man 464
|
|
« Reply #210 on: December 24, 2012, 21:10:01 » |
|
24.12.2012. godine - Ponedjeljak
15-813,403 (403 nisam vidio, tako piše da i on radi, mada prije 40-ak minuta stanje na terenu je bilo takvo da je samo 813 radio.) 15b-832 16-850 16b-853 (Ovaj 853 se "ne skida" sa 16b već 4 sedmice) 17-851 (Opet danas u 13:10 bilo presovanje u busu. Kažu da ga nije bilo u 12:26 kad je trebao biti 851, a onog dugog u 12:49 nema i to je "luft" od 130min) 18-852 20b-669 21-409... 22-406... 23-401,807 23a-469 23c-801 31e-405,410,415,416 41-823
66-6 67-6 72-5 74-11
1-709,716 3-300,304,502,503,505,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,815,816,292... 4-713,712 5-303,500,255... 6-276,244,289...
854 pretpostavljam na 14?
|
|
« Last Edit: December 24, 2012, 21:13:24 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #211 on: December 25, 2012, 15:26:13 » |
|
26 - 840... 27 - 422... 31 - 826 32 - 846 33 - 402... 35 - 317 36 - 322 43 - 819... 47 - 844
854 sam vidio na Stupu
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #212 on: December 25, 2012, 20:41:14 » |
|
673 danas oko 15:45 vozio na 15
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #213 on: December 25, 2012, 21:33:06 » |
|
854 sam vidio na Stupu
Bože pomozi nam, 854 na Stupu.... 410 udes.... 25.12.2012. godine - Utorak 15-403,673,419-pretpostavljam (Vozač sa 403 koji treba da radi u trećoj smjeni sa 419 koji na displeyu ima 31e ode iz garaže u pravcu Ž. stanice Drinskom, 673 malo radio na 15, skoro čitav dan na 23, a navečer je 673 na 41 ili 41a) 17-851 20-808 20b-669 21-409,418 22-406,407 23-401,673 23a-469 23c-801 31e-405,410,416,415 41-823 41a-673 (Valjda) 66-6 67-6 69-69 72-5 74-11 1-713,716 3-300,304,502,503,504,505,508,509,510,511,602,603,801,802,805,811,815 4-716,709 5-276,286,507... 6-228,209,215...
|
|
« Last Edit: December 25, 2012, 21:44:08 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #214 on: December 25, 2012, 21:51:19 » |
|
854 sam vidio na terminalu Stup bez oznaka na displeju. Zna li neko na kojoj je liniji radio?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #215 on: December 25, 2012, 22:14:00 » |
|
832 je jutros povucen u garazu a ostatak dana na 15b je radio 807
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #216 on: December 26, 2012, 13:16:42 » |
|
15-844 i 813 832 nije prosao tehnicki tako da linija 15b ne saobraca
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #217 on: December 26, 2012, 23:41:33 » |
|
26.12.2012. godine - Srijeda
14-854 (Baš je u lošem stanju, shvatam da nema vremena ali je išaran... Fuj, kako su ostali clasici ok, a on je baš išaran, katastrofa.) 15-844,813,403 (403 u večernjim satima jer je čitav dan radio na 23.) 16-850 16b-853 17-851 (oko 13:05 imao preoblema sa zrakom 851 pa je blokirao saobraćaj kod "Centrala", oko 13:20 krenuo, opet je bilo presovanje, oni classici će se prelomit... Prepuni su na svim linijama , pogotovo na 14 i 17) 18-852 20-808 20b-669 21-409,418... 22-406,407... 23-401,403,419 (419 u trećoj smjeni, btw i sinoć nije bio na 15 ubačen već na 23 jer navodno ne može da se okrene na deponiji.) 23a-673 (Vozili su vozači sa 464, tj oni su radili sa 469 prethodnih dana, Dobar 673, meni užitak vožnja sa njim, udoban, grije...) 23c-801 31e-405,410,415,416 (410 se vrlo malo vidi češanje skoro pa ništa, ali ono se naprijed nazire što se kucnuo.) 41-823 41a-XXX (Nije prometovala oko 12:50h)
66-6 67-6 69-69 72-5 74-11
1-712,713 3-300,303,304,502,503,504,507,508,509,511,602,603,801,805,811,812,815... 4-716,709 5-500,505,212... 6-206,255,276...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #218 on: December 27, 2012, 14:18:36 » |
|
31-826 31e-405,416,neki sl222(zanimljivo),....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #219 on: December 27, 2012, 20:19:40 » |
|
53 - neki Otoyal M24 ( od davno nije vozio ovu liniju )
2 - 716
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #220 on: December 27, 2012, 22:01:15 » |
|
27.12.2012. godine - Četvrtak 14-854 15-403,813,673 (673 je čitav dan bio na Reljevu, samo jednu vožnju prije 30-ak minuta na 15) 15b-832 (Vratio se 832, vidjeh ga sad....) 16-850 16b-853 17-851 18-852 20-808 20b-669 21-409,418 22-406,407 23-401,419 (419 nakon odrađene druge smjene na 31e prešao na 23) 23a-673 (Radio ujutro vozač sa 807, popodne S.M. sa 465. Zezaju se: "Ovdje se naplaćuje karta za izlazak") 23c-801 31e-405,416,419 41-823 66-6 67-6 69-69 72-5 74-11 2 - 716
Jesi li siguran? Oko podne je radio regularno na 1 na voznom redu 11. 1-716,712 3-303,304,501,503,504,505,507,509,511,602,603,801,805,811,812,815... 4-709,713/255 5-300,500... 6-227,268,210...
|
|
« Last Edit: December 27, 2012, 22:04:32 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #221 on: December 27, 2012, 22:29:50 » |
|
Koji je to SL222 bio na komercijali?
Ove godine su od japanaca na 31e vozili 813, 844 i jednom 840 neposredno nakon remonta.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #222 on: December 28, 2012, 18:37:06 » |
|
28.12.2012. godine - Petak Do 10 sati se i guralo, ali poslije deset kad je snijeg zaklepetao nastupio je opšti haos i rasulo i raspad sistema...
15-403,813 (Većinu dana je 813 radio na Rajlovcu a na 15 bio sam 403, ali oko 14:30 se svašta istumablo pa je i 403 upao na 23, a 813 na 15, pa tamo pa vamo.....) 15b-832 16b-853 17-851 (Dom je rusvaj, Nisam vidio ni 854 ni 850, ali i 853 i 851 su bili van reda vožnje tj. radili su odokativnom metodom koliko god su mogli stić.) 18-852 20-? (Ne znam da li je išta radilo jer je 808 bio na 23a čitav dan) 20b-669 21-409,415,418 22-406,407 23-813,403 23a-808 (On je u glavnom do 14:00 radio po redu 107/214, ali se onda stumbalo, tako da to ni na šta nije ličilo od 14:55 do 16:05 nije bilo busa... a kad je došao bilo je kao da smo sardine....) 23c-801 31e-419,416 41-823 41a-Ne prometuje
72-5 74-11
1-712... 3-300,602,811,507... 4-709...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #223 on: December 29, 2012, 18:14:16 » |
|
29.12.2012. godine - Subota g.b. 410 na 23/23a. 14-854/853 (Oko 11:30 je radio 854, a oko 12:45 sam vidio 853 iz smjera Alipašine kako mijenja displey sa 16b na 14.) 15-403,813 16-850 16b-853/--- 17-851 18-852 20-808 21-409,418,415 (Pohvala za vozače koji rade sa 418, uvijek izvana opran i čist, a i unutra nije puno išaran i imaju korpe za smeće.) 22-406,425,417 (Za ovaj 417 nisam siguran ali je sigurno ik 206, malo je taj ik 206 radio i na 21) 23-814, 410 (814 ujutro vozio vozač sa 401, a 410 ujutro neki meni nepoznat vozač, a popodne Sejo sa 465.) 23c-801 29-715 31e-416,427... (416 Oko 11:20 otišao za garažu) 41-823 66-6 67-6 68-92 69-69 72-5 74-11 1-260 3-501,502,504,505,507,508,509,510,511,212,215,217,240,261,276,277,291... 4-255,288
|
|
« Last Edit: December 29, 2012, 18:29:03 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #224 on: December 29, 2012, 18:48:11 » |
|
26 - 407/832 31 - 826 36 nije bila u funkciji oko 15h
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|