bhbus.ba
November 24, 2024, 21:28:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282764 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #465 on: December 07, 2012, 18:33:55 »

Prijatelj mi je rekao da je na TVSA nesto gledao i da se spominjalo 13 trolejbusa da ce se nabaviti...Kada je bilo tender za nabavku buseva (kada je pobjedio Ikarbus),zna li se koje su buseve ponudili ostali Proizvodaci koji su se prijavili ? Smiley

Nisu se proizvodjaci ni prijavljivali,vec ovlasteni dileri-prodavaci autobusa.
I bila je jednom prica koja su se vozila ponudila,tako da mi nije jasna prica o autobusima i tenderu koji je zavrsen haman u Franje Josipa vremenu i nikakve veze nema sa buducim eventualnim tenderima niti je bilo sa cim vise i povezan.
A prijatelj malo siri dezinformacije ili nema bas orijentaciju u vremenu,jer se o trolejbusima od jesenas vise i ne govori.
I ako su ozbiljne namjere da se ucestvuje na tenderu koji je precizirao da se radi o zglobovima onda ces to i ponuditi,a ne nesto suprotno.

I danas mali biser,MUP pravio vjezbu unutar kruga firme.Smiley
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #466 on: December 07, 2012, 20:06:45 »

Ja prvi put čujem za trolejbuse i autobuse,a pratim TVSA.
Sve što je donacija se plaća,ako negdje pronađem dokument staviću i tačnu sumu za GVB tramvaje,jer ništa prilikom ulaska u državu nije prošlo ,a da nije carinjeno i da nije prošlo poreze itd.GRAS bi morao,kako me moje,nadam se ispravno,znanje služi platiti troškove uvoza na polovna vozila bez obzira na donaciju.

Direktor GVB-a Bart Schmeik juče je obavjestio Narcisa Skelića da se 14 LHB tramvaja iduće godine povlači iz saobraćaja i da ispravnih 13 tramvaja može biti poklonjeno Sarajevu. Narcis je inače član foruma vozovi.com tako da je odmah podjelio tu informaciju sa forumašima.

Kad bi mogli svi stati u remizu i kad bi uz njih stiglo dosta dijelova koji više neće trebati GVB-u bilo bi dobro, ali s druge strane puno više tih tramvaja stoji nego što radi, a oni koji nisu nikad vozili koriste se za dijelove. Kao što znamo ljeti ih vrlo malo vozi jer su "gasne komore".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #467 on: December 07, 2012, 20:13:28 »

Jesul to ovi isti tramvaji koje je vec poklonio GVB il su neki drugi model ? Smiley
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #468 on: December 07, 2012, 20:27:04 »

Isti. 16 ih je donirano Sarajevu, a 16 ih je ostalo u Amsterdamu. 2 su stradala u sudaru i isječeni su, 1 ide u muzej, a 13 ih će ih biti slobodno za donaciju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #469 on: December 07, 2012, 20:30:01 »

Lijepo bi bilo al gdje bi se svi smjestili,a ti tramvaji po meni nisu za Sarajeva...ee kud umjesto tramvaja nepise autobusa to bi bilo ekstra Cheesy
Logged

dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #470 on: December 07, 2012, 20:49:07 »

Lijepo bi bilo al gdje bi se svi smjestili,a ti tramvaji po meni nisu za Sarajeva...ee kud umjesto tramvaja nepise autobusa to bi bilo ekstra Cheesy

Rješenje ljetnih gasnih komora bi bilo jednostavno... nekolicina majstora sa odgovarajućim alatem, rezalicom sigurnosnog stakla i materijalom... pa pretvoriti cjelovite prozore u prozore sa dijelom za otvaranje. Moram priznati da sam u ljetnom perijodu uvijek radije ostao na stanici, kada je dolazio Amsterdamac, i čekao sam nekog Čeha zbog ventilacije... ufff.

Slučajnu situaciju su imali u Budimpešti. Glavonje su naručile supermoderne tramvaje Combino Supra za najopterećeniju liniju 4/6, i nekako su zaboravili da su za Mađarsku tipična veoma vruća ljeta... nakon što su ljudi padali u neisvjest od vrućine, neki od prozora u tramvajima su kasnije dobili duple dijelove za otvaranje, možete vidjeti ovdje - drugi prozor na svakoj strani.


Ali u tome GRAS-u gdje nema ni lima ni guma ne može se organizovati ni takva relativno jednostavna stvar Sad

Drugo što bi bilo potrebno uraditi je uklonjenje kabine konduktera, što bi dalo puno mjesta za putnike, i demontaža jednog reda sjedišta da bude samo po jednom redu na svakoj strani. Ovi Amsterdamci jesu za 20 cm uži od Čeha K2 i svi znamo da je skoro nemoguće izlaziti posebno u vrijeme špice...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #471 on: December 07, 2012, 20:50:00 »

Ja prvi put čujem za trolejbuse i autobuse,a pratim TVSA.
Sve što je donacija se plaća,ako negdje pronađem dokument staviću i tačnu sumu za GVB tramvaje,jer ništa prilikom ulaska u državu nije prošlo ,a da nije carinjeno i da nije prošlo poreze itd.GRAS bi morao,kako me moje,nadam se ispravno,znanje služi platiti troškove uvoza na polovna vozila bez obzira na donaciju.

Direktor GVB-a Bart Schmeik juče je obavjestio Narcisa Skelića da se 14 LHB tramvaja iduće godine povlači iz saobraćaja i da ispravnih 13 tramvaja može biti poklonjeno Sarajevu. Narcis je inače član foruma vozovi.com tako da je odmah podjelio tu informaciju sa forumašima.

Kad bi mogli svi stati u remizu i kad bi uz njih stiglo dosta dijelova koji više neće trebati GVB-u bilo bi dobro, ali s druge strane puno više tih tramvaja stoji nego što radi, a oni koji nisu nikad vozili koriste se za dijelove. Kao što znamo ljeti ih vrlo malo vozi jer su "gasne komore".


Pretpostavljam da ce GRAS uredno donaciju i pratece troskove da plati kao i prvi put ukoliko pristane na tu varijatu,a Sarajevo da dobije beskorisne tramvaje i da ponovo salje novu garnituru ljudi na obuku.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #472 on: December 07, 2012, 20:57:30 »

I ja mislim da se nebi mogli svi smjestiti. Vjerovatno bi bilo bolje da odu u neki grad u Bugarskoj, Rumuniji, Poljskoj, Ukrajini itd... Jesu oni onako džaba, ali zato valja platiti prevoz i poreze.

Zna li neko zašto je stalo puštanje ovih tramvaja u promet, dali je to bilo zbog stanja pruge, a u međuvremenu su postali žrtve nestašice dijelova, ili jednostavno mreža ne može podnijeti veći broj ovih tramvaja?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #473 on: December 07, 2012, 21:12:16 »

Koliko znam mreža može podnijeti 63 ili 66 K2YU, negdje sam to pročitao, ali kako ih je bilo po 7 prije 2-3 godine u smjeni?
Ma mogu se smjestit, ima lufta koliko hoćeš... I kad su svi tramvaji unutra jedan kolosjek je uvijek prazan a može se tu još svašta iskombinovat da oni stanu.....
Bojim se da su postali žrtva i nebrige i nestašice dijelova jer radili su 801,802,803,805,811,812,813,814,815,816 a sad rade 801,802,805,811,812,815 i to maksimalno 5 u smjeni...
Što se mene tiče, ma koliko god oni bili plinski bojleri ljeti i koliko god bili uski, ako se neće puno carina platit neka dođu pa kud puklo da puklo.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #474 on: December 07, 2012, 21:22:40 »

Koliko se sjećam, prije rata, u vrijeme pred olimpijade, je bila maksimalna moć elektrovučnih podstanica povećana tako da može voziti u špici sve do 65 tramvaja tipa K2 (svaki po 160 kW ukupne snage). Amsterdamci jesu malo snažniji, imaju po 212 kW svaki (4 motora po 53 kW). Svakako nisam siguran da bi bilo dovoljno mjesta u remizi, moraš imati neke kolosijeke stalno slobodne radi premještavanja tramvaja u radionice, ranžira itd....
« Last Edit: December 07, 2012, 22:15:52 by The_Dubster » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #475 on: December 08, 2012, 02:06:51 »

KT8D->360kW(8x45)->230 putnika(po teh.spec.) i više->težina (prazan)->38T
K2-> 160kW(4x40)->157 putnika(po teh.spec.)-> max.220 ->težina (prazan)-> 22T
LHB 9G->212kW(4x53)-> 155 putnika(po teh.spec.) i više->težina (prazan)->31T
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #476 on: December 08, 2012, 21:01:10 »

Centrotrans je najavio ulazak od 1.januara na neke linije.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #477 on: December 08, 2012, 21:11:27 »

Sta je bilo sa onim citanjem za linije...Bilo je prvo,sta se dalje desi ?
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #478 on: December 08, 2012, 21:30:07 »

Pa bilo je pa je GRAS ulozio zalbe.Dalje mi radnje nisu poznate,od strane ministarstva,vjerovatno magistar ekonomije skontao da mu prde kupljena vozila u garazi pa da se i on izjasni revolucijom.
Sindikat svakako opet prijeti ako plata ne bude do 15 da ce praviti strajk.
Tako da cemo vidjeti o cemu se zapravo radi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #479 on: December 09, 2012, 21:10:02 »

Centrotrans je najavio ulazak od 1.januara na neke linije.

ma ništa novo, kao i 1.9. i još nekoliko navrata, a Adis hoda po Sarajevu i izjavljuje kako GRAS može pružiti kvalitetnu uslugu građanima...
Logged


Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 23 queries.