bhbus.ba
November 25, 2024, 06:27:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 283097 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #585 on: January 05, 2013, 00:34:04 »

Možda je promijenjen radi zimskog raspusta kao na većini linija,osim ako nije došlo do izmjena,jer knjiga linija se redovno šalje od strane ministarstva sa podacima i ažurira,ili je promijenjen "na svoju ruku" mada sumnjam.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #586 on: January 05, 2013, 01:41:22 »

Malo osvježena shema sa tarifnim sistemom:(klik za veću sliku)


« Last Edit: January 05, 2013, 01:43:25 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #587 on: January 05, 2013, 10:46:51 »

Možda je promijenjen radi zimskog raspusta kao na većini linija,osim ako nije došlo do izmjena,jer knjiga linija se redovno šalje od strane ministarstva sa podacima i ažurira,ili je promijenjen "na svoju ruku" mada sumnjam.

Hvala na inf.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #588 on: January 05, 2013, 22:49:09 »

Izašao je konkurs za Direktora po odobrenju Nadzornog odbora od 31.12.2012.

Vrlo lako se moze desiti da se ponisti ovaj konkurs,jer NO i Skupstina preduzeca je morala nanovo biti formirana poslije promjene vlasti u KS.Pogotovo u slucaju broja clanova Skupstine (sa 5 na 3).Tako da je u sustini nezakonito raspisan konkurs.
Vec su stigle zamjerke od strane Ministra kao i na neke uslove koje mora ispunjavati Direktor za ovu poziciju,a izostavljene su u ovom konkursu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #589 on: January 05, 2013, 23:17:21 »

Samo nek ode ovaj "troški održavanja"/"koliki i mi izdatke imamo"

E moj Troleru,da se to svelo samo na to da ne zna da govori,javnost mora znati za nepotizam,gdje je slagao Ministra da je na odredjeno uposlio izvan konkursa,a ustvari na neodredjeno im dao ugovore,pojedine uposlenike poput kcerke sefa pravne sluzbe(inace se vodi postupak za pocinjeni kriminal poput izgradnje stana na EVP-u sa jos par zvucnih imena),sestru svoga vozaca i sl.
Pa ti skontaj da sve taj nesposobni kadar kosta firme i litar farbe,i litar permanta kad ga zafali. Tu su razne malverzacije oko saobracajnih dozvola rashodovanih vozila i otpadnog materijala.
Tako da on sa svojom bogatom biografijom nikako ne moze sjediti na celu firme,a i ovo sto sjedi perfidno je slomio vrat drugom.
Toplo se nadam da ce se izgubiti iz firme sa josh jednim zvucnim imenom kako se prica...sve u svemu bice interesantna imenovanja Uprave.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #590 on: January 06, 2013, 15:22:29 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/spas-traze-u-povecavanju-cijena-karata


Quote
Za šest dana istječe mandat vršioca dužnosti direktora GRAS-a Adisa Šehića, a konkurs za ovo mjesto Nadzorni odbor preduzeća raspisao je prije tri dana. Preduzeće već godinama grca u problemima, putnici su sve ogorčeniji na stalna ispuštanja linija, radnicima se ne uplaćuju doprinosi i činjenica je da će, ko god bude izabran na ovu funkciju, imati pune ruke posla.

Predsjednik Nadzornog odbora GRAS-a Izet Horman nije nam mogao reći ko su kandidati za direktorsku fotelju, ali nije krio da bi na tom mjestu volio ponovo vidjeti Šehića.  

- Ko god bude izabran, mora biti dobar rukovodilac i poznavati problematiku gradskog prijevoza - kratko je kazao Horman.

U Sindikatu komunalne privrede ovog preduzeća potvrdili su nam da bi i oni voljeli vidjeti Šehića na mjestu direktora.  

- Mnogo toga pozitivnog je urađeno u proteklom periodu, od ovjeravanja zdravstvenih knjižica do isplate dijela plaća. Prethodni direktori dolazili su iz stranaka na vlasti, što se nije pokazalo dobrim - rekao je Amir Muminović, zamjenik predsjednika Sindikata.

Šehić nam je kazao da će prihvatiti direktorsku poziciju pod uvjetom da se promijeni politika Vlade KS prema ovom preduzeću.

- Da bi GRAS poslovao pozitivno, Vlada KS mora promijeniti sistem naplate karata, ali i način subvencioniranja. I u preduzeću je potrebno provesti sistematizaciju radnih mjesta, jer glavni grad zaslužuje bolji gradski prijevoz. Saradnja s Kantonom mora biti mnogo bolja - kazao je Šehić.

Većih gluposti od ovog teksta nisam pročitala.

Koji mandat ima Sindikat da se bavi izborom direktora,i da nameće svoje mišljenje kao relevantno i obavezujuće?
Kratko:da bi GRAS poslovao pozitivno,Adis Šehić evidentirani kriminalac,mora odstupiti iz firme.

Ovo za isplatu plata nije tačno,jer nisu doprinosi bili uplaćeni.
A on je za ovjeravanje knjižica platio samo da se mogu ovjeriti do kraja 2012.godine.Dao je oko 50.000 ZZO.

A stručnjak Muminović, sa Šehićem, koji daje izjave po Tužilaštvu u slučaju Šačir Boškailo(malverzacije javnim nabavkama) je relevantan sagovornik na ovu temu.Pa isti Adis je član mafijaške SDP stranke,i drugačije se nije mogao progurati na to mjesto.
Sjedio je kao Šef kontrole i naplate,pa kao ID za autobuse i minibuse i na terenu se vidi njegovo postupanje.
I plus njegovi biseri Ministru.

I nešto ne razumijem najbolje kakav sistem naplate treba Vlada da mijenja?Valjda tarifu?
Vlada treba da organizuje naplatu (poništači,karte,ulaze i izlaze) umjesto "stručnjaka" iz GRAS-a?
To je GRAS-ova obaveze da se koordinira na terenu i prati sistem,a ne da nam to i Kanton nametne,pa da sutra kaže neko Kanton nas masira!
Dovoljan je dokaz da Adis nije relevantan ni bitan za firmu niti odgovarajući za ovo mjesto.
Sistematizaciju ne može provoditi onaj ko protivzakonito upošljava ljude tj.svoju bližu familiju i familiju saradnika.
Odvratno.

I najvažnije,povećanje cijene karte bi nas odvelo u brzu likvidaciju,jer to nije rješenje problema.
To je totalno retardiran pokušaj.
« Last Edit: January 06, 2013, 15:31:47 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #591 on: January 07, 2013, 18:10:05 »

Mogu li da pitam kolege forumaše:
jel zna neko za podatke šta se tiče tramvajskih i trolejbuskih EVP?

Ne trebaju meni nikakve detailjne informacije, samo Naziv EVP - ukupna snaga u MW za svaku.

Hvala puno!
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #592 on: January 08, 2013, 17:11:46 »

Quote
"Imali smo uvjerenje od najodgovornijih iz Kantona Sarajevo i rukovodstva GRAS-a da ćemo saobraćati do 1. septembra, ali do toga nažalost nije došlo, iako smo mi osigurali vozni park koji je na mnogo kvalitetniji način mogao obogatiti prijevoz i priuštiti kvalitetniju uslugu građanima", rekao je na današnoj godišnjoj konferenciji za novinare generalni direktor Centrotransa Safudin Čengić.

GRAS nije nadležan da raspoređuje prevoznike po linijama.Haris Kadić je,ruku na srce prekršio i etički kodeks firme i to je nedopustivo.
Osiguranjem ovog voznog parka ni na jedan način nije riješen gorući problem linija sa npr.terminala Stup,Dom Armije,Željeznička stanica(da ne nabrajam pojedinačno)
Quote
Nabavljena vozila se ne koriste

Za padinske dijelove Centrotrans je nabavio 10 kvalitetno opremljenih minibusa te 23 autobusa koji već šest mjeseci stoje.
Laž.Ovaj forum je relevantan izvor informacija i fotografije sa terena govore suprotno za autobuse!

Quote
"Prije 20-ak dana smo premijeru KS Suadu Zeljkoviću i ministru saobraćaja KS Jusufu Bubici poslali pismo u kojem smo tražili da riješe ovaj problem u skladu sa zakonom i odobre ono što nam pripada", rekao je Čengić.
Kako to Centrotransu pripada,a GRAS-u ne pripada i ne pripada bilo kojem drugom prevozniku?
Quote
Iz Centrotransa su istakli kako su spremni iznajmiti ovaj vozni park Kantonu Sarajevu, općinama ili GRAS-u kako bi građani imali kvalitetniju uslugu.

"Nepojmljivo je da ljudi u 21. stoljeću nemaju skoro nikakav prijevoz i da satima čekaju na stajalištima. Poručujemo čelnicima Kantona, Grada Sarajevo i općina da smo spremni skinuti svoje oznake sa vozila i ustuputi ih njima po bilo kojim uvjetima", poručio je Čengić.

Laž pod bilo kojim uslovima.
Nepojmljivo je da u 21.stoljeću se uništava firma stara 128 godina zarad privatnog interesa između ostalog i Centrotransa.

Quote
Iz Centrotransa ističu da nemaju ništa protiv GRAS-a, ali kako ova firma već 10 godina pokušava ostvariti svoja prava za koja ima sudske presude.

Borba traje više od 30 godina.

Quote
Pozitivno poslovanje u 2012. godini

Centrotrans Eurolines je uprkos teškoćama koje su utjecale na njihov rad ostvario pozitivan rezultat u poslovanju u 2012. godini. Za oko osam posto je povećan saobraćaj njihovih vozila te su ostvarili dobit od 200.000 maraka.
Povećan saobraćaj=manji prihod.Imali su 2011 oko pola miliona ako se ne varam,znači stagnacija.
Krjem 2013.očekivam negativno poslovanje,ako ovaj izvještaj već nije friziran.
Čak me ovo dovodi do zaključka,da im je jedini izlaz upravo otimanje GRAS-ovih linija za spas preduzeća.
Quote
"Zbog velikog snijega u februaru i nesaobraćanja na području Kantona Sarajevo imali smo manji broj putnika za dva posto u odnosu na 2011. godinu. Također, veliki udar za nas je bio rast cijena goriva i materijala za opremu. No, uspjeli smo i očekujemo da nam i 2013. godina bude uspješna", rekao je Edin Lončarić, izvršni direktor zajedničkih funkcija Centrotransa.
Duljko Hasić tvrdi da bi gorivo trebalo ići na 2KM,mada to nećemo doživjeti.Energenti će rasti,i mi imamo troškove za gorivo i električnu energiju.
Quote
Bitna informacija je da u 2013. godini neće biti povećanja cijena karata za prijevoz na bilo kojoj destinaciji.
Nakon što ste je prošle godine povećali.A svijet je masovno našao alternativu za svoja putovanja u drugim prevoznicima.

http://www.klix.ba/biznis/news/centrotrans-je-spreman-iznajmiti-svoja-vozila-kantonu-i-gras-u/130108061#5
« Last Edit: January 08, 2013, 17:15:29 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #593 on: January 09, 2013, 12:48:54 »

Ministar nam najavljuje stečaj i prinudnu Upravu,košto je u jednu ruku i logično i svi pokazatelji sadašnjeg stanja(finansijskog i svkoga drugog) u firmi vode ka tome.Jedino se ne mora brinuti vozno osoblje jer će se morati opsluživati građanstvo eventualno u proceduri stečaja,i dio za održavanje,a likovi koji godinama haraju firmom već uveliko prte kofere i ne dolaze na posao po par sedmica.Vjerovatno kontaju da ih neće sustići revizija "posla" kojeg su vodili.
Moraće likovi poput Himzanije objasniti kako su smjenom Ibrahima Jusufranića napičili plate za 500KM više i sl.stvari.Jasan je pokazatelj da više GRAS sa ovakvim stanjem nikome nije potreban pa ni uposlenicima.

Za veću sliku klik na istu.


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #594 on: January 09, 2013, 13:41:09 »

A šta dalje nakon stečaja?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #595 on: January 09, 2013, 16:42:02 »

Stecaj ne mora nuzno znaciti prodaju dijelova firme.Ali je nacin da se otpusti i zbrine visak uposlenika i ostavi samo prijeko potreban  kadar i izvrsi reorganizacija sektora.Stecaj je nacin da se prekine negativno poslovanje i napravi novo koje ce sprijeciti u buduce da se ista stvar desi.
Prije sam pisala o menzi.Bila je varijanta da se menza otvori u potpunosti da i trguje,tj.da neko pored uposlenika dodje i kupi npr.sendvice,jelo za ponijet i sl. usput.I pored toga da se topli obrok daje uposlenicima kroz menzu.Sindikat to nije htio i bio je protiv.A znas kako se  mores najest za 3KM.Ko stoka.To se radilo i prije rata.
Nije problem ni 12KM toplog obroka onim ljudima koji stvarno rade,koji ne rade to je problem.
Sto se tice stamparije potrebno je to povjeriti izvan firme,jer se zna da je bila planirana jedna masina,a kupljene su dvije jos dok je Jusufranic Ibrahim bio direktor.I tako se desavala emisija sivih kupona na trzistu do danas.Fakticki nisi kupovao falsifikat na crno.
Mislim da bi se proveo stecaj to bi trebalo barem godina dana da se utvrdi tacno nad cim GRAS raspolaze od imovine,kolika su dugovanja,potrazivanja i sl.ali pod uslovom da se pokaze stvarna bilansa stanja,a ne da se vara kao do sad.
Postoji izvjestaj da je GRAS-u nacinjena steta od preko 270 mil.KM-ova od strane Kantona neregularnim poslovanjem i odnosom na temu subvencija karata.
Bas me zanima reakcija propalog Sinidkata i vodje,koji uveliko ganja da bjezi iz firme.Pod uslovom da ga neko ne presuje zbog sranja koje je napravio.
Direktor inace ne benda puno firmu,u zadnjih par dana teski kriminal se desava na temu nafte koliko je izdato litara,ko je potpisao primitak i sl.tako da se mora desiti radikalan rez,i ostaviti samo nuzan kadar.Mislim cak da ce i vise od 500 ljudi otici na dobos,pretezno kancelarijskih besposlicarki+oko 100 planiranih za penziju do kraja godine.

S tim da u slucaju stecaja plata je minimalac svima.
« Last Edit: January 09, 2013, 17:03:55 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #596 on: January 09, 2013, 19:57:31 »

u slucaju stecaja kako se rjesava nedostatak vozila
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #597 on: January 09, 2013, 19:59:26 »

Stečajem se rješava radikalno problem poslovanja koji je doveo do sunovrata,a ne nedostatak vozila.I nema nikakve veze sa tim.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #598 on: January 09, 2013, 20:07:19 »

hvala na informaciji
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #599 on: January 09, 2013, 20:14:20 »

Šta će biti sa dugovima firme, kolike su mogućnosti da dođe do oduzimanja GRAS-ove imovine?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.