oko 15:45 vozio na 15
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #213 on: December 25, 2012, 21:33:06 »

854 sam vidio na Stupu
Bože pomozi nam, 854 na Stupu.... 410 udes....

25.12.2012. godine - Utorak

15-403,673,419-pretpostavljam (Vozač sa 403 koji treba da radi u trećoj smjeni sa 419 koji na displeyu ima 31e ode iz garaže u pravcu Ž. stanice Drinskom, 673 malo radio na 15, skoro čitav dan na 23, a navečer je 673 na 41 ili 41a)
17-851
20-808
20b-669
21-409,418
22-406,407
23-401,673
23a-469
23c-801
31e-405,410,416,415
41-823
41a-673 (Valjda)

66-6
67-6
69-69
72-5
74-11

1-713,716
3-300,304,502,503,504,505,508,509,510,511,602,603,801,802,805,811,815
4-716,709
5-276,286,507...
6-228,209,215...
« Last Edit: December 25, 2012, 21:44:08 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #214 on: December 25, 2012, 21:51:19 »

854 sam vidio na terminalu Stup bez oznaka na displeju. Zna li neko na kojoj je liniji radio?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #215 on: December 25, 2012, 22:14:00 »

832 je jutros povucen u garazu a ostatak dana na 15b je radio 807
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #216 on: December 26, 2012, 13:16:42 »

15-844 i 813
832 nije prosao tehnicki tako da linija 15b ne saobraca
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #217 on: December 26, 2012, 23:41:33 »

26.12.2012. godine - Srijeda

14-854 (Baš je u lošem stanju, shvatam da nema vremena ali je išaran... Fuj, kako su ostali clasici ok, a on je baš išaran, katastrofa.)
15-844,813,403 (403 u večernjim satima jer je čitav dan radio na 23.)
16-850
16b-853
17-851 (oko 13:05 imao preoblema sa zrakom 851 pa je blokirao saobraćaj kod "Centrala", oko 13:20 krenuo, opet je bilo presovanje, oni classici će se prelomit... Prepuni su na svim linijama , pogotovo na 14 i 17)
18-852
20-808
20b-669
21-409,418...
22-406,407...
23-401,403,419 (419 u trećoj smjeni, btw i sinoć nije bio na 15 ubačen već na 23 jer navodno ne može da se okrene na deponiji.)
23a-673 (Vozili su vozači sa 464, tj oni su radili sa 469 prethodnih dana, Dobar 673, meni užitak vožnja sa njim, udoban, grije...)
23c-801
31e-405,410,415,416 (410 se vrlo malo vidi češanje skoro pa ništa, ali ono se naprijed nazire što se kucnuo.)
41-823
41a-XXX (Nije prometovala oko 12:50h)

66-6
67-6
69-69
72-5
74-11

1-712,713
3-300,303,304,502,503,504,507,508,509,511,602,603,801,805,811,812,815...
4-716,709
5-500,505,212...
6-206,255,276...
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #218 on: December 27, 2012, 14:18:36 »

31-826
31e-405,416,neki sl222(zanimljivo),....
Logged

sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #219 on: December 27, 2012, 20:19:40 »

53 - neki Otoyal M24 ( od davno nije vozio ovu liniju )

2 - 716
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #220 on: December 27, 2012, 22:01:15 »

27.12.2012. godine - Četvrtak

14-854
15-403,813,673 (673 je čitav dan bio na Reljevu, samo jednu vožnju prije 30-ak minuta na 15)
15b-832 (Vratio se 832, vidjeh ga sad....)
16-850
16b-853
17-851
18-852
20-808
20b-669
21-409,418
22-406,407
23-401,419 (419 nakon odrađene druge smjene na 31e prešao na 23)
23a-673 (Radio ujutro vozač sa 807, popodne S.M. sa 465. Zezaju se: "Ovdje se naplaćuje karta za izlazak")
23c-801
31e-405,416,419
41-823

66-6
67-6
69-69
72-5
74-11
2 - 716
Jesi li siguran? Oko podne je radio regularno na 1 na voznom redu 11.

1-716,712
3-303,304,501,503,504,505,507,509,511,602,603,801,805,811,812,815...
4-709,713/255
5-300,500...
6-227,268,210...
« Last Edit: December 27, 2012, 22:04:32 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #221 on: December 27, 2012, 22:29:50 »

Koji je to SL222 bio na komercijali?

Ove godine su od japanaca na 31e vozili 813, 844 i jednom 840 neposredno nakon remonta.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #222 on: December 28, 2012, 18:37:06 »

28.12.2012. godine - Petak
Do 10 sati se i guralo, ali poslije deset kad je snijeg zaklepetao nastupio je opšti haos i rasulo i raspad sistema...

15-403,813 (Većinu dana je 813 radio na Rajlovcu a na 15 bio sam 403, ali oko 14:30 se svašta istumablo pa je i 403 upao na 23, a 813 na 15, pa tamo pa vamo.....)
15b-832
16b-853
17-851 (Dom je rusvaj, Nisam vidio ni 854 ni 850, ali i 853 i 851 su bili van reda vožnje tj. radili su odokativnom metodom koliko god su mogli stić.)
18-852
20-? (Ne znam da li je išta radilo jer je 808 bio na 23a čitav dan)
20b-669
21-409,415,418
22-406,407
23-813,403
23a-808 (On je u glavnom do 14:00 radio po redu 107/214, ali se onda stumbalo, tako da to ni na šta nije ličilo od 14:55 do 16:05 nije bilo busa... a kad je došao bilo je kao da smo sardine....)
23c-801
31e-419,416
41-823
41a-Ne prometuje

72-5
74-11

1-712...
3-300,602,811,507...
4-709...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #223 on: December 29, 2012, 18:14:16 »

29.12.2012. godine - Subota
g.b. 410 na 23/23a.

14-854/853 (Oko 11:30 je radio 854, a oko 12:45 sam vidio 853 iz smjera Alipašine kako mijenja displey sa 16b na 14.)
15-403,813
16-850
16b-853/---
17-851
18-852
20-808
21-409,418,415 (Pohvala za vozače koji rade sa 418, uvijek izvana opran i čist, a i unutra nije puno išaran i imaju korpe za smeće.)
22-406,425,417 (Za ovaj 417 nisam siguran ali je sigurno ik 206, malo je taj ik 206 radio i na 21)
23-814,410 (814 ujutro vozio vozač sa 401, a 410 ujutro neki meni nepoznat vozač, a popodne Sejo sa 465.)
23c-801
29-715
31e-416,427... (416 Oko 11:20 otišao za garažu)
41-823

66-6
67-6
68-92
69-69
72-5
74-11

1-260
3-501,502,504,505,507,508,509,510,511,212,215,217,240,261,276,277,291...
4-255,288
« Last Edit: December 29, 2012, 18:29:03 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #224 on: December 29, 2012, 18:48:11 »

26 - 407/832
31 - 826
36 nije bila u funkciji oko 15h
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 22 queries.