"Imali smo uvjerenje od najodgovornijih iz Kantona Sarajevo i rukovodstva GRAS-a da ćemo saobraćati do 1. septembra, ali do toga nažalost nije došlo, iako smo mi osigurali vozni park koji je na mnogo kvalitetniji način mogao obogatiti prijevoz i priuštiti kvalitetniju uslugu građanima", rekao je na današnoj godišnjoj konferenciji za novinare generalni direktor Centrotransa Safudin Čengić.
GRAS nije nadležan da raspoređuje prevoznike po linijama.Haris Kadić je,ruku na srce prekršio i etički kodeks firme i to je nedopustivo.
Osiguranjem ovog voznog parka ni na jedan način nije riješen gorući problem linija sa npr.terminala Stup,Dom Armije,Željeznička stanica(da ne nabrajam pojedinačno)
Nabavljena vozila se ne koriste
Za padinske dijelove Centrotrans je nabavio 10 kvalitetno opremljenih minibusa te 23 autobusa koji već šest mjeseci stoje.
Laž.Ovaj forum je relevantan izvor informacija i fotografije sa terena govore suprotno za autobuse!"Prije 20-ak dana smo premijeru KS Suadu Zeljkoviću i ministru saobraćaja KS Jusufu Bubici poslali pismo u kojem smo tražili da riješe ovaj problem u skladu sa zakonom i odobre ono što nam pripada", rekao je Čengić.
Kako to Centrotransu pripada,a GRAS-u ne pripada i ne pripada bilo kojem drugom prevozniku?
Iz Centrotransa su istakli kako su spremni iznajmiti ovaj vozni park Kantonu Sarajevu, općinama ili GRAS-u kako bi građani imali kvalitetniju uslugu.
"Nepojmljivo je da ljudi u 21. stoljeću nemaju skoro nikakav prijevoz i da satima čekaju na stajalištima. Poručujemo čelnicima Kantona, Grada Sarajevo i općina da smo spremni skinuti svoje oznake sa vozila i ustuputi ih njima po bilo kojim uvjetima", poručio je Čengić.
Laž pod bilo kojim uslovima.
Nepojmljivo je da u 21.stoljeću se uništava firma stara 128 godina zarad privatnog interesa između ostalog i Centrotransa.
Iz Centrotransa ističu da nemaju ništa protiv GRAS-a, ali kako ova firma već 10 godina pokušava ostvariti svoja prava za koja ima sudske presude.
Borba traje više od 30 godina.
Pozitivno poslovanje u 2012. godini
Centrotrans Eurolines je uprkos teškoćama koje su utjecale na njihov rad ostvario pozitivan rezultat u poslovanju u 2012. godini. Za oko osam posto je povećan saobraćaj njihovih vozila te su ostvarili dobit od 200.000 maraka.
Povećan saobraćaj=manji prihod.Imali su 2011 oko pola miliona ako se ne varam,znači stagnacija.
Krjem 2013.očekivam negativno poslovanje,ako ovaj izvještaj već nije friziran.
Čak me ovo dovodi do zaključka,da im je jedini izlaz upravo otimanje GRAS-ovih linija za spas preduzeća.
"Zbog velikog snijega u februaru i nesaobraćanja na području Kantona Sarajevo imali smo manji broj putnika za dva posto u odnosu na 2011. godinu. Također, veliki udar za nas je bio rast cijena goriva i materijala za opremu. No, uspjeli smo i očekujemo da nam i 2013. godina bude uspješna", rekao je Edin Lončarić, izvršni direktor zajedničkih funkcija Centrotransa.
Duljko Hasić tvrdi da bi gorivo trebalo ići na 2KM,mada to nećemo doživjeti.Energenti će rasti,i mi imamo troškove za gorivo i električnu energiju.
Bitna informacija je da u 2013. godini neće biti povećanja cijena karata za prijevoz na bilo kojoj destinaciji.
Nakon što ste je prošle godine povećali.A svijet je masovno našao alternativu za svoja putovanja u drugim prevoznicima.
http://www.klix.ba/biznis/news/centrotrans-je-spreman-iznajmiti-svoja-vozila-kantonu-i-gras-u/130108061#5